Skocz do zawartości

Tłumik końcowy Forester 2.5Xt


kubacki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pięknie, przez sen wczoraj bulgotałem..... od tych wydechów :mrgreen:

Aflinta... to może w mojej sytuacji dać sobie spokój z jakimś poważniejszym wyfukiem (czytaj wydechem) i bezpiecznie zamontować w ASO Prodriva ? Skoro i tak mój sprzęt raczej nie jest stworzony do tego co ma Faza ( o Ty gadzie, ja tez tak chce :razz: ).

A Uki tak pieknie pisał o "podkeśleniu dźwięku boxera"... :mrgreen:

Tylko jak mi ktoś namiesza jeszcze to jak pisze Uki ... sucha belka w pogotowiu :wink:

Trzyamajcie sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając auto na gwarancji pole manewru masz bardzo ograniczone i faktycznie pozostaje tylko puszka... ale jeżeli koszt takowej się nie zmienił i dalej jest w okolicach 2 - 2,5 tys to ja bym przeznaczył tę kasę na cokolwiek innego, bo dla tego dźwięku co uzyskasz po prostu nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek bede zakładał Supersprinta do 2.5XT, ale najpierw z ciekawości założe do 2.0 NA, żeby sprawdzić jakie sa efekty, postaram sie opisac czy warto .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, i najlepiej nagraj efekt na kamerze, zrzuci się potem do YouTube i zostanie dla potomnych :)

 

Po pierwsze trza miec kamere, jeszcze sie nie dorobiłem :mrgreen: , po drugie nie mam bladego pojęcia jak wrzucac filny na Yuotube :oops::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, kurcze, a ja myślałem, że teraz każdy kto ma dzieci ma i kamerę :mrgreen: Tym drugim się nie martw, to się da załatwić :cool:

 

Póki com, to dziecko powinno miec kamere i nagrywac tatusia, żeby nie zapomniało że takowy był :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam foestera 2.5XT założyłem prodrive'a uważam, że bulgocze bardzo fajnie, sprawdzając na hamowni moment wzósł o 18Nm do 338Nm co jest odczuwalne. Minuem jest to że po jakimś czasie zaczyna byc to uciążliwe, jest po prostu za głośno. Ja robię tak że czasami zamieniam prodrive'a na ten fabryczny (przełożenie 30 zł w emilu) żeby trochę odpocząć i zatęsknić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz1, założyłeś sam końcowy czy center pipe też? Pytam, bo ja mam H&S (tylko końcowy) i nie jest uciążliwy nawet na dłuższej trasie. Też jestem bardzo zadowolony a czasem mnie kusi aby jeszcze wymienic center pipe, ale właśnie boję się, że będzie to uciążliwe... Te 18Nm więcej - też przy 3600 obr/min, czy może odczuwasz wyższy moment obrotowy wcześniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Machoń, miałem podobny problem z wydechem jak ty w Imprezie MY07 N/A - ostatecznie zdecydowałem się na backbox superprinta - ten najmniejszy, jaki jest w ofercie. Byłem bardzo zadowolony - ładnie basował, trochę nawet bulgotał, nie był uciążliwy. Dał się w miarę łatwo zamontować. Nic nie zepsuł w osiągach, ale też i nic nie popawił. Ty w forku masz ten silnik. Mogę spokojnie polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej już sie nie dało zamieszać... :mrgreen: a tak poważnie to zrobimy tak :

 

MarcinKu masz jakiś filmik jak to słychac ? Powiedz mi czy duza róznica z serią i gdzie to dostać i zamontowac? U mnie wchodzi tylko końcowa puszka do zmiany, żadnych pipe'ów nie zmieniam póki co.

 

Carfit, ja Cie proszę , podziel się ze mną wrażeniami jak wsadzisz tego SS do 2.0 N/A. Własnie i mógłbyś pokamerować jak to buczy :P Moze akurat SS bedzie ok, i pytanie tak jak do MarcinKa, gdzie jakby co załatwiać i montować tego SS-mana :wink:

 

Prodrive'a nadal nie wykluczam, jak pisał aflinta (w końcu to pewny, firmowy sprzęt)

 

3majcie sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że wydechy prodrive to żadne prodrive - któraś z angielskich firm produkujących wydechy je tłucze :twisted:.

 

Dziwi mnie też pisanie, że "H&S nie wygląda". Jak można coś takiego powiedzieć o wydechu o najbardziej klasycznej formie :twisted:. Jacky Sport se kup :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie też pisanie, że "H&S nie wygląda". Jak można coś takiego powiedzieć o wydechu o najbardziej klasycznej formie . Jacky Sport se kup .

Też tego nie rozumiem :shock: Wiedziałem z Forum, że ma taka opinię "niewyglądającego" , ale mimo wszystko załozyłem go, bo chodziło mi przede wszystkim o dźwięk. Zaraz po zamontowaniu stwierdziłem, że nie rozumiem skąd wzięła się ta opinia - dla mnie wygląda super :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam foestera 2.5XT założyłem prodrive'a uważam, że bulgocze bardzo fajnie, sprawdzając na hamowni moment wzósł o 18Nm do 338Nm co jest odczuwalne. Minuem jest to że po jakimś czasie zaczyna byc to uciążliwe, jest po prostu za głośno. Ja robię tak że czasami zamieniam prodrive'a na ten fabryczny (przełożenie 30 zł w emilu) żeby trochę odpocząć i zatęsknić....

