Daro WRX Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 jak wyzej , dlaczego akuraty impreza a nie jakies inne auto?? jak zareklamowac impreze zeby ktos ja kupil a nie np jakie saudi czy VW.
Kuba Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 Rozumie ze probujesz szybko sprzedac auto kolegi. Niestety bedziesz musial poczekac na osobe, ktora sama bedzie chciala kupic ten samochod i bedzie wiedziala w co sie pakuje. Mi osobiscie w WRX podoba sie wszystko poza klimatyzacja i nawiewem powietrza wewnatrz samochodu. Innym podobaja sie SUV na 24 calowych kolach.
Krzysiek_WAWA Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 Powiedział bym bardziej w Subaru. Przed decyzją jeździłem japończykiem (Mitsu Galant oraz czymś francuskim czyli Sceniciem). W opcję wchodziły samochody z 4x4 i tylko osobówki, wiec Było Audi quattro, Mitsu Evo,Nissan Skyline, Subaru, VW no i chyba mi się skończyła lista osobówek. Po jazdach testowych (Audi A4 quattro rok 99) stwierdziłem ze autko fajne ma pełno bajerów ale nie ma dla mnie tego czegoś. Evo niestety wysoki koszt zakupu i problem z częściami,Nissan kosmiczna cena, VW Passat 2.8Q lub 1.8 T podobnie jak Audi, no i pozostało Subaru które miało to coś czego brakowało innym. Prócz tego subaru mimo swej prostoty jest najbardziej bezusterkowe w porównaniu do A4 2.8Q czy 1.8T (bo tylko takie brałem pod uwagę). Na każdy samochód musi się znaleźć zapaleniec, który jest zwolennikiem danej marki a nie innej, lub jak kto woli aut japoński/niemieckich/amerykańskich/francuskich
JurekM Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 Miałem wiele szybkich aut i tych przednionapędowych( Integra R,CRX,Leon 1,8 T) jak i tych RWD(Porsche,Mercedes 190 2,5 16v,BMW 325i) ale mimo tego nie spodziewałem się tak powalającej trakcji jak ą ma WRX.Drugą bezkonkurencyjną rzeczą jest niewrażliwosć tego auta na dziury i pofalowania nawierzchni!!Tzrecią niepowtarzalny dżwięk. Są i wady ale wówczas byłoby to auto idealne a to jest niemożliwe!! 1.NIe jest idealnie wyważone - ale gdyby było to pewnie trakcja byłaby gorsza(jest 60 % przód i 40 % tył) 2.Jest wysokie i ma wysokie zawieszenia ,ale zmniejszając skok zawieszenia trakcja byłaby gorsza na kiepskiej nawierzchni. Pozostaje kwestia obniżenia ogólnej wysokości - kosztem praktyczności auta .Obniżył by się środek ciężkośći , bo to że motor jest płaski i w osi wg. mnie to tylko dobry początek........
Pemo Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 1. Naped 2. Silnik 3. Dzwiek 4. Uniwersalnosc 5. Indywidualnosc 6. Wyglad w sumie tez 7. Niezawodnosc 8. Brak ramek okiennych *kolejnosc przypadkowa
marcinJ Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 To że jest bardzo skuteczne i mało lanserskie (mimo wszystko :roll: )
Bart Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 To że jest bardzo skuteczne i mało lanserskie (mimo wszystko :roll: ) No raczej, jakbyś obsypał, taką klijentele patrzącą na ciebie, ziemią to na ich miejscu byś cobie odpuścił
arno Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 To że jest bardzo skuteczne i mało lanserskie (mimo wszystko :roll: ) I tu sie kolega myli. Auto juz jest lanserskie. Zrobilo sie modne. Pod knajpy na Placu 3 X w Warszawie podjezdza juz sporo typowych lanserow imprezami, a nie imprezowiczow lanserami. Doszlo do tego, ze kilka dni temu o malo mnie szlag trafił, kiedy zobaczyłem druga czarna zmije. Identiko. I to tuz obok biura. Zasadniczo mam pytanie, dlaczego SIP sprowadzil drugie takie auto?
