Skocz do zawartości

Odległość na jednym zbiorniku


Jakublad

Rekomendowane odpowiedzi

Mój rekord 450 do mignięcia rezerwy! ale zaraz jadę na SJS do Kielc i spróbuje pobić !

 

Pewien specjalista mówił ze na 4 biegu i max 3000 obrotów to spali 8 L ! Ale jedziesz 105 Km/h wiec jak ktoś ma cierpliwość niech sprawdzi tą teorie :)

Ja wole na 5tym biegu i 110-130Km/h :)

 

pieprzyć te 2 litry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój rekord 450 do mignięcia rezerwy! ale zaraz jadę na SJS do Kielc i spróbuje pobić !

 

Pewien specjalista mówił ze na 4 biegu i max 3000 obrotów to spali 8 L !

 

Mi udalo sie zejsc na trasie do 7.9/100 (benzynka 100 oktanowa tankowana gdzies na Slowacji [nie mieli czegos takiego jak 98] - moze to tez mialo jakies znaczenie).

 

Jazda maksymalnie spokojna - glownie 5-ty bieg - polowa trasy 80-90 + pozniej na katowickiej max. 110-120. Praktycznie zero wyprzedzania, zero jakis gwaltownych przyspieszen/hamowan (obroty nawet przy ruszaniu nie przekraczaly 3-3.5 tys.).

 

Ale to tylko raz :-) i nie sadze, ze kiedys uda mi sie osiagnac podobny rezultat (standard w trasie to minimum 10.5-11 litrow :-)) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakiś kłam straszliwy jest. Mi sie udało na trasie do Lublina ( PROSTA JAK STRZAŁA. ) Bez gwałtownych wyprzedzań, przy maks 120 spalic 10.5 czy coś w tym stylu.

Może na autostradzie, pustej, przy stówie.... kto wie... może i siedem. HA!ZDECHNĘ CHYBA! Albo jak te super maluchy co paliły PODOBNO ludności 4. Mój palił 10 lub 11.

Generlana uwaga, sa ludzie, którzy , nie bardzo wiadomo w jakim zbożnym celu, będą zawsze łgać w kwestii spalania. Dlaczego?

To samo dotyczy średniej na trasie. Jakby tak ich wszystkich słuchać, to same rakiety na powietrze jeździłyby po Polsce.

 

Łżą jak psy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakiś kłam straszliwy jest. Mi sie udało na trasie do Lublina ( PROSTA JAK STRZAŁA. ) Bez gwałtownych wyprzedzań, przy maks 120 spalic 10.5 czy coś w tym stylu.

 

....

 

Generlana uwaga, sa ludzie, którzy , nie bardzo wiadomo w jakim zbożnym celu, będą zawsze łgać w kwestii spalania. Dlaczego?

...

Łżą jak psy!

 

Hmmm - do mnie pijesz ?? :-) :-)

 

Bo ja akurat jestem pewny tego wyniku (sam bylem w ciezkim szoku) - przejechalem na jednym zbiorniku spora czesc Slowacji + cala droge od Cieszyna przez Czestochowe do Warszawy.

 

Nie pamietam ile dokladnie kilometrow - ale po podsumowaniu spalanie wyszlo wlasnie 7.9 :shock:

 

Oczywiscie nie podejmuje sie drugi raz takiej proby :-).

Jechalem z Wiednia i nie chcac podpasc slowackiej policji tam trzymalem sie przepisow, a pozniej bedac po polskiej stronie bylem juz zbyt zmeczony zeby jakos mocno szalec :-) i tak sie turlalem do domciu :-).

A ze droga byla pusta to i nie bylo potrzeby wyprzedzania (szczegolnie po stronie slowackiej gdzie jechalo sie przez spory czas jednopasmowka).

 

Fakt, ze poprzedni przejazd do Czestochowy i spowrotem wyszlo mi w okolicach 16/100 (edit: moze przesadzam - ale na pewno bylo powyzej 14/100 :-) ) ale to byla zupelnie inna bajka :-) (i czas przejazdu zdecydowanie krotszy :-) ).

