mc.li Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Jestem kilka dni przed rozpoczęciem remontu silnika w OBK2,5MY00 i takie szybkie pytanie czy ten silnik podejdzie do mojego auta ? Inaczej czy były jakieś zmiany konstrukcyjne po 2003 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Jest duża szansa ,że silnik podejdzie ale musi się wypowiedzieć ktoś kto się lepiej na tym zna. Ogólnie firmy bazują na starych rozwiązaniach i aż dziwi bierze jak stare są niektóre silniki czy skrzynie biegów konstrukcyjnie. Ale ja nie o tym . Oczywiście często lepiej kupić cały silnik z rozbitka czy rozbiórki niż remontować.No chyba , że robimy silnik pod konkretne zamówienie. Jednak dobrze jest najpierw zobaczyć silnik w samochodzie bo tak zawsze może zamontować...... silnik gorszy od własnego. Nie masz gwarancji co kupujesz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofcio Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Jednak dobrze jest najpierw zobaczyć silnik w samochodzie bo tak zawsze może zamontować...... silnik gorszy od własnego. Nie masz gwarancji co kupujesz . hmm. ja może trochę OT, ale cena jakaś niezbyt wygórowana. chyba warto się przyjżeć dokładniej, żeby nie było tak jak pisze Jacky X. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Nikt mię nie wesprze wiedzą tajemną :?: :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Jestem kilka dni przed rozpoczęciem remontu silnika w OBK2,5MY00 i takie szybkie pytanie czy ten silnik podejdzie do mojego auta ? Inaczej czy były jakieś zmiany konstrukcyjne po 2003 ? Podejsc moze i podejdzie, ale pewnei elektronika bedzie musial dac nowa, wiem,z e ten problem wystepuje np. przy swapie 2.5T w miejsce 2.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 nie chce robić SWAP'u :roll: , zależy mi na wymianie silnika plag&play :cool: jeśli to możliwe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Nie. afinta możesz rozwinąć myśl. Dlaczego nie ? Bo były zmiany konstrukcyjne w silniku i osprzęcie po 03' ? Według AK jest to "raczej to samo" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Numery cześci na pewno inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Numery cześci na pewno inne Az czyli mam sobie odpuścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 mc.li, nie wiem, nie jestem zbyt biegły w ssakach. Trzeba by sę temu przyjrzeć w szczegółach ale to wymaga masy czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 mc.li, nie wiem, nie jestem zbyt biegły w ssakach. Trzeba by sę temu przyjrzeć w szczegółach ale to wymaga masy czasu. Az fachmani z "pewnej firmy" :wink: skutecznie mnie zniechęcali do remontu, bo koszta wysokie. Rekomendowali wymianę, ale widzę że, temat nie prosty i nie bedzie koniecznie taniej. Potwierdza się stare indiańskie przysłowie: Z opiniami jest jak z dziurą w d..., każdy ma swoją. :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 mc.li, nie wiem, nie jestem zbyt biegły w ssakach. Trzeba by sę temu przyjrzeć w szczegółach ale to wymaga masy czasu. Az fachmani z "pewnej firmy" :wink: skutecznie mnie zniechęcali do remontu, bo koszta wysokie. Rekomendowali wymianę, ale widzę że, temat nie prosty i nie bedzie koniecznie taniej. Potwierdza się stare indiańskie przysłowie: Z opiniami jest jak z dziurą w d..., każdy ma swoją. :???: Jedyne czego nie jestem pewny to czy mocowania kolektora ssącego sa takie same ( na 95% są) A jeżeli sa to reszta bez znaczenia...... :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 A stopień sprężania się nie zmieniał, albo głowice/wałki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 mc.li, nie wiem, nie jestem zbyt biegły w ssakach. Trzeba by sę temu przyjrzeć w szczegółach ale to wymaga masy czasu. Az fachmani z "pewnej firmy" :wink: skutecznie mnie zniechęcali do remontu, bo koszta wysokie. Rekomendowali wymianę, ale widzę że, temat nie prosty i nie bedzie koniecznie taniej. Potwierdza się stare indiańskie przysłowie: Z opiniami jest jak z dziurą w d..., każdy ma swoją. :???: Jedyne czego nie jestem pewny to czy mocowania kolektora ssącego sa takie same ( na 95% są) A jeżeli sa to reszta bez znaczenia...... :wink: AK AK czyli bys sie podjął ? :grin: a jesli tak ,to ile mnie by kosztowało wymiana tej "części zamiennej" u ciebie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Z Kocar-em pogadaj masz bliżej... