Skocz do zawartości

BadBoy

Nowy
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Starogard Gdański
  • Auto
    Subaru Forester I 2.0 SF A/T
    Subaru Forester II 2.0 SG XT A/T
    Ford Focus Mk3 2.0 USA A/T

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BadBoy

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. To będę musiał do jakiegoś mechanika podjechać żeby auto na podnośnik wstawić bo metodą chałupniczą na klockach trochę strach
  2. Co do diagnostów to rzadko kiedy trafi się na tyle kumaty żeby to wychwycić. Jakiś czas temu coś mi stukalo w zawieszeniu i diagnosta stwierdził, że wszystko jest w porządku i wydaje mi, jak sprawdziłem później w domu, bo nie dało mi spokoju okazało się że drążek kierowniczy był już tak wybity że prawie mozna było sworzeń wyciągnąć.
  3. Przebieg ok.400tys. Koła wyważylem w pierwszej kolejności
  4. Drgania występują bez względu na to czy przyśpieszam czy jadę ze stałą prędkością, czy zrobię " kick down" - pedał w podłogę, jak tylko auto osiąga prędkość 90-110km/h zaczyna się trząść
  5. Witam. Mam problem z Foresterem SF 2.0 122km z 1999r. z automatyczną skrzynią biegów, podczas jazdy w przedziale prędkości 90-110km/h auto wpada w drgania taki jakby rezonans i co dziwne tylko w tym przedziale, poniżej 90km/h i powyżej 110km/h jest normalnie nic nie drży. Czy miał ktoś z Was styczność z podobną sytuacją? Nie mam pojęcia co to może być a jest to wkurzające i raczej nie zbyt "zdrowe" dla auta na dłuższą metę? Pozdrawiam
  6. BadBoy

    Silniki w Forku

    Okey. Dzięki wielkie za odpowiedź. Jeszcze jedno czy pomógł by mi ktoś rozszyfrować od jakiej generacji Forka jest silnik o numerze EJ201NYSAB-ODE ? Jest to silnik z Forestera I czy II generacji?
  7. BadBoy

    Silniki w Forku

    Witam. Odgrzeję kotleta, mam pytanie czy silniki są kompatybilne pod względem skrzyni biegów, czyli czy silnik od manualnej pasuje do automatycznej szkrzyni biegów czy ma inne mocowania? Pozdrawiam
  8. BadBoy

    Dodatkowe zegary

    Witam. A gdzie zamontować czujnik temperatury spalin?
  9. Yanas na jakim oleju Ty i inni jeździcie i jaki moglibyście polecić do Subaru Turbo, bo wiadomo że nie każdy olej pod względem dobranych baz i komponentów nadaje się do danego auta a tym bardziej do Turbo, jakie macie doświadczenia i sprawdzone oleje. Pytam bo może to być też w pewnym sensie kwestia oleju, że jest za gęsty i gorzej smaruje- chłodzi turbinę ?
  10. Acha, myślałem, że to mniej skomplikowane, sądziłem, że można zrobić jakiś test sprawności turbosprężarki, , spalanie czy coś, jakiś wykresik, czy chociażby wskazania parametrów ile powinno być a ile jest. No i czemu wyświetla się na czerwono " not supported by ecu" i czemu "Integ. Cruise Control" nie jest aktywny? A tak w ogóle na jakim oleju jeździsz, bo widzę że masz 2,5 XT My04, ja mam 2.0 XT My02i poprzednik zalał 10W60 Valvoline, według mnie trochę przesada i chciałbym zmienić na stosowny czyli chyba 5W30, tylko jaki, Millers czy coś innego ?
  11. Czy chodzi o te kostki? Od czego jest ta kostka, też jest pod kolumną kierowniczą, czy to jakieś złącze diagnostyczne ? Połączyłem kostki i podłączyłem do kompa. Po włączeniu zapłonu miga Check Engine, rozumiem że tak ma być ? Zrobiłem jakiś test i wyświetliło mi się to: I nic więcej się nie pojawiło, cały czas ten komunikat?
  12. Kupiłem kabel KKL OBD2 VAG Viaken i próbowałem się połączyć przez FreeSSM ale nie mogę się połączyć tak jak radził Skwaro. Wyświetlił mi się komunikat: "Actuator Test couldn't be started: Test mode connector is not connected!" czyli tłumaczenie z Translate Google:" Test siłownika nie mógł zostać uruchomiony: złącze trybu testowego nie jest podłączone. Nie wiem co jest grane?
  13. Sprawdziłem "osiągi" i od 0-100km/h Forek rozpędza się w 8,9sek, więc chyba turbo działa oczywiście w trybie Power. Jutro postaram się zmienić filtr paliwa i może uda się podpiąć pod kompa to zobaczę co wyjdzie w praniu Po rozmowie z poprzednim właścicielem dowiedziałem się, że tłumik końcowy został wymieniony na przelotowy Magnex, czy to oznacza że wydech jest już "uwolniony", czy jeszcze coś trzeba by wymienić i czy to może mieć wpływ na to że przy dłuższej jeździe z prędkością 130-140km/H czyli caly czas pracujacym turbo zaczyna się ono żarzyć ? Jeszcze nie robiłem diagnostyki, bo czekam na przesyłkę z nową zabawką.
  14. Sprawę falowania obrotów wyjaśniłem, tak mnie tknęło wyłączyć klimę, falowanie powoduje zalączanie i wyłączanie sprężarki klimatyzacji, po jej wyłączeniu obroty są stabilne. Ile zaworów EGR jest w moim Forku i gdzie są, bo chciałbym je profilaktycznie wyczyścić?
  15. Okey. Dzięki za info, zamówię i zobaczę co wyjdzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...