WRC fan Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Bernardi zamiast Martina. http://www.rallyonline.pl/index.php?1&m ... ws&&s=6444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Na Rajdzie Katalonii wystaruje Michał Kościuszko Ignisem Super 1600 :!: http://www.rallycatalunya.com/2005/ing/ ... critos.pdf a sam rajd 28-30 października Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Colin testował Fiata Grande Punto S2000 : - Jak dotąd nie podpisałem jeszcze kontraktu, jednak nie wykluczam takiej możliwości - powiedział Colin McRae po czterogodzinnych testach Fiata Punto Super 2000, przeprowadzonych na Sardynii. - Fiat ma wielkie tradycje w rajdach, dlatego przyjąłem zaproszenie na testy. Super 2000 jest interesującą konstrukcją. Ogromnie różni się od WRC, choć także posiada napęd 4x4. Osiągi są znacznie gorsze, a pierwsze, co można zauważyć po przesiadce, to brak kopnięcia spowodowanego turbosprężarką. Punto prowadzi się zupełnie inaczej, ponieważ brakuje elektronicznych pomocy dla kierowcy. Ogólnie moje odczucia były pozytywne. Samochód ma dobrą trakcję i duży potencjał. Można go znacznie rozwinąć. Moje ewentualne zaangażowanie w ten program jest również uzależnione od liczby producentów, którzy zbudują takie pojazdy. Jestem jednak przekonany, że Super 2000 to klasa z przyszłością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 yhyyyy papa N-ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 SPoko niedługo w ogóle wytną drzewa przy OSach i rajdy szlag trafi. Zobaczcie nowe pomysły na regulaminy w WRC.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Punto testują..a Łada zaczyna siać pogrom... Debiut Łady S2000 Aleksandr Nikonienko pokonał osiem Mitsubishi i Subaru N4 w pierwszym starcie Łady Super 2000 - samochód jest na razie wyposażony w testową wersję silnika, rozwijającą moc 220 KM. Corolle i Polo jeżdżące w RPA, mają 260 koni, Punto - 240. Tegoroczny mistrz Rosji w A6, Nikonienko zajął trzecią lokatę w generalce Trofiej Peno, rajdu kończącego rozgrywki Pucharu Rosji. Na sześciu szutrowych oesach (101 km) obwodu twerskiego, prototyp WAZ 21126 zgłoszony w klasie P12 przez Łada Awtosport Rally Togliatti, przegrał o 1.28,8 z Imprezą N10 Aleksandra Żełudowa oraz o 14,5 sekundy z Lancerem Evo VIII Gennadija Brosławskiego. Od OS 1 Nikonienko i Walery Kolczugin widnieli w czołowej trójce, na jednej próbie uzyskując drugi czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Znaczy klasa super to są autka N/A? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Znaczy klasa super to są autka N/A? Owszem S2000 to jest 2.0 N/A z napędem na 4 koła ale bez aktywnych dyfrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 S1600 tez jest N/A ale napędem na przód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 S1600 tez jest N/A ale napędem na przód? tak :wink: yhyyyy papa N-ki Jedna rzecz mnie zastanawia. Klasa S2000 miała być powołana do "obsady" Mistrzostw Regionalnych i Krajowych, a nie WRC, a szczerze mówiąc wątpie żeby Colin jeździł Fiatexem w Mistrzostwach Europy.... :| Oj nie podoba mi sie kierunek w jakim zmierzają współczesne rajdy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Oj nie podoba mi sie kierunek w jakim zmierzają współczesne rajdy.... Poczytaj sobie o ograniczaniu dostępnych nadowzi i silników w postanowieniach rady sportów motorowych to dopiero Ci się nie spodoba, się zrobi z tego F1 albo Puchar KIA Picanto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Film z testów Fiata Grande Punto S2000 (Baldacci,McRae) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Na dobrą sprawę, gdyby nie słabowity silnik, to Legac mógłby w S2000 brać udział No dobra, za krowaisty jest w porównaniu do Punto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Film z testów Fiata Grande Punto S2000 (Baldacci,McRae) Mnie się podoba. Ryczy jak rajdówki sprzed lat, kiedy jeszcze nie było suszarek, chodzi bokami jak złe. Dla mnie bomba. