BadBoy
Nowy-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Starogard Gdański
-
Auto
Subaru Forester I 2.0 SF A/T
Subaru Forester II 2.0 SG XT A/T
Ford Focus Mk3 2.0 USA A/T
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia BadBoy
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
1
Reputacja
-
To będę musiał do jakiegoś mechanika podjechać żeby auto na podnośnik wstawić bo metodą chałupniczą na klockach trochę strach
-
Co do diagnostów to rzadko kiedy trafi się na tyle kumaty żeby to wychwycić. Jakiś czas temu coś mi stukalo w zawieszeniu i diagnosta stwierdził, że wszystko jest w porządku i wydaje mi, jak sprawdziłem później w domu, bo nie dało mi spokoju okazało się że drążek kierowniczy był już tak wybity że prawie mozna było sworzeń wyciągnąć.
-
Przebieg ok.400tys. Koła wyważylem w pierwszej kolejności
-
Drgania występują bez względu na to czy przyśpieszam czy jadę ze stałą prędkością, czy zrobię " kick down" - pedał w podłogę, jak tylko auto osiąga prędkość 90-110km/h zaczyna się trząść
-
BadBoy obserwuje zawartość Subaru Forester SF AT wpada w drgania przy prędkości 90-110km/h
-
Witam. Mam problem z Foresterem SF 2.0 122km z 1999r. z automatyczną skrzynią biegów, podczas jazdy w przedziale prędkości 90-110km/h auto wpada w drgania taki jakby rezonans i co dziwne tylko w tym przedziale, poniżej 90km/h i powyżej 110km/h jest normalnie nic nie drży. Czy miał ktoś z Was styczność z podobną sytuacją? Nie mam pojęcia co to może być a jest to wkurzające i raczej nie zbyt "zdrowe" dla auta na dłuższą metę? Pozdrawiam
-
Okey. Dzięki wielkie za odpowiedź. Jeszcze jedno czy pomógł by mi ktoś rozszyfrować od jakiej generacji Forka jest silnik o numerze EJ201NYSAB-ODE ? Jest to silnik z Forestera I czy II generacji?
-
Witam. Odgrzeję kotleta, mam pytanie czy silniki są kompatybilne pod względem skrzyni biegów, czyli czy silnik od manualnej pasuje do automatycznej szkrzyni biegów czy ma inne mocowania? Pozdrawiam
-
Witam. A gdzie zamontować czujnik temperatury spalin?
-
Yanas na jakim oleju Ty i inni jeździcie i jaki moglibyście polecić do Subaru Turbo, bo wiadomo że nie każdy olej pod względem dobranych baz i komponentów nadaje się do danego auta a tym bardziej do Turbo, jakie macie doświadczenia i sprawdzone oleje. Pytam bo może to być też w pewnym sensie kwestia oleju, że jest za gęsty i gorzej smaruje- chłodzi turbinę ?
-
Acha, myślałem, że to mniej skomplikowane, sądziłem, że można zrobić jakiś test sprawności turbosprężarki, , spalanie czy coś, jakiś wykresik, czy chociażby wskazania parametrów ile powinno być a ile jest. No i czemu wyświetla się na czerwono " not supported by ecu" i czemu "Integ. Cruise Control" nie jest aktywny? A tak w ogóle na jakim oleju jeździsz, bo widzę że masz 2,5 XT My04, ja mam 2.0 XT My02i poprzednik zalał 10W60 Valvoline, według mnie trochę przesada i chciałbym zmienić na stosowny czyli chyba 5W30, tylko jaki, Millers czy coś innego ?
-
Czy chodzi o te kostki? Od czego jest ta kostka, też jest pod kolumną kierowniczą, czy to jakieś złącze diagnostyczne ? Połączyłem kostki i podłączyłem do kompa. Po włączeniu zapłonu miga Check Engine, rozumiem że tak ma być ? Zrobiłem jakiś test i wyświetliło mi się to: I nic więcej się nie pojawiło, cały czas ten komunikat?
-
Kupiłem kabel KKL OBD2 VAG Viaken i próbowałem się połączyć przez FreeSSM ale nie mogę się połączyć tak jak radził Skwaro. Wyświetlił mi się komunikat: "Actuator Test couldn't be started: Test mode connector is not connected!" czyli tłumaczenie z Translate Google:" Test siłownika nie mógł zostać uruchomiony: złącze trybu testowego nie jest podłączone. Nie wiem co jest grane?
-
Sprawdziłem "osiągi" i od 0-100km/h Forek rozpędza się w 8,9sek, więc chyba turbo działa oczywiście w trybie Power. Jutro postaram się zmienić filtr paliwa i może uda się podpiąć pod kompa to zobaczę co wyjdzie w praniu Po rozmowie z poprzednim właścicielem dowiedziałem się, że tłumik końcowy został wymieniony na przelotowy Magnex, czy to oznacza że wydech jest już "uwolniony", czy jeszcze coś trzeba by wymienić i czy to może mieć wpływ na to że przy dłuższej jeździe z prędkością 130-140km/H czyli caly czas pracujacym turbo zaczyna się ono żarzyć ? Jeszcze nie robiłem diagnostyki, bo czekam na przesyłkę z nową zabawką.
-
Sprawę falowania obrotów wyjaśniłem, tak mnie tknęło wyłączyć klimę, falowanie powoduje zalączanie i wyłączanie sprężarki klimatyzacji, po jej wyłączeniu obroty są stabilne. Ile zaworów EGR jest w moim Forku i gdzie są, bo chciałbym je profilaktycznie wyczyścić?
-
Okey. Dzięki za info, zamówię i zobaczę co wyjdzie