Jump to content

LeszekS

Użytkownik
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About LeszekS

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Skąd
    mazowieckie
  1. Przejrzałem wątki ale nie znalazłem interesującej mnie odpowiedzi. Czy próbował ktoś z Forumowiczów przerobić lampę przednią z UK na EU? Mam nieuszkodzoną lampę UK, natomiast w EU pęknięta jest tylna obudowa oraz odblask (jest ubytek o wymiarze ok 3x1cm). Czy z takiego mixa można zmontować reflektor spełniający wymogi EU (i czy wogóle da się to porozbierać a później poskładać)? Auto to Legacy III 99'. Pozdrawiam
  2. Da się. Trzeba włożyć bezpiecznik 15 w jedno z gniazd w skrzynce bezpieczników znajdującej się w komorze silnika. Mam fotkę ale niestety nie potrafię jej umieścić na forum :mad:. Poszukaj postów forumowicza himber, bo to on opublikował. Pozdr
  3. temat był kontynuowany w tym wątku http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=116944
  4. LeszekS

    LPG w Subaru

    Kupiłem auto już z instalacją, w dokumentach znalazłem jedynie coś takiego "Wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji przystosowującej pojazd do zasilania gazowego" z dnia 04.09.2003r. Z informacji z tego dokumentu wynika, że 1. Reduktor Polgas Easy Jet LA0328051 2. Elektrozawór gazowy Easy Jet. 3. Obudowa wielozaworu STAKO. 4. Wlew gazu POLGAS. 5. Zbiornik STAKO. 6. Inne Lambda System Easy Jet
  5. LeszekS

    LPG w Subaru

    Co to może być, jak na lpg dynamicznie przyspieszam to od 3 000 obr zaczyna się dławić (wrażenie takie jakby kończył się gaz), jak przyspieszam mniej dynamicznie to dociąga do około 4 000 obr następnie efekt podobny. Na benzynie wszystko w porządku. Filtr gazu czyściłem około 10 000 km temu.
  6. W Legacu na pewno jest jeden zbiorniczek i jedna pompka. Próbowałeś przepchać dysze? U mnie pomogło.
  7. Czy przy przełożeniu "anglika" na EU konieczne było zmienianie również lewego lusterka zewnętrznego? Pytam bo muszę wymienić lusterko, a na allegro w zasadzie wszystkie lusterka są od anglików. Zastanawiam się, czy da się ustawić takie angielskie lusterko w "europejczyku", czy np. będę mógł tylko obejrzeć w odbiciu swoje drzwi. Dzięki za pomoc
  8. Miałem to samo. U mnie wytrzymały jeszcze ok 10 000 km, później przód padł i podziękował za współpracę. Okazało się że guma jednego z amortyzatorów sparciała. Teraz z przodu mam klasyczne McPhersony a tył nadal pnumatyczny.
  9. BartekT dzięki. Już wiem że lusterka się różnią, a teraz z innej beczki, czy można założyć lusterko od "anglika", czy nie da się ustawić kątów?
  10. Czy lusterka zewnętrzne do Subaru Legacy III i II różnią się czy są takie same?
  11. Jednak padł miech amortyzatora, więc definitywnie zmieniam na klasyczne zawieszenie. W związku z tym pytanie czy "przeszczep" do SUBARU LEGACY KOMBI 4WD, 2.5 (156PS), AUTOMAT, ROK PROD. 1999, (VIN JF1BHCLR5XG007554), może być tylko z tego konkretnego modelu, czy też ewentualnie będzie pasowało z innego, a jeżeli tak jakiego. Dzięki za pomoc. ps. Próbowałem kupić nowe części, amory znalazłem bez problemu (KYB334273, ,KYB334274) ale kupienie sprężyn i górnego mocowania jest praktycznie niewykonalne, przynajmniej mi się nie udało.
  12. Tylko gdzie znalźć fachowca, który się na tym zna?
  13. No i skończyło się zawieszenie pneumatyczne. Z okolicy przedniego lewego amortyzatora podczas pracy silnika słychać ciągły syk powietrza, cały przód opadł, tylne amory trzymają. Mam zamiar założyć klasyczne zawieszenie i w związku z tym kilka pytań: 1. Jakie elementy zawieszenia, oczywiście po za sprężynami i klasycznymi amortyzatorami, należy dokupić? 2. Czy można założyć zawias od Outbecka do tego modelu i czy musiałoby się to wiązać z jakimiś przeróbkami? 3. Jakie czynności należy wykonać w związku z wymontowaniem elementów pneumatycznych (usunięcie sprężarki, jakichś innych elementów, z
×
×
  • Create New...