 

pozdrawiam niedowiarkow :-)

Roland

 

PS: zawsze pozostaje jeszcze kwestia jak sie przyspiesza - zauwazylem, ze jak powozi moja druga polowa to spalanie znacznie spada (nawet jesli powiedzmy staram sie przejechac caly bak paliwa jezdzac po miescie prawie jak emeryt nie udaje mi sie osiagnac podobnego rezultatu :-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam Imprezy długo, ale na razie nie zszedłem poniżej 12 litrów. Mojemu tacie kiedyś udało się zejść w okolice 10-ciu. Od czasu jak SI jest moje pali nie mniej niż 12, ale nie więcej niż 18. Myślę, że łatwiej złamać to drugą granicę. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku, prawie kazde auto pali wiecej, pozniej spalanie spada.

 

Temu panu z reklamy wspolczuje jak pomysle kiedy bedzie mial nastepny postow na odwiedzenie ubikacji. Powinien zabrac ze soba ta butelke po plynie :lol:

Widzialem kiedys reklame Golfa TDI w magazynie C&D. Z lotu ptaka widac droge, obok drogi krzaki, a za krzakami stoi radiowoz. Po drodze mknie czerwony Golf. Pod spodem jest podpis "ostatnie 100 mil - 5 centow za mile, ta mila - 100 dolarow".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się pochwalić, że kiedyś udało mi się przejechać na baku do momentu zapalenia się rezerwy 500 km, lecz nie przekraczałem 140km/h i jechałem jednym tempem w kierunku Olsztyna. Sam w to na początku nie wierzyłem.

Acha ,wtedy jechałem z moją drugą połową, a mam taką zasadę, że jak jeżdżę z pasażerami to zawszę w granicach rozsądku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

(...)

 

PS: zawsze pozostaje jeszcze kwestia jak sie przyspiesza - zauwazylem, ze jak powozi moja druga polowa to spalanie znacznie spada (nawet jesli powiedzmy staram sie przejechac caly bak paliwa jezdzac po miescie prawie jak emeryt nie udaje mi sie osiagnac podobnego rezultatu :-) )

 

Co prawda żadnego Subaru jeszcze :wink: nie mam, ale wiem, że u mnie jest dokładnie odwrotnie. Jak druga połowa powozi, spalanie jest duużo większe.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi udalo sie zejsc na trasie do 7.9/100 (benzynka 100 oktanowa tankowana gdzies na Slowacji [nie mieli czegos takiego jak 98] - moze to tez mialo jakies znaczenie).

 

Muszę Cię zmartwić bo taka benzyna na rynku nie istnieje :!: Owszem oni tak piszą ale 100 to ma paliwo rakietowa w laboratoryjnych próżniowych warunkach. Jak tylko dostanie powietrza to robi się 99.5. Wartość ta może spaść do 99 jeżeli odpowiednio długo paliwo ma kontakt z powietrzem.

 

A mój najlepszy wynik to 7,5l\100km ale przy zawrotnej prędkości 90km\h. Przyznać muszę, że człowieka trafia. Nie wytrzymałem i musiałem depnąć jak zobaczyłem, że mnie fiat 126p "bierze" :roll:

 

Najleprzy wynik w fiacie Doublo 1.9 JTD to dokładnie 3,8l\100km i z tego jestem dumny (notka dla Matki : tak, tak, jakieś 26,3km\l)

 

Pozdrawiam Matur`us Chemik`us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi udalo sie zejsc na trasie do 7.9/100 (benzynka 100 oktanowa tankowana gdzies na Slowacji [nie mieli czegos takiego jak 98] - moze to tez mialo jakies znaczenie).

 

Muszę Cię zmartwić bo taka benzyna na rynku nie istnieje :!: Owszem oni tak piszą ale 100 to ma paliwo rakietowa w laboratoryjnych próżniowych warunkach. Jak tylko dostanie powietrza to robi się 99.5. Wartość ta może spaść do 99 jeżeli odpowiednio długo paliwo ma kontakt z powietrzem.

 

A to dlaczego ?? Benzyna moze miec powyzej 100 oktanow :-)

 

polecam: http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa i koncowke tekstu :-)

No i chyba benzyny uzywane w trakcie wyscigow tez chyba posiadaja wyzsza liczbe oktanowa (tu sie spieral nie bede jesli jest inaczej).

