AD1.w sekwencji zamiast power może być hold - tak jak u mnie.
AD2.mi nikt nie odpowiedział na temat tego czy skrzynie mogą być o innym kodzie - nie wiem jakie mają przełożenia automaty. dlatego kupiłem skrzynię o tym samym kodzie (wydaje mi się ,że może być inny komp w skrzyni o innym kodzie) w sumie może jakieś ASO Ci podpowie co pasuje a co nie (podobno w Radiomiu jest jakiś magik od skrzyń AT subarowych). W moim przypadku ASO samo nie wiedziało czy jest filtr w skrzyni czy nie- ASO MMCars nie wiedział o istnieniu takiego filtra?! a pani z ASO w Mikołowie twierdziła ,że filtr występuje razem z płytką sterującą !! dopiero e-maile do Carfita wyjaśniły sprawę i po ponownych telefonach do ASO wielkie zdziwienie w słuchawce usłyszałem ,że filtr jednak występuje i nie jest z niczym zespolony.
AD3. chodzi Ci o sprzęgło hydrokinetyczne ? - poszukaj auta na części z taką skrzynią jak Twoja bo być może trafisz jeszcze ze skrzynią na aucie i możesz się przejechać. i wtedy nie będzie potrzeby regeneracji sprzęgła jeśli wszystko będzie chodzić ok.
ja u siebie sprawdzałem napięcie i na N jest 4,9V-5,1V na D spada na chwilę na 4,5V później jest stale 5,0V a na 1 skacze między 4,8V a 5,2V
podjedź jeszcze najwyżej do jakiegoś ASO lub serwisu od AT i niech spróbują połączyć się kompem ze skrzynią lub powiedzieć co mogło się popsuć i rzucić jakąś cenę za naprawę
Dzięki wielkie, o taką odpowiedź mi chodziło. A mowa cały czas jest o sprzęgle wielopłytkowym, czy odpowiedniku wiskozy z manuala :/ Konwerter n szczęście mam sprawny.