Skocz do zawartości

Dodatkowe zegary


wookie76

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz albo zamontować na podstawce pod filtr oleju, którą musisz dokupić, albo w miejsce seryjnego. Jak już dokupisz taką podstawkę pod filtr to masz tam dwa wyjścia - możesz tam podłączyć chłodnicę oleju lub 2 czujniki - temp. i ciś.oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze o tej podstawce nie wiedzialem. W poniedzialek mam termin u mechanika, bede zmienial ta rure dolotowa (miedzy turbina a przeplywosciomierzem) i wlasnie olej, bo juz czas !

Powiedz mi, jesli zamienie orginalny czujnik cisnienia na ten od zegara to sie nic nie pokielbasi ? Poza tym to chyba wolalbym zostawic to miejsce w podstawce na chlodnice.

Dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi, jesli zamienie orginalny czujnik cisnienia na ten od zegara to sie nic nie pokielbasi ?
Spoko nic się nie pokiełbasi bo seryjny czujnik jest podłączony do kontrolki, a nowy podepniesz sobie do zegara.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Odgrzeje kotleta.

Czy kupując sobie moduł OBD2 Bluetooth mogę mieć odczyty interesujących mnie parametrów w programie https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque ?? Głównie mi chodzi o to czy po zamontowaniu czujników będę wszystko widział na telefonie czy jednak muszę kupować dodatkowe zegary??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz androida na telefonie, to będziesz widział boost, temp. coolantu i pare innych bajerow, ale chyba nie zastąpi to dodatkowych zegarów. Nie ma oil temp, oil press, egt chyba ze zamontujesz dodatkowe czujniki, choć nie wiem czy to możliwe bo torque czyta informacje z ecu. Trochę pogmatwane ale mam nadzieje ze wystarczy.

Sam kombinuje jak zamontować dodatkowe zegary, ale nie wiem gdzie kupić odpowiedni daszek na zegary do forka.

 

 

Sent with Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee. Jakoś mi się to nie widzi. Raczej myślałem, żeby kupić schowek i samemu wyrzeźbić coś a'la daszek jak widziałem w forku Kacpero(?) chyba. Jak nic nie wymyślę to pewnie pójdą na słupek.

 

 

Sent with Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Odgrzeje tamat....

Czy są jakiec adaptacyjne gniazda w słupek do forestera?

Montują również w miejscu popielniczki, fajnie bo dyskretnie ale nie intuicyjnie czuli żadko sie na nie spogląda bo w takim słabym miejscu...

Co do samych zegarów... sam kupię sobie 2: doładowanie i temperatura spalin tylko takie z PEAKiem czyli z zapamiętywaną najwyższą wartością

Mam trochę dłubniete auto i chyba ważniejsza jest temperatura spalin niż oleju.. dopóki jest płyn chłodniczy i sprawny układ chłodzenia to taki czujnik do niczego nie jest w zasadzie potrzebny a przy modach i zbyt wysokiej temperaturze spalin może coś stopić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz oddać oryginalny słupek do montażu kubków pod zegary a następnie flekowania. Efekt końcowy znakomity, do tego spory wybór kolorów. Ja u siebie za słupek z dwoma zegarami + słupek pasażera płaciłem ~250zł. Było to w połowie zeszłego roku.

https://www.google.pl/search?q=flokowanie+s%C5%82upk%C3%B3w+pod+zegary&client=firefox-a&hs=zO0&rls=org.mozilla:pl:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tK4MU_OpIoKX4wS58YCYCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1357&bih=1024

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje tamat....

Czy są jakiec adaptacyjne gniazda w słupek do forestera?

Montują również w miejscu popielniczki, fajnie bo dyskretnie ale nie intuicyjnie czuli żadko sie na nie spogląda bo w takim słabym miejscu...

Co do samych zegarów... sam kupię sobie 2: doładowanie i temperatura spalin tylko takie z PEAKiem czyli z zapamiętywaną najwyższą wartością

Mam trochę dłubniete auto i chyba ważniejsza jest temperatura spalin niż oleju.. dopóki jest płyn chłodniczy i sprawny układ chłodzenia to taki czujnik do niczego nie jest w zasadzie potrzebny a przy modach i zbyt wysokiej temperaturze spalin może coś stopić

 

Ja robiłem 2 lata temu i płaciłem 250 za słupek kierowcy z 3 gniazdami + 50 za słupek od strony pasażera.

 

Jedyne co polecam to przyłożyć adaptery przed wklejaniem w słupek w aucie. Ja wymontowałem, oddałem do zrobienia i po montażu okazało się że osłona słoneczna po rozłożeniu zasłania górny wskaźnik :facepalm::th_dash: .

Ale jak słońce nie świeci to widać dobrze :dance:

post-8505-0-77313600-1393344943_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 lata później...

To i ja się podłączę :-)

Gdzie mam się wpiąć z trójnikiem do wskaźnika doładowania ? Myślałem że w wężyk od DV ale mam tu zagwostkę bo on jest zdecydowanie większy niż przeloty w trójniku.

A może w wężyk wychodzący z westgate z turbiny ?

Będę wdzięczny za pomoc :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...