Jakublad Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 Nam to nie grozi. ;-) http://www.arsen.pl/tdi_stacja.mpeg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Zgadzam sie STI na 1 baku czasem tylko 200km zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 pewien Panek z UKeja zrobił A8 z jakimś OOOgromnym DIESLEM, chyba 3000ccm całe 1400km na jednym zbiorniku, co było 400km więcej niż optymistyczne rokowania panków z BMW UK. i kurna ON kosztować 3.20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrx33 Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Nam to nie grozi. ;-) http://www.arsen.pl/tdi_stacja.mpeg Nigdy nic nie wiadomo. Tak właśnie możemy wracać z SJS-u w sobotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Mój rekord 450 do mignięcia rezerwy! ale zaraz jadę na SJS do Kielc i spróbuje pobić ! Pewien specjalista mówił ze na 4 biegu i max 3000 obrotów to spali 8 L ! Ale jedziesz 105 Km/h wiec jak ktoś ma cierpliwość niech sprawdzi tą teorie Ja wole na 5tym biegu i 110-130Km/h pieprzyć te 2 litry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Mój rekord 450 do mignięcia rezerwy! ale zaraz jadę na SJS do Kielc i spróbuje pobić ! Pewien specjalista mówił ze na 4 biegu i max 3000 obrotów to spali 8 L ! Mi udalo sie zejsc na trasie do 7.9/100 (benzynka 100 oktanowa tankowana gdzies na Slowacji [nie mieli czegos takiego jak 98] - moze to tez mialo jakies znaczenie). Jazda maksymalnie spokojna - glownie 5-ty bieg - polowa trasy 80-90 + pozniej na katowickiej max. 110-120. Praktycznie zero wyprzedzania, zero jakis gwaltownych przyspieszen/hamowan (obroty nawet przy ruszaniu nie przekraczaly 3-3.5 tys.). Ale to tylko raz :-) i nie sadze, ze kiedys uda mi sie osiagnac podobny rezultat (standard w trasie to minimum 10.5-11 litrow :-)) ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 To jakiś kłam straszliwy jest. Mi sie udało na trasie do Lublina ( PROSTA JAK STRZAŁA. ) Bez gwałtownych wyprzedzań, przy maks 120 spalic 10.5 czy coś w tym stylu. Może na autostradzie, pustej, przy stówie.... kto wie... może i siedem. HA!ZDECHNĘ CHYBA! Albo jak te super maluchy co paliły PODOBNO ludności 4. Mój palił 10 lub 11. Generlana uwaga, sa ludzie, którzy , nie bardzo wiadomo w jakim zbożnym celu, będą zawsze łgać w kwestii spalania. Dlaczego? To samo dotyczy średniej na trasie. Jakby tak ich wszystkich słuchać, to same rakiety na powietrze jeździłyby po Polsce. Łżą jak psy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 To jakiś kłam straszliwy jest. Mi sie udało na trasie do Lublina ( PROSTA JAK STRZAŁA. ) Bez gwałtownych wyprzedzań, przy maks 120 spalic 10.5 czy coś w tym stylu. .... Generlana uwaga, sa ludzie, którzy , nie bardzo wiadomo w jakim zbożnym celu, będą zawsze łgać w kwestii spalania. Dlaczego? ... Łżą jak psy! Hmmm - do mnie pijesz ?? :-) :-) Bo ja akurat jestem pewny tego wyniku (sam bylem w ciezkim szoku) - przejechalem na jednym zbiorniku spora czesc Slowacji + cala droge od Cieszyna przez Czestochowe do Warszawy. Nie pamietam ile dokladnie kilometrow - ale po podsumowaniu spalanie wyszlo wlasnie 7.9 :shock: Oczywiscie nie podejmuje sie drugi raz takiej proby :-). Jechalem z Wiednia i nie chcac podpasc slowackiej policji tam trzymalem sie przepisow, a pozniej bedac po polskiej stronie bylem juz zbyt zmeczony zeby jakos mocno szalec :-) i tak sie turlalem do domciu :-). A ze droga byla pusta to i nie bylo potrzeby wyprzedzania (szczegolnie po stronie slowackiej gdzie jechalo sie przez spory czas jednopasmowka). Fakt, ze poprzedni przejazd do Czestochowy i spowrotem wyszlo mi w okolicach 16/100 (edit: moze przesadzam - ale na pewno bylo powyzej 14/100 :-) ) ale to byla zupelnie inna bajka :-) (i czas przejazdu zdecydowanie krotszy :-) ). pozdrawiam niedowiarkow :-) Roland PS: zawsze pozostaje jeszcze kwestia jak sie przyspiesza - zauwazylem, ze jak powozi moja druga polowa to spalanie znacznie spada (nawet jesli powiedzmy staram sie przejechac caly bak paliwa jezdzac po miescie prawie jak emeryt nie udaje mi sie osiagnac podobnego rezultatu :-) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 30 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Nie mam Imprezy długo, ale na razie nie zszedłem poniżej 12 litrów. Mojemu tacie kiedyś udało się zejść w okolice 10-ciu. Od czasu jak SI jest moje pali nie mniej niż 12, ale nie więcej niż 18. Myślę, że łatwiej złamać to drugą granicę. