Skocz do zawartości

Tłumik końcowy Forester 2.5Xt


kubacki

Rekomendowane odpowiedzi

aby dzwiek wyraznie podkreslic i troche turbo uwolnic, ale by remab byl niepotrzebny

 

takie rzeczy to tylko w erze :mrgreen:

 

Zależy co chcesz... Jeśli chcesz uzyskać dobre brzmienie to wszyscy chwalą H&S

Tak jak pisałem wyżej u mnie jak założyłem od cata w tył wzrosło trochę doładowanie. Ale to nie znaczy, że się odetkało. :grin:

 

Odetka się jak zmienisz downpipe, ale żeby to miało sens to potrzebny jest remap.

 

Tak myślę, ale ja się nie znam :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Olleo napisał/a:

aby dzwiek wyraznie podkreslic i troche turbo uwolnic, ale by remab byl niepotrzebny

 

 

takie rzeczy to tylko w erze :mrgreen:

Nie zgadzam się z tobą.

Ja zmieniłem tylko ostatni na przelotowy i jest bardzo głośny i fajnie brzmi. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co chcesz... Jeśli chcesz uzyskać dobre brzmienie to wszyscy chwalą H&S

Tak jak pisałem wyżej u mnie jak założyłem od cata w tył wzrosło trochę doładowanie. Ale to nie znaczy, że się odetkało. :grin:

No wlasnie o takie cos mi chodzi - nie chce ryzykowac, ze w moim staruszku sie jakas panewka przekreci ;-) Ale czy sa takie do S-turbo i czy przechodza bez problemu przeglady i miskowa kontrole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit Ci już odpowiedział, nic więcej nie mogę dodać poza tym, że mam SS i jestem zadowolony

 

a jak SS sprawuje się w trasie, nie męczy za przy prędkościach 140-180? Może wiecie jak H&S w tych samych warunkach, bo w reklamach na stronie dystrybutora w Polsce brzmi zacnie!!!

Wiem, nie można mieć dwóch rzeczy naraz dlatego jako kompromis skłaniam się ku Prodrive ale chciłbym poznac jak najwiecej waszych opini.

Za wszystkie dotchczasowe wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się z tobą.

Ja zmieniłem tylko ostatni na przelotowy i jest bardzo głośny i fajnie brzmi. :mrgreen:

 

Tak ale czy to uwolniło turbo??

 

aby odetkac trzeba zmienić downpipe.

 

Ja też mam ostatni przelot zrobiony i gada pięknie...ale mocy zbyt wiele nie przybyło.. :wink:

 

Ja zrozumiałem, że kolega Olleo chce i poprawę dźwięku, i odetkanie bez remapu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompromis - mój forester teraz brzmi jak OLTCIT - tam tez był bokser, od wyjazdu z salonu wiem ze muszę cos z tym zrobić. Z drugiej strony nie chce by było glosno jak w PF 126p. Na krotkiej przejażczce nie przeszkadza nawet najglosniejszy wydech ale na trasie to nie jest już mila sprawa..... chyba ze SS lub H&S nie ma tego problemu dlatego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale czy to uwolniło turbo??

Nie uwolniło, ale chyba odrobinę poprawiło chyba przepływ spalin.

 

Ale czy sa takie do S-turbo i czy przechodza bez problemu przeglady i miskowa kontrole?

Ja mam silencer.

Wkładam go (przykręcam) i jest duuuużo ciszej. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrozumiałem, że kolega Olleo chce i poprawę dźwięku, i odetkanie bez remapu

Bez przesady, zeby zaraz odetkanie - to wiem, ze jest niemozliwe, bez ruszania downpipe'a, ale jesli ciut poprawi przebieg momentu, to tylko sie uciesze.

 

A tak w ogole, to malo konkretne te wasze podpowiedzi :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedziales, ale piszac o tym silencerze jeszcze bardziej mi zamotales :mrgreen: Co to jest ten silencer? Przeciez nie Ahmed siedzacy na tylnym zderzaku i krzyczacy "silence! I kill you!" :grin:

 

No i ciekaw jestem odpowiedzi na pytanie kubackiego, bo tez nie wiem jakie sa roznice miedzy tymi trzema.