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Z Kocar-em pogadaj masz bliżej...AK silnik jest w Wa-wie, po co mam go telepań w te i nazat :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Z Kocar-em pogadaj masz bliżej...AK silnik jest w Wa-wie, po co mam go telepań w te i nazat :wink: Jak jest w Wawie to powiedz gdzie , to ktoś podjedzie i zobaczy w jakim wypadku uczestniczył i czy bedzie pasował :?: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Z Kocar-em pogadaj masz bliżej...AK silnik jest w Wa-wie, po co mam go telepań w te i nazat :wink: Jak jest w Wawie to powiedz gdzie , to ktoś podjedzie i zobaczy w jakim wypadku uczestniczył i czy bedzie pasował :?: AK kurz twarz, silnik już znalazł nabywcę AK dzięki mimo wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 A co jest z tym Twoim silnikiem :?: jeżdzi , stoi... AK [ Dodano: Pią Mar 21, 2008 1:15 pm ] A stopień sprężania się nie zmieniał, albo głowice/wałki? Zmieniło się..mniej palą po przekładce... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 A co jest z tym Twoim silnikiem :?: jeżdzi , stoi... AK jeździ jak ta lala ino chłepie oleju jakieś 1,5-2L na 1000km, klepie w okolicach czwartego cylindra, kompresja: na cylindrach od 1 do 3 dycha, na czwartym osiem. Nie kopci, nie cieknie, nie poci sie. Znaczy sie lubi tłustą kuchnię . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 jeździ jak ta lala ino chłepie oleju jakieś 1,5-2L na 1000km, klepie w okolicach czwartego cylindra, kompresja: na cylindrach od 1 do 3 dycha, na czwartym osiem. Nie kopci, nie cieknie, nie poci sie. Znaczy sie lubi tłustą kuchnię . Najpiękniejszy opis objawów, jaki w życiu przeczytałem...i ta tłusta kuchnia. Mniam Pozdrawiam Grzegorz PS. Sorry za offtopienie. Gaz nie był zbyt ubogo ustawiono ? Bo objaw masz identyczny, jak ja przed zrobieniem głowic u DZanka. Wypalone gniazda zaworów czwartego, kompresja niższa o jednostkę i takie tam subtelności... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 jeździ jak ta lala ino chłepie oleju jakieś 1,5-2L na 1000km, klepie w okolicach czwartego cylindra, kompresja: na cylindrach od 1 do 3 dycha, na czwartym osiem. Nie kopci, nie cieknie, nie poci sie. Znaczy sie lubi tłustą kuchnię . Najpiękniejszy opis objawów, jaki w życiu przeczytałem...i ta tłusta kuchnia. Mniam Pozdrawiam Grzegorz PS. Sorry za offtopienie. Gaz nie był zbyt ubogo ustawiono ? Bo objaw masz identyczny, jak ja przed zrobieniem głowic u DZanka. Wypalone gniazda zaworów czwartego, kompresja niższa o jednostkę i takie tam subtelności... :razz: egzakli z autem dostałem instalacje LPG w torbie, jak zleciłem odbudowe, to gazownik stwierdzil, reduktor i wtryski za słabe. Czyli silnik: albo wymiana na używke, ale remont. A w zwiazku z tym że w/w silnik ma juz nowego właściciela, wracam do koncepcji remontu. Grzegorz a czym to sie u ciebie skończyło w detalach, co było robione ? Koszta tez mozesz podać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLayer Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Andrzej Koper -> PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 mc.li, bez zdjęcia głowic to zgadywanka co jest do zrobienia i za ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się