kofcio Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam, Chciałbym spytać fachowców, co można zmienić w seryjnym, (ambitnym), wolnym ssaku w kwestii zawieszenia. Raaaczej chodziłoby mi o amatorskie pojeżdżawki, żeby koszt modyfikacji nie przekroczył wartości nowej dwójki. Na zmianę auta zawsze przyjdzie czas... Pozdrawiam, Marcin P.S. Jeśli chodzi o off-top'a to od dzisiaj moja czarna dwójka jest oświniona, więc bardzo chętnie przyjmę na kark obtrąbienie tudzież obmachanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Nowe grubsze (odpowiednio dobrane) stabilizatory z łącznikami i powinno mniej się bujać, do tego ewentualnie jeszcze ALK + mała zmiana nastaw geometrii i będzie fajnie skręcać Ja tak mam i jestem zadowolony. Nie wiem tylko czy cokolwiek można u Ciebie w aucie na gwarancji wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofcio Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Nie wiem tylko czy cokolwiek można u Ciebie w aucie na gwarancji wymienić. Myślę, że można sporo zmienić jeśli się zleci prace do ASO bez utraty gwarancji. Koszt odrobinę większy, ale jest kwit. Chciałbym wiedzieć na początek co pozwoli mi lepiej wykorzystać możliwości tego auta... Później pomyślę o zmianie. Narazie chciałbym się uczyć techniki i niewielkim kosztem przygotować auto do szybszej jazdy :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Aktualnie jeżdżę prawie identycznym wolnossakiem i mam wrażenie że wiele złego robią koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 kofcio, moze cos z tego Ci sie przyda, dziala praktycznie w kazdym Subaru: http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=498338 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Co do samych kół to mam mieszane uczucia... WRX ma jednak więcej Nm i mocy w porównaniu do wolnossącego auta, więc i nieco więcej miejsca na eksperymenty z wielkością felgi i szerokością opony. W nowych imprezach też nie jest tak strasznie źle bo tam 160 kucy jest... ale u mnie jest ich 115 i nie wiadomo ile już uciekło :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Nowe grubsze (odpowiednio dobrane) stabilizatory z łącznikami i powinno mniej się bujać, do tego ewentualnie jeszcze ALK + mała zmiana nastaw geometrii i będzie fajnie skręcać Ja tak mam i jestem zadowolony. Nie wiem tylko czy cokolwiek można u Ciebie w aucie na gwarancji wymienić Możesz podać przybliżony koszt takiej zabawy? Głównie cena części mnie interesuje. Aktualnie jeżdżę prawie identycznym wolnossakiem i mam wrażenie że wiele złego robią koła. Co konkretnie proponujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 koszt 2 stabilizatory ok 1000zl komplet lacznikow ok 600zl zawias (amory + sprezyny ) od 2500zl + robocizna i jakies pierdolki , powinoo sie zamknac w 5000-6000zl. Polecam poszperac po stronach brytyjskich ceny ok 20% tansze niz u nas i wieksza dostpnosc czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Nowe grubsze (odpowiednio dobrane) stabilizatory z łącznikami i powinno mniej się bujać, do tego ewentualnie jeszcze ALK + mała zmiana nastaw geometrii i będzie fajnie skręcać Ja tak mam i jestem zadowolony. Nie wiem tylko czy cokolwiek można u Ciebie w aucie na gwarancji wymienić. Polecam - nawet w STI, które ma bardziej sportowe zawieszenie taki zestaw zrobił kolosalną różnicę. PS Już wiem, co będą kupowali właściciele imprezy MY'08 zaraz po odebraniu samochodu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 ps z tego co mi pisali to stare GT ma przedni stab cienszy niz wolny ssak:PPP(ale ma za to tylni ktorego tam brak:(() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Co konkretnie proponujesz? Jeszcze nic, teraz zmienie na letnei i zobaczę, najpierw zacznę od geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Jaki jest rozmiar kol i opon w tym samochodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofcio Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Jaki jest rozmiar kol i opon w tym samochodzie? ...fabrycznie jest 205/55 R16 i takie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 To nie jest jeszcze tak tragicznie, ale mozna sie zastanowic nad zmiana na opony z twarda scianka, np Kumho Ecsta MX, albo od razu na jakies lekkie 17". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofcio Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 To nie jest jeszcze tak tragicznie, ale mozna sie zastanowic nad zmiana na opony z twarda scianka, np Kumho Ecsta MX, albo od razu na jakies lekkie 17". Nad tym powoli myślę. Poupalam troche to wytrę co mam i właśnie myślałem o jakichś run-flat'ach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 właśnie myślałem o jakichś run-flat'ach... To kompletnie niedobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofcio Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 kofcio, moze cos z tego Ci sie przyda, dziala praktycznie w kazdym Subaru:http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=498338 Dzięki!! Jakoś tego nie znalazłem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Jaki jest rozmiar kol i opon w tym samochodzie? ...fabrycznie jest 205/55 R16 i takie mam. A nie powinno być 205/50 R16 ? Moje SI stoi właśnie na takim rozmiarze. 205/55 to mam zimówki i po zmianie na letnie 205/50 nastapiła duża poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofcio Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 A nie powinno być 205/50 R16 ? Moje SI stoi właśnie na takim rozmiarze. 205/55 to mam zimówki i po zmianie na letnie 205/50 nastapiła duża poprawa. Zerknę dzisiaj do garażu na letnie, bo się zakręciłem. Kupiłem taki sam rozmiar zimówek (przynajmniej tak mi się wydaje). :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Też mam w Imprezie 205/50 i to zarówno lato jak i zima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofcio Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Też mam w Imprezie 205/50 i to zarówno lato jak i zima To prawda. Letnie są 205/50, więc będzie drobna poprawa . Dzięki za wszystkie sugestie i linki. Powoli będę wdrażał plan w życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się