marcinJ Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 To że jest bardzo skuteczne i mało lanserskie (mimo wszystko :roll: ) I tu sie kolega myli. Auto juz jest lanserskie. Zrobilo sie modne. Pod knajpy na Placu 3 X w Warszawie podjezdza juz sporo typowych lanserow imprezami, a nie imprezowiczow lanserami. Doszlo do tego, ze kilka dni temu o malo mnie szlag trafił, kiedy zobaczyłem druga czarna zmije. Identiko. I to tuz obok biura. Zasadniczo mam pytanie, dlaczego SIP sprowadzil drugie takie auto? No rzeczywiście, z przykrością muszę przyznać Ci rację, staje się powoli lanserskie, ale tylko dla pewnej niewielkiej grupy społeczeństwa (nie mówię o dresach, żeby nie było). U mnie na prowincji na szczęście jeszcze nie
Daro WRX Posted November 21, 2004 Author Posted November 21, 2004 Rozumie ze probujesz szybko sprzedac auto kolegi. Niestety bedziesz musial poczekac na osobe, ktora sama bedzie chciala kupic ten samochod i bedzie wiedziala w co sie pakuje.Mi osobiscie w WRX podoba sie wszystko poza klimatyzacja i nawiewem powietrza wewnatrz samochodu. Innym podobaja sie SUV na 24 calowych kolach. nie wcale nie ale pomyslalem ze zaloze taki temat bo mam osobiscie do zabawy Corrado VR6 i jak jechalem ta impreza to jakos nie czulem roznicy,serio mowie a porownanie kasowe straszne ,wiem wiem AWD no ale Corrado to nie auto na szutr. Moze jakbym nie liczyl sie z kasa to bym kupil ale tylko STI bardzo podoba mi sie wnetrze tego auta w przeciwienstwie do zeyklych WRX ,ale to moja opinia i nie musi przypasc komus do gustu. aha dzwiek w VRrze jest naprawde swietny
WRC fan Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 mam osobiscie do zabawy Corrado VR6 i jak jechalem ta impreza to jakos nie czulem roznicy(...) toś se teraz nagrabił :roll: :wink: Moze jakbym nie liczyl sie z kasa to bym kupil ale tylko STI bardzo podoba mi sie wnetrze tego auta w przeciwienstwie do zeyklych WRX a jaka jest rożnica między wnętrzem zwykłego WRX a STi ?bo chyba znacznych nie ma :roll:
Pemo Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 a jaka jest rożnica między wnętrzem zwykłego WRX a STi ?bo chyba znacznych nie ma :roll: Obrotomierz na srodku zestawu zegarow :wink:
Daro WRX Posted November 21, 2004 Author Posted November 21, 2004 jak nie ma?? przeciez siedzenia sa inne i jak sie nie myle konsola chyba tez ma jakies dodatki? no widzilem 2 wrx i wygladaja w srodku jak nexia wioem wiem nagrabilem sobie ale ja mowie co mysle a nie to co ktos chce uslyszec ,wiem ze zawieszenie naped i silnik ma ok ale akurat tego nie widac to tak jakby miec paskudna zone ale dobra w lozku ja wole osbiscie ladna i nie musi byc az taka super w............ i z zewnatrz lepiej wyglada STI fele zlote ,hamulce chyba wrx stanbdard ich nie ma?? spoilery progi prodrive itp. zobaczcie zdjecie nie jest inna niz WRX??
Daro WRX Posted November 21, 2004 Author Posted November 21, 2004 macie takie siedzienia w WRX??? bo jakos ja nie widzilem takich .