 

Robiłeś pomiar przed i po modyfikacji? A jak z mocą? Możesz zamieścić wykresy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarcinKu masz jakiś filmik jak to słychac ? Powiedz mi czy duza róznica z serią i gdzie to dostać i zamontowac? U mnie wchodzi tylko końcowa puszka do zmiany, żadnych pipe'ów nie zmieniam póki co.

 

Machoń, niestety nie znalazłem, żadnego nagrania jak wydech pracuje. Nie mogę też nagrać, bo sprzedałem auto. Różnica z serią jest wyraźna, chociaż tak jak pisałem dla mnie głośność była akceptowalna. Kupiłem w ASO Koper, ale Ty masz chyba bliżej do Carfit'a

I jeszcza uwaga- ja miałem ten model:

 

http://www.supersprint.com/homeita.htm

960444 Post.O 100 Silenziatore Racing

 

Nie sądzę, żeby Carfit zakładał go do modelu turbo, bo wyobrażam sobie, że musi być wtedy baaardzo głośny

Powodzonka i głośności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Machoń, zeby ci jeszcze bardziej zamieszać :twisted: to prawdopodobnie bede sprzedawał końcówkę devila z dużą puszką :arrow: http://www.nie-ASO.pl/index.php?fid=czes ... wydech&m=2 (ten za 1650 netto). Mozę dla ciebie bedzie to sensowne rozwiazanie. Dziwiek boksera podkresla ładnie, nie jest za głośny, jest firmowy i sporo taniej niz Prodrive cie wyjdzie :mrgreen: daj pw jesli jestes zainteresowany :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swojego back-boxa H&S montowałem w... Shell AutoServ za 20 PLN-ów
ja za montaz back-boxa i mida zaplacilem jeszcze w koczargach PLN280 brutto, wiec spodziewaj sie, ze Dzanek zadzwoni do Ciebie z pretensja o wywolanie mojej rychlej atomowej awantury angry13.gif :!: :mrgreen:

 

a powazniej, z mojego doswiadczenia.

prodrive to przelewanie pustego w prozne, lepiej oddac pieniadze na PCK.

H&S to kandyzowana malina jak usta angeliny jolie, zakladasz za pare zlotych drozsza puche i uzyskujesz esencje bulgotania.

SS 2,5" zakladalem partiami. back-box sam wraz z mid-pipe poprawia glosnosc, zapominajac o dzwieku. pieniadze w bloto. dolozenie down-pipe pomaga po stokroc, jest bardziej rasowo, glosniej, ale pamietac trzeba, ze to samo mozna bylo osiagnac i bez remapu/kasowaniu bledow rozpoczynajac i konczac na puszce H&S. co wiecej SS nie pracuje rowno w calym zakresie obrotow. na jalowym to slychac bardziej zasysane z powrotem powietrze /takie nieprzyjemne, komiczne pyk pyk/, do 4k rpms cos bulgocze i jest fajnie, pozniej zas zdaje sie ze 767 25m nad glowa Ci przelatuje, co wzbudza raczej panike wsrod przechodniow, kierowcow i wron, nizli podziw. poki co mi sie podoba, ale gdybym mial zaczynac modyfikowanie wydechu jeszcze raz od razu zaczalbym od H&S lub apexi.

jedyny problem, ze H&S wyglada jak element konstrukcyjny taniej armatury o pierscieniowym przekroju poprzecznym i znacznej długosci smile7a.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyny problem, ze H&S wyglada jak element konstrukcyjny taniej armatury o pierscieniowym przekroju poprzecznym i znacznej długosci

 

Nawet nie do końca - H&S wygląda... różnie w zależności od tego, kto wykańczał element wydechu - ta firma to manufaktura i działa to pewnie tak, jak w komuniźmie tj. nie należy kupować tłumików produkowanych w poniedziałek :mrgreen:. A tak na poważnie: ten sam produkt H&S potrafi wyglądać b. profesjonalnie, jak i uderzająco amatorsko. Ważne, że ich działanie jest jednolite 8).

 

ja za montaz back-boxa i mida zaplacilem jeszcze w koczargach PLN280 brutto

 

A to Cię oskubali - jak mnie w firmie Micar, gdy montowałem audio :mrgreen::mrgreen::mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dokleję się ze swoim pytaniem - to tak żeby nie było za łatwo:

Co założyć do OBK MY04 USSpec żeby było słychać bulgotanie ale żeby mi głowa w dłuższej trasie nie odpadła? Acha, mam dwa tylne tłumiki - jeden z lewej a drugi z prawej [fajnie ktoś to wymyślił, nie? ;-)].

Ma być niezbyt głośno ale bulgotliwie.

Poczytawszy sobie różne forumowe wątki wychodzi mi że tylko końcówki i to H&S o ile da się wetknąć lub druga opcja - dorobić w El-Tec'u pod auto.

Jak uważacie?

 

Właśnie mi się przypomniało: fajnie byłoby dobrać [lub dorobić] końcówki z silencerem :-)

 

[ Dodano: Wto Kwi 29, 2008 10:25 pm ]

Nikt nie ma jakiegoś fajnego rozwiązania i będę betatesterem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...