Bartekfi Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Witam, Jestem świeżym właścicielem Leśnika S-turbo i od razu mam problem. :sad: Rano, po nocy auta w garażu prawie zawsze muszę dwa razy "kręcić" rozrusznikiem, żeby zapalić. Jeszcze gorzej jest po całym dniu w pracy, gdy samochód stoi "pod chmurką", dziś musiałem "kręcić" ze 4 razy. Jak silnik się rozgrzeje to juz potem startuje bez problemów. Z czego może to wynikać :?: Z góry dziękuję za wszystkie sugetie i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Mi na zimno zawsze zapala ze 2-4x dluzej. Czasem kreci troszke dlugo ale zapala za kazdym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo2k Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 U mnie są większe cyrki :cool: Wymienione czujniki położenia wału i wałka rozrządu (co polecam sprawdzić w pierwszej kolejności) to teraz wymryguje mi błąd obwodu rozrusznika (czyli coś pokopane ze stacyjką najprawdopodobniej). ECU też zmienione bo świrowało, jak tak dalej pójdzie sprawię sobie kompletnie nową elektrykę do auta Ogólnie Subaraki mają z tym problemy pogratulować zakupu pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Wymienione czujniki położenia wału i wałka rozrządu (co polecam sprawdzić w pierwszej kolejności) o tych czujnikach położenia wałków właśnie przeczytałem w jakimś innym wątku, przeczyszcze je przy najbliższej okazji, ale coś mi się nie wydaje żeby to było to, bo po rozgrzaniu zapala "od dotknięcia" :cool: pogratulować zakupu pozdr dzięki :wink: mam nadzieję, że trochę nim pojeżdżę bez większych problemów :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Jclark, kilka obrotów wałem zanim zapali na zimno jak i palenie na dotyk na ciepłym to normalny objaw. Co innego, jakby Ci auto nie paliło przy pierwszej próbie rozruchu, tylko przy kolejnych... wtedy można się martwić i szukać przyczyn problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Jclark, kiedy ostatnio zmieniales (lub poprzedni wlasciciel) filtr paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 14 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Co innego, jakby Ci auto nie paliło przy pierwszej próbie rozruchu, tylko przy kolejnych... wtedy można się martwić i szukać przyczyn problemów. aflinta problem właśnie w tym, że tak jest. Gdy jest zimny to musze 3-4 razy próbować, żeby załapał. kiedy ostatnio zmieniales (lub poprzedni wlasciciel) filtr paliwa? Ja nie wymieniałem, bo mam auto niecały tydzień :cool: co do poprzedniego właściciela to nie wiem.. będę z nim jeszcze rozmawiał po Świętach... a można to jakoś sprawdzić "naocznie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Dwie, myślę cenne informacje - sprawdź odstępy na świecach, ewentualnie stan przewodów wysokiego napięcia. Inna, druga opcja, to słaba cewka. Zacznij jednak od świec i przewodów. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Sa tez dwie inne opcje, dosc latwe do pomierzenia miernikiem uniwersalnym. To TPS i czujnik temperatury silnika, co jest zreszta najbardziej prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 czujnik temperatury silnika Myślę, że akurat przy trudnościach z odpaleniem zimnego silnika nie ma to nic wspólnego - oczywiście to moje przypuszczenie i jak każdy z nas mogę się mylić. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 demon, bo czujnik podaje ECU, że silnik jest ciepły mimo, że jest zimy i dostaje zbyt ubogą mieszankę niewystarczającą do rozruchu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Dzięki za wszystkie sugestie, widzę niestety, że bez wizyty w warsztacie się nie obejdzie, szczególnie, że im zimniej na dworze to jest coraz gorzej... :sad: A może ktoś zna jakiś godny polecenia warsztat w Olsztynie i okolicach, tak, żeby wiedzieli co robią i nie obdarli mnie ze skóry :cool: ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 warsztat w Olsztynie Na Banditenstrasse za Skodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Na Banditenstrasse za Skodą. Dzięki.. słyszałem też o KSJ Moto... zadzwonię do obydwu jutro, zobaczymy jak z terminami i cenami :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Możesz mieć problem z instalacją gazową. Uszkodzona membrana w reduktorze lub wtryskiwacz, mogą powodować podobne objawy. Kiedy wyłączysz samochód do kolektora przedostaje się gaz, który zbiera się w nim i przy uruchamianiu zimnego silnika wraz ze wzbogaconą dawką paliwa przylewa świece. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martineks Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Możesz mieć problem z instalacją gazową. Uszkodzona membrana w reduktorze lub wtryskiwacz, mogą powodować podobne objawy. Kiedy wyłączysz samochód do kolektora przedostaje się gaz, który zbiera się w nim i przy uruchamianiu zimnego silnika wraz ze wzbogaconą dawką paliwa przylewa świece. zgadzam sie z jako tez tak mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 jako napisał/a:Możesz mieć problem z instalacją gazową. Uszkodzona membrana w reduktorze lub wtryskiwacz, mogą powodować podobne objawy. Kiedy wyłączysz samochód do kolektora przedostaje się gaz, który zbiera się w nim i przy uruchamianiu zimnego silnika wraz ze wzbogaconą dawką paliwa przylewa świece. zgadzam sie z jako tez tak mialem Mam nadzieję, że to nie to.. Przynajmniej Jako nic takiego nie sygnalizował na przeglądzie przed Świętami :cool: Jednak problem ciągle jest, choć mniej dokuczliwy bo i cieplej na dworze i odkryłem, że jak delikatnie nacisnę gaz podczas kręcenia to pali od pierwszego razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi