Skocz do zawartości

S/A do 2.5 STI


OZ

Rekomendowane odpowiedzi

A właściwie czy Ecutek Polska jeszcze istnieje? Bo ich strona już jakiś czas nie działa i w ramach Kocaru też chyba już nie mogli działać.

Nie wiem, tak sobie spekuluje... :?

 

http://www.ecutek-polska.pl/

 

Jest tam oferta dla Sti 2.5 (na razie stage 1)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Z drugiej strony nie kapuje dlaczego to auto (2.5) nie sprzedaje sie w salonach w Polsce (Europie)? Za dobre czy za tanie? Tylko bez tekstów o homologacji proszę, jak sie chce to można ją zrobić.

Ciekawe jaka byłaby sprzedaż tego auta w cenie 95000 PLN w Polsce? Setki a może tysiące sztuk? Kto by wtedy kupił inne sportowe auto?

 

OZ, jeśli to nie jest tajemnica, czy mógłbyś opowiedzieć w jaki sposób można zarejestrować STI 2.5 w Polsce?

Patrz ten wątek:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=100785

 

Sam się zastanawiam, czy nie warto wymienić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, nie żyjemy w iglo, serwis to nie problem. A decydujący dla mnie stosunek cena/seryjny km jest najniższa na tej planecie. Mogę się założyć, że w ciągu 1-3 lat super monopolista importowy będzie miał w ofercie 2.5 tyle tylko że w cenie wyższej od 2.0. W końcu trzeba na czymś zarabiać :D:lol:

 

shodan, nie ma się nad czym zastanawiać 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właściwie dlaczego w ofercie Subaru nie ma Imprezy 2,5 l? Co stoi na przeszkodzie, żeby wprowadzić taki samochód na rynek polski?

 

brakuje dopuszczenia na rynek europejski, poza tym kto by wtedy kupił dwulitrówkę, to wymaga zmiany filozofii działania na danym rynku. Ogólnie i tak jestem w szoku, że zrobiono model 2.5 bo nie jest to ani na rękę tunerom ani dilerom w Europie. To musiał być wypadek przy pracy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, nie żyjemy w iglo, serwis to nie problem.

 

 

Z serwisem zwykłych Subaru bywa spory problemwieć nie jestem takim optymista po prostu od dość dużegoc zasu obserwuję jak wygląda eksploatacja różnych performance cars w Polsce i tak różowo tego nie widzę jak Ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Życzeniowo ok. 400 km i ok. 500 Nm i na tym poprzestanę, chciałbym wyciągnąć wszystko co możliwe z seryjnej turbiny.

 

Na seryjnej turbinie VF39 to wyciągniesz max ok.360KM, montując jeszcze kolektor wydechowy, co do momentu to można przekroczyć spokojnie 500Nm.

Dalej to większe turbo i wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, nie żyjemy w iglo, serwis to nie problem.

Z serwisem zwykłych Subaru bywa spory problemwieć nie jestem takim optymista po prostu od dość dużegoc zasu obserwuję jak wygląda eksploatacja różnych performance cars w Polsce i tak różowo tego nie widzę jak Ty.

 

Nie no zdaje sobie sprawę, że nic nie jest wieczne ale może jak się serwis producenta do tego auta nigdy nie dotknie to może nie będzie tak źle :D Trzeba być optymistą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na stronie vtg jest opisany wrx03 z uni i po wykresie wygląda że to całkiem sensownie wyszło. Tylko że właściciel pewnie musiał się od razu pożegnać z gwarancją...choć przy us-spec to już nie ma znaczenia.

 

Pozegnal sie nie tylko z gwarancja, ale i z silnikiem. Motor tego auta sie rozpadl, a samochod stal na generalce w piaseczynskiej firmie Czoper.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na stronie vtg jest opisany wrx03 z uni i po wykresie wygląda że to całkiem sensownie wyszło. Tylko że właściciel pewnie musiał się od razu pożegnać z gwarancją...choć przy us-spec to już nie ma znaczenia.

 

Pozegnal sie nie tylko z gwarancja, ale i z silnikiem. Motor tego auta sie rozpadl, a samochod stal na generalce w piaseczynskiej firmie Czoper.

 

No właśnie OZ, rozumiem że masz układy z VTG, oni są naprawde dobrzy ale w VAGach, zadzwoń do EcuTeka, nie musisz u nich robić, ale na pewno Ci doradzą co i jak. Zrobili już pare STi 2,5, między innymi Hołka.

Ja po remapie u nich zrobiłem 30kkm i żadnych problemów.

 

ps. żeby nie było niedomówień, nie mam tam żadnych udziałów, poprostu mi zrobili wszystko tak jak nalezy i dlatego ich polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam siedziałem na fotelu pasażera w tym WRX więc wiem, że jechał jak wściekły. Co mu sie stało, nie wiem. Mogę zapytać.

Stroił będę najprawdopodobniej w VTG tylko jeszcze nie wiem co bo hydra ciągle się poprawia do tego modelu (wedle informacji ze źródła). No nic, może przez zimę mundrale od elektroniki coś jeszcze wymyślą.

 

Czy Ecutec stroi na hamowni obciążeniowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozegnal sie nie tylko z gwarancja, ale i z silnikiem. Motor tego auta sie rozpadl, a samochod stal na generalce w piaseczynskiej firmie Czoper.

:shock: :lol:

 

W sumie to nie wiem co w tym zabawnego.

 

A tłok się nie przepalił. Pierścienie na jednym z tłoków były złożone oryginalnie z pokrywającymi się zamkami i przy większym ciśnieniu doładowania wywaliło przez nie olej. A ponieważ kontrolka ciśnienia oleju seryjna w subaru jest skonstruowana tak, że jak się zapali to właśnie oznacza, że zatarłeś motor, to tak się właśnie stało.

Silnik nie dzwonił, więc nie miało się co przepalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...