 

A w ogole, to chetnie bym sie dowiedzial, czy sa jakies jeszcze inne opcje, jesli chodzi o marke tlumikow, badz firmy, ktore robia na zamowienie, bo 2-2.5k za sam back box, to troche jednak za duzo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest ten silencer?

 

Coś w rodzaju wkładki. na fotce masz po prawej stronie. :

http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=140

 

A jeśli chodzi o głośność wydechu to najlepiej jak byś coś usłyszał na żywo.

Jedni mówią, że wydech Prodrive jest cichy, inni w sam raz itd.

Jedni, że Helix z wyglądu beznadziejnei, inni że git. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby jeszcze bardziej skomplikować tę prostą sprawę napiszę, że ja wydech mojego Forysia poprawiałem w Siemianowiach Śląskich w MG Motorsport. Założyli mi rurkę od 2 kata (centerpipe) i back boxa. Jest teraz troche głośno przy wyższych prędkościach- niektórzy pasażerowie mają odwagę narzekać :mrgreen: Dostałem też w komplecie silencera, ale poza sprawdzeniem, czy pasuje jeszcze go nie użyłem. Jeżeli chcesz ciszej, to dodadzą tłumik środkowy za małą dopłatą. Cena za zestaw pasztetowa dosyć, a wykonanie moim zdaniem ok - tłumik to w końcu nie jakaś kosmiczna technologia. Przejechałem już ze 30 000 na tym zestawie i dźwięk ciągle mi się podoba. Różnicy w mocy auta raczej nie ma.

Według informacji z serwisu z Krakowa taka wymiana nie powoduje utraty gwarancji, ale nic mi się nie psuło, więc nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ukiman napisał

 

Jeśli pokonujesz dłuższe trasy, np. 400-500 km to ten wydech Cię nie zmęczy, a jednocześnie będziesz go "czuł". No, taki "ideał".

 

Natomiast ... nie jest BARDZO głośny - nie robi hałasu, jak kto lubi.

 

czy to taki jak twój?

http://pl.youtube.com/watch?v=2gH-1thz9 ... re=related

 

bardzo :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Przemeq napisał/a:

Than_Junior napisał/a:

ja polecam H&S - pieeeekny bulgot 8)

 

 

Ja też. Bo to kwint esencja bulgotu, bez gwizdów, wycia itp. :cool:

_________________

 

 

I do Forestera pasuje z wyglądu :twisted:

 

 

Panowie dzięki za te słowa! poszedłem za Wasza radą i właśnie przed chwilą wróciłem z nowym H&S... Faktycznie pięęękny bulgot! Dyskretny, a jednocześnie zdecydowany w swoim brzmieniu basowy bulgot. Na trasie w ogóle nie jest uciążliwy, powiedziałbym, że wręcz go w kabinie nie słychać. W mieście słychać go tyle, żeby uśmiech nie schodził z twarzy, ale nie hałasuje w nachalny sposób.

Po prostu dość delikatnie, ale wyraźnie uwydatnia to czym się wszyscy zaraziliśmy :wink: A jak okaże się, że mało...zawsze można dołozyć center pipe (też bez utraty gwarancji). Uważam, że bardzo pasuje z wygladu!

Kiedy go montowali, przyjechał właściciel nowej Imprezy WRX, uprzedzony wcześniej, że bedzie mozna dzisiaj posłuchać jak brzmi H&S. Zdecydował się i zamówił do WRX'a natychmiast :grin: .

Acha, w JM Auto Subaru Wrocław bardzo miła, sprawna obsługa. Już drugi raz jestem bardzo zadowolony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo się cieszę, że pomogłem 8). H&S jest dokładnie taki, jak piszesz.

 

Choć sporo osób ma wątpliwości co do jakości wykończenia tłumików (H&S to manufaktura; nigdy nie wiadomo, który spawacz wykańczał akurat Twój tłumik), to ja wiem, że brzmią pięknie, a i tak potem widać tylko końcówkę 8).

 

[EDIT] Poczekaj, aż wydech się "przepali" - będzie jeszcze fajniej 8). Potrzeba na to jakieś 1000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...