 

Oczywiscie zawsze pozostaje kwestia czy na pewno benzyna ma deklarowana l.o. (ale to bez wzgledu czy producent deklaruje 100, 99, 95 czy jakakolwiek inna liczbe).

 

A mój najlepszy wynik to 7,5l\100km ale przy zawrotnej prędkości 90km\h. Przyznać muszę, że człowieka trafia.

 

he he - czyli jednak mozna zejsc ponizej 8/100 :-)

Ale zgadzam sie, ze jest to trudne do powtorzenia :-) (ostatnio z ciekawosci sprawdzilem, ze jadac Modlinska przy predkosci 80-90km/h [czyli sporo powyzej ograniczenia ;-) ] w zasadzie wszystko co ma przynajmniej 2 kola i jest napedzane silnikiem mnie wyprzedzalo :-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dlaczego ?? Benzyna moze miec powyzej 100 oktanow

 

Nie chce się kłócić ale nie jestem przekonany. Paradoksalnie i w laboratorium może i ma ponad 100 ale nie wiem czy taką jest możliwość wpuścić na rynek. Poza tym ja tą benzynę widziałem po drodze do Francji na czechach i była (moim zdaniem) zdecydowanie za tania jak na 100-ke.jeżeli to jest prawdziwe 100 to ja zamawiam cysternę i będę sprzedawał w Polsce po 5zł. Poza tym dlaczego tylko w czechach jest takie paliwo a nie ma go np. na shellu który już wprowadził właśnie 99+. ten plus oznacza, że to paliwo było tzw. lotniczym ale uległo przedawnieniu :D i ma właśnie między 99,5 a 99. 104 W paliwie rajdowym może i jest wykonalne ale właśnie chodzi o to że to nie jest czyste paliwo. Ilość uszlachetniaczy to powoduje dlatego jest tak piekielnie wysoko oktanowe. Jak sobie ktoś zatankuje cały zbiornik denaturatu to też będzie miał 101 oktan...ale ile kosztuje 0,5 denaturatu :?: to już chyba zamiast lać do baku lepiej doinwestować i kupić chlebuś :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jednak Subaru robi małospalające silnik :D i: cytat za interia.pl

 

Spala 0,7 litra benzyny na 100 kilometrów, skonstruowali go młodzi naukowcy z Politechniki Krakowskiej...

(...)

Silnik o pojemności 77 ccm firmy Robin Subaru, lekkie "nadwozie" z tworzywa sztucznego, a przede wszystkim bardzo niskie opory toczenia...to krótka charakterystyka tego niezwykle oszczędnego pojazdu.

(...)

Pełny tekst : http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=550291

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi udalo sie zejsc na trasie do 7.9/100 (benzynka 100 oktanowa tankowana gdzies na Slowacji [nie mieli czegos takiego jak 98] - moze to tez mialo jakies znaczenie).

 

Muszę Cię zmartwić bo taka benzyna na rynku nie istnieje :!: Owszem oni tak piszą ale 100 to ma paliwo rakietowa w laboratoryjnych próżniowych warunkach. Jak tylko dostanie powietrza to robi się 99.5. Wartość ta może spaść do 99 jeżeli odpowiednio długo paliwo ma kontakt z powietrzem.

 

A mój najlepszy wynik to 7,5l\100km ale przy zawrotnej prędkości 90km\h. Przyznać muszę, że człowieka trafia. Nie wytrzymałem i musiałem depnąć jak zobaczyłem, że mnie fiat 126p "bierze" :roll:

 

Najleprzy wynik w fiacie Doublo 1.9 JTD to dokładnie 3,8l\100km i z tego jestem dumny (notka dla Matki : tak, tak, jakieś 26,3km\l)

 

Pozdrawiam Matur`us Chemik`us

Jeżeli jestesmy przy rekordach w spalaniu to nalepszy wynik który zmierzyłem był moją Toyotą Starlet 1.5D przy przebiegu 240tyś km to 2.78l przy prędkosci stałej 80-90 km/h. A niedawno mierzyłem po miescie przy dosyć delikatnej jezdzie 3.42l ale juz przy przebiegu 320tyś km, miałem nią wystartować w rajdzie "O kropelce" ale jak zwykle za pózno sie dowiedziałem.Co do imprezy GT przy prędkosci 120-140km/h 8.08 trasa Warszawa -Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...