E12 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Hmmm, a mi chłopaki wlali 4.2l a mnie wchodzi zawsze 4.5 i tez pisze ze ma byc 4 :roll: W zaturbiony wchodzi 4.5 według instrukcji. Sprawdziłem i na bagnecie jest ok, więc chyba nie ma co szumu robić Dokładnie 4L -1/2 stanu 4,2L- 3/4 stanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Dokładnie 4L -1/2 stanu 4,2L- 3/4 stanu Bez filtra trochę więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Dokładnie 4L -1/2 stanu 4,2L- 3/4 stanu Bez filtra trochę więcej... A kto zmienia olej bez filtra :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 W zaturbiony wchodzi 4.5 według instrukcji. faktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Są wogóle jakies marki samochodów, gdzie jest poziom oleju jak poziom paliwa? Ileż by to problemów rozwiązało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Renault Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Renault a działa ? w sensie poprawnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 mc.li, pewnie nie jak to w Renault :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 mc.li, pewnie nie jak to w Renault :wink: no to mnie uspokoiłeś :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 w oplu jest taki patent. Mierzy poziom oleju w chwili przekręcenia stacyjki i nie działa przy pracujacym silniku. Jak jest za niski poziom to wywala komunikat na komputerze pokadowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 GeOrGe, ciekawe jak to działa przy krzywo ustawionym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 GeOrGe, ciekawe jak to działa przy krzywo ustawionym aucie Według mnie to niema dużego znaczenia. Jak postawisz auto na pochyłości i wywali ci komunikat to poprostu sprawdzisz co jest nie tak. Jest szansa że te ustrojstwo ostrzeże cię wcześniej niż kontrolka ciśnienia oleju. Poza tym jak dobrze pamiętam z omegi jest to funkcja informacyjna i nie ma wpływu na prace silnika przy wykryciu niedostatku oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI-451 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 A ja co 12 tyś dolewam litr ! Czy tak ma być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 ja co tysiac tyle dolewam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 A ja co 12 tyś dolewam litr ! Czy tak ma być ? Nie, co 12 tyś. powinieneś zmienić a nie dolewać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeszekS Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 ja co tysiac tyle dolewam. Ja mam tak samo, już się martwiłem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI-451 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 ale to chyba nie jest normalne ? Pierścienie? [ Dodano: Nie Mar 16, 2008 11:19 am ] i mam wrażenie ze olej " bierze " jak jest zimny ... wtedy kopci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 ZIBI-451, e tam pierścienie od razu. Z którego roku auto, jaki silnik, jaki przebieg i jaki styl jazdy? OK, już znalazłem, masz legacy z silnikiem 2,2 - czyli max 1998 rok. Do tego jeździsz na gazie. Nie rozumiem czemu robisz dolewki po 12 tys oleju, skoro instrukcja zaleca wymianę po 12,5 tys a przy tak starym aucie nie zaszkodzi jak będzie to co 10 tys. 1 litr oleju na 10 tys to zupełnie normalne zużycie, zwłaszcza, że masz zagazowane auto. Jak kopci ci na starcie przy zimnym to prawdopodobnie problem uszczelniaczy zaworowych, ale w świetle tego 1litra oleju to nie jest jakiś dramat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI-451 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Dzięki za info ! Ale mam tez peugeota 96' silnik 1,4 na gazie w sekwencji i przy zmianie oleju praktycznie nic nie ubywa . Kiedyś w maluszku również nie było braków . Stąd moje lekkie zdziwienie .... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 ZIBI-451, u mnie wciąga 2-3 litry oleju na 10 tys, silnik jest już nieco zmęczony, ma do zrobienia uszczelniacze (czekam z tym jeszcze kilka tys km. by zrobić razem z rozrządem). Fakt, ze ja lubię kręcić do 6-6,5 tys. No i przebieg silnika... 220 tys licznikowy, rzeczywisty... kto to może wiedzieć O ile pamiętam maluszki nie dochodziły bez remontu do takich przebiegów Aha, auto mi nie dymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 ZIBI-451, u mnie wciąga 2-3 litry oleju na 10 tys, silnik jest już nieco zmęczony, ma do zrobienia uszczelniacze (czekam z tym jeszcze kilka tys km. by zrobić razem z rozrządem). Fakt, ze ja lubię kręcić do 6-6,5 tys. No i przebieg silnika... 220 tys licznikowy, rzeczywisty... kto to może wiedzieć O ile pamiętam maluszki nie dochodziły bez remontu do takich przebiegów Aha, auto mi nie dymi Jeżeli ma byc efekt to i pierścienie ....niestety. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Andrzej Koper, bardzo możliwe, już 100tys km temu mówili mi, że będą do wymiany... ale się okazało, że jakimś cudem się rozprężyły i przetrzymały. Teraz i tak jestem nastawiony, że może na uszczelniaczach się nie skończyć i trzeba będzie remoncik mały zrobić Jak już będą to rozbierać to niech to zrobią raz a dobrze - przynajmniej będę spokojny na kolejnych pojeżdżawkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Brzeg Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Oj bez paniki . Znajomemu w ASO w Wiedniu robili przegląd w Foresterze 125 KM i co zalali ok 5 mm nad MAX chyba tak na wszelki wypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się