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Na poczatku, prawie kazde auto pali wiecej, pozniej spalanie spada. Temu panu z reklamy wspolczuje jak pomysle kiedy bedzie mial nastepny postow na odwiedzenie ubikacji. Powinien zabrac ze soba ta butelke po plynie Widzialem kiedys reklame Golfa TDI w magazynie C&D. Z lotu ptaka widac droge, obok drogi krzaki, a za krzakami stoi radiowoz. Po drodze mknie czerwony Golf. Pod spodem jest podpis "ostatnie 100 mil - 5 centow za mile, ta mila - 100 dolarow". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 Mogę się pochwalić, że kiedyś udało mi się przejechać na baku do momentu zapalenia się rezerwy 500 km, lecz nie przekraczałem 140km/h i jechałem jednym tempem w kierunku Olsztyna. Sam w to na początku nie wierzyłem. Acha ,wtedy jechałem z moją drugą połową, a mam taką zasadę, że jak jeżdżę z pasażerami to zawszę w granicach rozsądku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 (...) PS: zawsze pozostaje jeszcze kwestia jak sie przyspiesza - zauwazylem, ze jak powozi moja druga polowa to spalanie znacznie spada (nawet jesli powiedzmy staram sie przejechac caly bak paliwa jezdzac po miescie prawie jak emeryt nie udaje mi sie osiagnac podobnego rezultatu :-) ) Co prawda żadnego Subaru jeszcze :wink: nie mam, ale wiem, że u mnie jest dokładnie odwrotnie. Jak druga połowa powozi, spalanie jest duużo większe. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monika Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 Nie mam Imprezy długo, ale na razie nie zszedłem poniżej 12 litrów. 11.5 - 12 litrów to norma... Zdarzyło się raz niecałe 10 l. Ale ja z Poznania jestem, co chyba wiele tłumaczy... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ymp Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 Glownie po miescie jezdze i czy to Impreza czy Legacy ponizej 15 zejsc nie chce :roll: W trasie juz troszke lepiej, 12-13 litrow. Jezdze raczej dynamicznie, znaczy jak juz sie uda wydostac z korka korzystam z mozliwosci auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CracowDragon Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 Mi udalo sie zejsc na trasie do 7.9/100 (benzynka 100 oktanowa tankowana gdzies na Slowacji [nie mieli czegos takiego jak 98] - moze to tez mialo jakies znaczenie). Muszę Cię zmartwić bo taka benzyna na rynku nie istnieje :!: Owszem oni tak piszą ale 100 to ma paliwo rakietowa w laboratoryjnych próżniowych warunkach. Jak tylko dostanie powietrza to robi się 99.5. Wartość ta może spaść do 99 jeżeli odpowiednio długo paliwo ma kontakt z powietrzem. A mój najlepszy wynik to 7,5l\100km ale przy zawrotnej prędkości 90km\h. Przyznać muszę, że człowieka trafia. Nie wytrzymałem i musiałem depnąć jak zobaczyłem, że mnie fiat 126p "bierze" :roll: Najleprzy wynik w fiacie Doublo 1.9 JTD to dokładnie 3,8l\100km i z tego jestem dumny (notka dla Matki : tak, tak, jakieś 26,3km\l) Pozdrawiam Matur`us Chemik`us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 Mi udalo sie zejsc na trasie do 7.9/100 (benzynka 100 oktanowa tankowana gdzies na Slowacji [nie mieli czegos takiego jak 98] - moze to tez mialo jakies znaczenie). Muszę Cię zmartwić bo taka benzyna na rynku nie istnieje :!: Owszem oni tak piszą ale 100 to ma paliwo rakietowa w laboratoryjnych próżniowych warunkach. Jak tylko dostanie powietrza to robi się 99.5. Wartość ta może spaść do 99 jeżeli odpowiednio długo paliwo ma kontakt z powietrzem. A to dlaczego ?? Benzyna moze miec powyzej 100 oktanow :-) polecam: http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa i koncowke tekstu :-) No i chyba benzyny uzywane w trakcie wyscigow tez chyba posiadaja wyzsza liczbe oktanowa (tu sie spieral nie bede jesli jest inaczej). Oczywiscie zawsze pozostaje kwestia czy na pewno benzyna ma deklarowana l.o. (ale to bez wzgledu czy producent deklaruje 100, 99, 95 czy jakakolwiek inna liczbe). A mój najlepszy wynik to 7,5l\100km ale przy zawrotnej prędkości 90km\h. Przyznać muszę, że człowieka trafia. he he - czyli jednak mozna zejsc ponizej 8/100 :-) Ale zgadzam sie, ze jest to trudne do powtorzenia :-) (ostatnio z ciekawosci sprawdzilem, ze jadac Modlinska przy predkosci 80-90km/h [czyli sporo powyzej ograniczenia ;-) ] w zasadzie wszystko co ma przynajmniej 2 kola i jest napedzane silnikiem mnie wyprzedzalo :-) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ymp Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 co to za maluch musial byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 1 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 A to dlaczego ?? Benzyna moze miec powyzej 100 oktanow :-)Oczywiście, że może mieć więcej niż sto. Paliwo rajdowe ma 104 oktany, czy jakoś tak. Kosztuje niestety ponad 4 Euro za litr. :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CracowDragon Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 A to dlaczego ?? Benzyna moze miec powyzej 100 oktanow Nie chce się kłócić ale nie jestem przekonany. Paradoksalnie i w laboratorium może i ma ponad 100 ale nie wiem czy taką jest możliwość wpuścić na rynek. Poza tym ja tą benzynę widziałem po drodze do Francji na czechach i była (moim zdaniem) zdecydowanie za tania jak na 100-ke.jeżeli to jest prawdziwe 100 to ja zamawiam cysternę i będę sprzedawał w Polsce po 5zł. Poza tym dlaczego tylko w czechach jest takie paliwo a nie ma go np. na shellu który już wprowadził właśnie 99+. ten plus oznacza, że to paliwo było tzw. lotniczym ale uległo przedawnieniu i ma właśnie między 99,5 a 99. 104 W paliwie rajdowym może i jest wykonalne ale właśnie chodzi o to że to nie jest czyste paliwo. Ilość uszlachetniaczy to powoduje dlatego jest tak piekielnie wysoko oktanowe. Jak sobie ktoś zatankuje cały zbiornik denaturatu to też będzie miał 101 oktan...ale ile kosztuje 0,5 denaturatu :?: to już chyba zamiast lać do baku lepiej doinwestować i kupić chlebuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 2 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2004 Wlasnie mi powiedziano, zeby unikac 99 shell, ze za sucha czy cos. Ze wcale nie jest taka popularna na zachodzie. Ze moze cos tam ta swoja suchoscia w silniku pozepsowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CracowDragon Opublikowano 2 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2004 Oj tego dokładnie nie wiem ponieważ ja zbieram punkty na Satoilu...ale jakoś shell`a nigdy nie lubiłem...(może przez ceny :?: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loki Opublikowano 2 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2004 Liczbę oktanową jest trudno precyzyjnie zdefiniować w jednym zdaniu. za http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa Liczba oktanowa informuje w jakim stopniu można sprężyć paliwo zanim nastąpi jego samozapłon. A jednak się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlenoo Opublikowano 7 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2004 svx-ik ponizej 16 w miescie nie schodze... ale na trasie bylo 12- poczatek konca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 a jednak Subaru robi małospalające silnik i: cytat za interia.pl Spala 0,7 litra benzyny na 100 kilometrów, skonstruowali go młodzi naukowcy z Politechniki Krakowskiej... (...) Silnik o pojemności 77 ccm firmy Robin Subaru, lekkie "nadwozie" z tworzywa sztucznego, a przede wszystkim bardzo niskie opory toczenia...to krótka charakterystyka tego niezwykle oszczędnego pojazdu. (...) Pełny tekst : http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=550291 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 9 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 Mi udalo sie zejsc na trasie do 7.9/100 (benzynka 100 oktanowa tankowana gdzies na Slowacji [nie mieli czegos takiego jak 98] - moze to tez mialo jakies znaczenie). Muszę Cię zmartwić bo taka benzyna na rynku nie istnieje :!: Owszem oni tak piszą ale 100 to ma paliwo rakietowa w laboratoryjnych próżniowych warunkach. Jak tylko dostanie powietrza to robi się 99.5. Wartość ta może spaść do 99 jeżeli odpowiednio długo paliwo ma kontakt z powietrzem. A mój najlepszy wynik to 7,5l\100km ale przy zawrotnej prędkości 90km\h. Przyznać muszę, że człowieka trafia. Nie wytrzymałem i musiałem depnąć jak zobaczyłem, że mnie fiat 126p "bierze" :roll: Najleprzy wynik w fiacie Doublo 1.9 JTD to dokładnie 3,8l\100km i z tego jestem dumny (notka dla Matki : tak, tak, jakieś 26,3km\l) Pozdrawiam Matur`us Chemik`us Jeżeli jestesmy przy rekordach w spalaniu to nalepszy wynik który zmierzyłem był moją Toyotą Starlet 1.5D przy przebiegu 240tyś km to 2.78l przy prędkosci stałej 80-90 km/h. A niedawno mierzyłem po miescie przy dosyć delikatnej jezdzie 3.42l ale juz przy przebiegu 320tyś km, miałem nią wystartować w rajdzie "O kropelce" ale jak zwykle za pózno sie dowiedziałem.Co do imprezy GT przy prędkosci 120-140km/h 8.08 trasa Warszawa -Poznań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się