Kuba Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 Twoja zona moze jest teraz ladna, ale to dlugo nie potrwa. Ta dobra w luzku, jesli ja tylko skleroza nie dopadnie, to bedzie wiedziala jak sie to robi jeszcze przez wiele lat. WRX'y, ktore widziales to MY01, MY02. W MY04 siedzenia sa takie same (lub bardzo podobne) jak w STI, inny jest kolor tapicerki. W MY05 jest juz wiecej zmian, np centralna czesc deski, ale nadal WRX i STI niewiele sie rozna. Ten samochod, ktory sprzedajesz to jest wersja calkowice podstawowa. Mozna do niego dokupic jako opcje wiele elementow wnetrza wykonanych z carbonu, rozne galki i dzwignie hamolca (carbonowe, tytanowe, MOMO), chromowane klamki, ta ramke STI wokol lewarka itd. Tak wyglada wnetrze MY05:
arno Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 No ja mysle, ze wyzszosc Imprezy na twoim Corrado daje sie latwo zauwazyc wczoraj i dzis na lodzie i sniegu. A to jest 1/3 roku albo i wiecej. Co do siedzen, istotnie niebeskie w STI sa wysmienite, ale jechalem moim autem WRX 15 godzin bez przerwy - mam bolacy kregoslup, i zero problemu.
JurekM Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 macie takie siedzienia w WRX??? bo jakos ja nie widzilem takich . Tak mam dokładnie takie siedzenia, w WRX . Obrotomierz na środku też mam. Jeżdziłem też sporo VR6 tką i raczej nie ma porównania. Piszesz tak jakbyś nie posiadał WRX ??Masz takie auto czy nie??
m-powerek Posted November 24, 2004 Posted November 24, 2004 Powiedział bym bardziej w Subaru. Przed decyzją jeździłem japończykiem (Mitsu Galant oraz czymś francuskim czyli Sceniciem). W opcję wchodziły samochody z 4x4 i tylko osobówki, wiec Było Audi quattro, Mitsu Evo,Nissan Skyline, Subaru, VW no i chyba mi się skończyła lista osobówek.(...). ...i chciałeś tym Skylinem z kierownicą po prawej stronie po Kobyłce śmigać :?: :?: pzd.
IWAN Posted November 24, 2004 Posted November 24, 2004 aha dzwiek w VRrze jest naprawde swietny Taki sam jak w mondeo V6 czy Vectra V6 tylko bardziej go słychac bo ma krótszy układ wydechowy.
Krzysiek_WAWA Posted November 24, 2004 Posted November 24, 2004 Powiedział bym bardziej w Subaru. Przed decyzją jeździłem japończykiem (Mitsu Galant oraz czymś francuskim czyli Sceniciem). W opcję wchodziły samochody z 4x4 i tylko osobówki, wiec Było Audi quattro, Mitsu Evo,Nissan Skyline, Subaru, VW no i chyba mi się skończyła lista osobówek.(...). ...i chciałeś tym Skylinem z kierownicą po prawej stronie po Kobyłce śmigać :?: :?: pzd. Nie powiedzialem ze chcialem, a ze mi sie podoba to inna kwestia, przmierzalem sie do Miska ale mi troche rzeczy nie wypalilo z finansami, i zostalem przy jedynej slusznej marce.
Daro WRX Posted November 24, 2004 Author Posted November 24, 2004 No ja mysle, ze wyzszosc Imprezy na twoim Corrado daje sie latwo zauwazyc wczoraj i dzis na lodzie i sniegu. A to jest 1/3 roku albo i wiecej. Co do siedzen, istotnie niebeskie w STI sa wysmienite, ale jechalem moim autem WRX 15 godzin bez przerwy - mam bolacy kregoslup, i zero problemu. oczywiscie zgadzam sie nie ma porownania na takiej trudnej nawierzchni ale na taka droge mam inne auto bardziej rodzinne i terenowe, Nie mam Imprezy niestety nie mozna miec wszystkiego,a ta ktora sprzedaje moj kolega naprawde nie zrobila wrazenia na mnie ,chodzi mi o srodek ,rok temu Impreza byla u mnie na topie ale tak jak mowie musialem wybrac albo to albo to.
m-powerek Posted November 25, 2004 Posted November 25, 2004 1.NIe jest idealnie wyważone - ale gdyby było to pewnie trakcja byłaby gorsza(jest 60 % przód i 40 % tył) :shock: :shock: :shock:
jrex Posted November 25, 2004 Posted November 25, 2004 Najlepsza reklama dla WRX, to przyczepnosc na zakretach, oraz przyspieszenie. Radze zabrac klienta na jakas kreta droge i pokazac mu co te auto potrafi.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.