OZ Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Chciałbym zachować (w miarę mozliwości) seryjność tego autka ale: 1. zrobię wydech 2. założę FMIC 3. wystroję S/A Wszystko we wiadomej firmie Mam problem z S/A? Z Autronic'iem chyba chwilowo dupa bo nie ma do tego modelu (słyszałem różne wersje ale zakładam, że chwilowo nie ma). Może coś doradzicie. Nie chciałbym z tym czekać do wiosny. HYDRA EMS ? PS. Tylko bez "szukaj" i "google" proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 może to http://store1.vividracing.com/catalog/p ... 145bb52077 :?: niewiele można na razie znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koorzen Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 a co to fmic??? s/a to komputer - chyba? a jaka to wiadoma firma??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 ECutek ma reflash do 2.5T. Hydra jest świetna ale póki co skupili się na konkretach a pierdoły w stylu ruise Control nie są oprogramowane. Jest jeszcze AccessECU od Cobba ( www.cobbtuning.com ). Świnek nie polecam choć w sumie działają. Czyli UTEC, Xede i parę innych. Tak naprawdę to najważniejsze mieć tunera, który potrafi coś wystroić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 a co to fmic??? Front Mount Intercooler s/a to komputer - chyba? Stand Alone ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 16 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 świnie odpadają z definicji, mają za dużo wad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 ECUteK i AccessECU to reflash. Także nie mają wad świnek. AccessECU wydaje się bardziej wygodny, szczególnie przy układach ECUteK Polska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 16 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 coś mi sie wysyła dwa razy to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Chyba nie czytasz dokładnie. :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 16 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Chyba nie czytasz dokładnie. :-( czytam tylko jestem uprzedzony do świń bo to półśrodek, chyba lepiej zrobić coś raz a dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 ECUteK i AccessECU to nie są świnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koorzen Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 dzieki za wtajemniczenie. ile mozna zyskac stosujac przedni intelcoler i komputer zewnetrzny w sti 2004 bez ryzyka uszkodzenia jednostki mam na mysli moc i moment? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Od kilkunastu do kilkuset koni w zależności od rozległości modyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koorzen Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 ale tak realnie bez uszczerbku dla zdrowia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Przykładowo popatrz tutaj na "Stage Packages" do 2.5T STi http://www.godspeedinc.com/sti.html Tu masz do WRXa http://cobbtuning.com/wrx/power-s.html#stage1 i do STi http://cobbtuning.com/sti/power-s.html#stage1 Jest to tylko kwestia ile chcesz wydać i co osiągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 16 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Życzeniowo ok. 400 km i ok. 500 Nm i na tym poprzestanę, chciałbym wyciągnąć wszystko co możliwe z seryjnej turbiny. RafałW: sam napisałeś o świniach więc się tylko z Tobą zgodziłem (bo to oczywiste, że są gorsze od S/A), w jednym poście wymieniłeś piggy i s/a. dzięki za info, jest co czytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koorzen Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 dziekuje slicznie za linki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 świnie odpadają z definicji, mają za dużo wad. Witam, A czy mogę prosić o wyjaśnienie tych wad? Próbowałem kiedyś uzyskać informacje na streetracingu, ale nie otrzymałem wyczerpującej odpowiedzi. Biorąc pod uwagę wybór w Polsce pomiędzy Ecutekiem w Kocarze a Unichipem u Daniela + VTG, wydaje mi się że druga opcja jest rozsądniejsza... pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 17 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 1. rzadko bywają stabilne w dłuższym okresie 2. seryjny komp wprowadza się w tryb awaryjny z sobie tylko znanych powodów 3. pewnych granicznych wartości nie przekroczysz 4. uni miał tendencję do przeładowywania na niskich obrotach w audiku 5. kabelkomasakra tak na gorąco to tyle dlatego wymyślono S/A co nie oznacza że świnie są do kitu, zwyczajnie dla mnie to już historia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 Biorąc pod uwagę wybór w Polsce pomiędzy Ecutekiem w Kocarze a Unichipem u Daniela + VTG, wydaje mi się że druga opcja jest rozsądniejsza... Jaka jest cena obu opcji? Co chcesz uzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 Jaka jest cena obu opcji? Co chcesz uzyskać? Cena jest porównywalna. A jakość usług nie. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 A właściwie czy Ecutek Polska jeszcze istnieje? Bo ich strona już jakiś czas nie działa i w ramach Kocaru też chyba już nie mogli działać. Nie wiem, tak sobie spekuluje... :? A na stronie vtg jest opisany wrx03 z uni i po wykresie wygląda że to całkiem sensownie wyszło. Tylko że właściciel pewnie musiał się od razu pożegnać z gwarancją...choć przy us-spec to już nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 Cena jest porównywalna. A jakość usług nie. A tak konkrenti to jakiego rzędu to jest kwota - zastanawiam się czy istnieją bardziej profi rozwiązania alternatywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 18 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 Gwarancję wymyślili producenci tylko i wyłącznie po to żebyś dymał non stop do serwisu z przeglądami, podbijał badziewną książeczkę, bulił za to trzy wiadra kasy a i tak potam okazuje sie że gwarancja "akurat" nie obejmuje twojej usterki To tyle na temat "gwarancji". Można sobie opłacić "gwarancję" 25cio procentowym dyskontem do ceny dwulitrowego europejskiego subaru, którego nijak nie da sie porównać do wersji amerykańskiej. Z drugiej strony nie kapuje dlaczego to auto (2.5) nie sprzedaje sie w salonach w Polsce (Europie)? Za dobre czy za tanie? Tylko bez tekstów o homologacji proszę, jak sie chce to można ją zrobić. Ciekawe jaka byłaby sprzedaż tego auta w cenie 95000 PLN w Polsce? Setki a może tysiące sztuk? Kto by wtedy kupił inne sportowe auto? W ubezpieczeniach jest dokładnie to samo dymanko tylko nieco na innych zasadach. Przejrzyjta na oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 Jaka jest cena obu opcji? Co chcesz uzyskać? Cena jest porównywalna. A jakość usług nie. pozdr! Masz jakieś zastrzeżenia konkretne do Ecuteka, czy opierasz się na jakiś plotkach :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się