forrest Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Witam, Legacy zostawia plamy oleju. Myślałem że to wina cieknącego zbiorniczka wspomagania, ale po uszczelnieniu zbiorniczka nadal skądś "kapie" na postoju. Wyciek z okolic łączenia silnik/skrzynia (automat) widać od spodu - kapie na wydech i po nim spływa, niestety źródła jeszcze nie zlokalizowałem. Skrzynia działa bez zarzutu, płynnie zmienia biegi, nie szarpie, rusza delikatnie po puszczeniu pedału hamulca. Do skrzyni nalano zbyt dużo oleju - kilka cm ponad Full - czy to może być przyczyna? Jak zlokalizować źródło, czy ktoś ma pomysł co to może być (jakieś uszczelnienie między silnikiem/skrzynią)? Auto mam od niedawna. Każda podpowiedź jest dla mnie cenna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Zacznij od odessania nadmiaru oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Zacznij od odessania nadmiaru oleju. I jaki to olej kapie...silnikowy :?: czy z AT...(taki sam jak od wspomagania kolor :?: ) AK ps.stan oleju w AT spr. przy zapalonym silniku.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Czesto kapie z elastycznych przewodow wspomagania kierownicy, wlasnie w okolicach laczenia skrzyni z silnikiem i bezposrednio na wydech, sprawdz czy te przewody nie sa przypadkiem zaolejone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Chodzi o olej w skrzyni (czerwony). Stan oleju przy zapalonym silniku ok 2 cm ponad full, wg niektórych taki stan jest OK? Cieknie nawet na postoju zaraz po uruchomieniu silnika, bez zmiany przełożeń skrzyni (na P). *Legacy96 Dokładnie w tym miejscu kapie i coś mi się wydaje że trafiłeś. Zmylić mógł kolor oleju bo też czerwony. Jakieś doświadczenia z przewodami wspomagania? Z cieknącym zbiorniczkiem się już uporałem. Jak się do tego tematu zabrać? Jeszcze jedno lamerskie pytanie: Co jest między silnikiem i skrzynią (sprzęgło hydrokinetyczne? coś jeszcze?), jest tam miarka (przynajmniej mi na to wygląda) po przeciwnej stronie niż miarka od oleju w skrzyni. :???: :?: Dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Zmylić mógł kolor oleju bo też czerwony. Zazwyczaj to ten sam olej - dextron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darius darecki Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Chodzi o olej w skrzyni (czerwony).Stan oleju przy zapalonym silniku ok 2 cm ponad full, wg niektórych taki stan jest OK? Cieknie nawet na postoju zaraz po uruchomieniu silnika, bez zmiany przełożeń skrzyni (na P). *Legacy96 Dokładnie w tym miejscu kapie i coś mi się wydaje że trafiłeś. Zmylić mógł kolor oleju bo też czerwony. Jakieś doświadczenia z przewodami wspomagania? Z cieknącym zbiorniczkiem się już uporałem. Jak się do tego tematu zabrać? Jeszcze jedno lamerskie pytanie: Co jest między silnikiem i skrzynią (sprzęgło hydrokinetyczne? coś jeszcze?), jest tam miarka (przynajmniej mi na to wygląda) po przeciwnej stronie niż miarka od oleju w skrzyni. :???: :?: Dzięki za odpowiedzi. Jest tam przedni dyferencjal , i miarka ta jest do mierzenia poziomu oleju w przednim dyferncjale. A co do wycieku w AT...nie powinno to byc przyczyna zbyt wysokiego poziomu.Niektorzy mechanicy, wymieniajac ATF, patrza poprostu w instrukcje, gdzie jest napisane, ze AT ma okolo 9 litrow ATF.Jednakze tak naprawde, do serwisowania potrzebne jest niecale 5 litrow( na wymiane)Radzil bym sprawdzic polaczenie skrzyni z przednim dyferencjalem...niekiedy lubi sie rozsczelnic, szczegolnie po kilku latach i duzym przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Ja nalałem shell'a do wspomagania. Czytam że są Dextron II i III który lać do Legaca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Ja nalałem shell'a do wspomagania.Czytam że są Dextron II i III który lać do Legaca? E12 wie.... ... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Ja nalałem shell'a do wspomagania.Czytam że są Dextron II i III który lać do Legaca? E12 wie.... ... AK To Ci sie udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Ja nalałem shell'a do wspomagania.Czytam że są Dextron II i III który lać do Legaca? E12 wie.... ... AK To Ci sie udało :razz: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Ja nalałem shell'a do wspomagania.Czytam że są Dextron II i III który lać do Legaca? E12 wie.... ... AK Napisz do SIPu tam wiedzą najlepiej :razz: Wystarczy DEXII , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 E12 wie.... ... Napisz do SIPu tam wiedzą najlepiej :razz: E12 , śmieję sie bo wątek o "wycieku oleju" równolegle na dwóch forach jest prowadzony a na drugim Ty odpowiadasz.... :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 .....a jest jeszcze jakieś forum Subaru :?: ach te chińczyki wszystko podrobią .... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się