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moniqa Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 a więc już po odcinku testowym Rajdu Kataloni który pierwszy raz odbywa się w prowincji Tarragona z bazą w Port Aventura..najlepszy czas uzyskał Francois Duval przed Bernardim, Sarrazinem i Gallim oraz Solbim...tak swoją drogą ciekawe co zrobi Duval..mimo że kilka razy dał "ciała" w tym sezonie..to pokazał też że potrafi się spiąć i robić czasy na poziomie szpicy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Film z testów Fiata Grande Punto S2000 (Baldacci,McRae) Fajnie to jeździ, ale S2000 ma jedną wadę. Według mnie dużą. Jest bardzo oderwana od cywilnych samochodów. N4 wymusza korzystanie z samochodu cywilnego w tak dalekim stopniu, że możemy sobie kupić takie STi czy Evo, bo producenci chcąc zaistnieć na OS’ach, muszą mieć w ofercie samochód bazowy. Zresztą jeszcze lepiej było, kiedy nie było wurców, tylko A-grupa. Dzięki ówczesnym przepisom powstały samochody, o których dzisiaj tylko myśląc ma się ślinotok. Te wszystkie Lancie Delty, Toyoty 4wd/GT4, Coswothy itp. Zresztą Impreza GT i evo też powstały z myślą o budowie na ich bazie rajdówek. Teraz to już nie będzie potrzebne. Do zbudowania S2000 wystarczy wziąć dowolny samochód, wyrzeźbić w nim napędy, totalnie przebudować i gotowe. Jeżeli to wyprze N4, to ostatnie bastiony cywilnych rajdówek będą zagrożone. Evo już ma się zamienić w bulwarówkę, oby to nie spotkało Imprezy...... a więc już po odcinku testowym Rajdu Kataloni I mimo wcześniejszych zapowiedzi Junior nie startuje. Szkoda...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Teraz to już nie będzie potrzebne. Do zbudowania S2000 wystarczy wziąć dowolny samochód, wyrzeźbić w nim napędy, totalnie przebudować i gotowe. Jeżeli to wyprze N4, to ostatnie bastiony cywilnych rajdówek będą zagrożone. Evo już ma się zamienić w bulwarówkę, oby to nie spotkało Imprezy...... Pogódź się z tym, tak już będzie. Jeśli nawet jeszcze przez jakiś czas Evo i Impreza się utrzymają w obecnym kształcie, to prędzej czy później pogonią je co innego: przepisy dotyczące emisji zanieczyszczeń, bezpieczeństwa oraz prawdziwe lub wykreowane potrzeby odbiorców, którym ze sportowości wystarczy, że auto będzie miało białe zegary w chromowanych obwódkach, skórzany ster szyty czerwoną nitką, wielkie koła, a przede wszystkim będzie SUV-em. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Nowe przepisy dotyczące przodu pojazdu (bezpieczeństwo pieeszych) już grożą koszmarem. Ale S2000 mi sie nie podobają. To kwestia tego jakie rajdy pamiętam i kiedy się urodziłem ale bez turbo to nie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Teraz to już nie będzie potrzebne. Do zbudowania S2000 wystarczy wziąć dowolny samochód, wyrzeźbić w nim napędy, totalnie przebudować i gotowe. Jeżeli to wyprze N4, to ostatnie bastiony cywilnych rajdówek będą zagrożone. Evo już ma się zamienić w bulwarówkę, oby to nie spotkało Imprezy...... Pogódź się z tym, tak już będzie. Jeśli nawet jeszcze przez jakiś czas Evo i Impreza się utrzymają w obecnym kształcie, to prędzej czy później pogonią je co innego: przepisy dotyczące emisji zanieczyszczeń, bezpieczeństwa oraz prawdziwe lub wykreowane potrzeby odbiorców, którym ze sportowości wystarczy, że auto będzie miało białe zegary w chromowanych obwódkach, skórzany ster szyty czerwoną nitką, wielkie koła, a przede wszystkim będzie SUV-em. r. I to jest być może, prawda. Samochody cywilne będą wyłącznie "do jeżdżenia" - po cywilnych drogach, z cywilnymi prędkościami. Bez udawania rajdówek. Ale AWD przeżywa pewien renesans, mam wrażenie - więc może nadal utrzymają się fajne samochody... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Ale S2000 mi sie nie podobają. To kwestia tego jakie rajdy pamiętam i kiedy się urodziłem ale bez turbo to nie to samo. Eeee... Ryk wysoko kręconego N/A na trąbkach to było to. Przypomnij sobie, jak brzmiał chociażby kwadrat z twincamem. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Przypomnij sobie, jak brzmiał chociażby kwadrat z twincamem. Jak takie cosie jeździły to ja miałęm smoczek i pampersa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Przypomnij sobie, jak brzmiał chociażby kwadrat z twincamem. Jak takie cosie jeździły to ja miałęm smoczek i pampersa. wtedy to były pieluchy tetrowe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 wtedy to były pieluchy tetrowe Pampersy tez miałem, z darów ze Szwecji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Ryk wysoko kręconego N/A Mi sie kojarzą tylko z 2.0 litrowymi KitCarami....pięęękne czasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Jak takie cosie jeździły to ja miałęm smoczek i pampersa. Poszukaj u braci Wągrów filmików z Ładziankami VFTS Jeden jest tu. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się