Jump to content

pablo2k

Użytkownik
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About pablo2k

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Skąd
    zewsząd
  1. Pozdrowienia dla kierownika srebrnej imprezy (chyba WRX) mijanej dziś na na wysokości akademików polibudy na Nadbystrzyckiej w Lublinie pomachane było
  2. Ja zakupiłem w nie-aso, nie było większego problemu ze znalezieniem konkretnego przegubu w ofercie NKNu (ZTCW NKN właśnie idzie jako OEM). Zestaw ładnie zapakowany, smaru aż nadto, opaski jak w oryginale. Z tego co widziałem po katalogu pasują do praktycznie każdego Subaru AWD z epoki. Jutro podam numerek z katalogu NKNu. Tak jeszcze w temacie - co do zewnętrznych - niestety najlepiej wychodzi zdjąć z auta i przeliczyć zęby i średnicę pierścienia. Przegub który był założony u mnie w aucie - po liczbie zębów identyfikując - jest z modelu FWD
  3. Owszem, wsadzić zaturbiony motor jest najlepiej z punktu ekonomii i przelicznika nakład w PLN/moc w KM. Ale takie cuda jak wyważenie układu korbowo-tłokowego, usprawnienia układu dolotowego i wydechowego i inne drobne usprawnienia mają ogromny wpływ na żywotność jednostki i na to jak będzie znosić dalsze katusze. Nie znam się na tym aż tak - ale z tego co wiem, niektóre klasy rajdowo-kjsowe nie tolerują turbawek. Mogę się mylić - nie bijcie :razz: Jest jeszcze kwestia sentymentu do n/a
  4. Jeśli chodzi o wlew paliwa - podważ tak jak to robisz i sprawdź metalową blaszkę (sprężynkę) znajdującą się obok zawiasu klapki. Mi raz jakimś cudem wlazła nie tam gdzie trzeba i nie odskakiwało. Co do podgrzewania, kluczyk na zapłon, włączyć przycisk, złapać za miernik i sprawdzić czy na złączkach na szybie jest napięcie. a) nie ma zasilania - kontrola przekaźnika i połączeń z przekaźnika do szyby jest zasilanie - brak ciągłości w obwodzie na szybie - zazwyczaj padają pojedyncze odcinki (poszczególne paski nie grzeją), jak wysiada całość a zasilanie na stykach jest to wygląda na brak
  5. To jest rolka napinacza paska od klimatyzacji. Jakichś wielkich uszkodzeń to ja tutaj nie widzę - ale ja się nie znam Rozrząd na oko nietknięty. Pas przedni chyba troszkę cofnięty bo wąż od chłodnicy jakoś dziwnie blisko alternatora. Ale poczekajmy na opinie ludzi, którzy posiadają takie auto i wiedzą co gdzie powinno leżeć pozdr.
  6. Mariusz Brzeg, w ASO? Bo mi przez telefon powiedziano, iż nie jest to w sprzedaży nie pytając nawet zbytnio o model zacisku czy czegokolwiek Któreś ASO sprzedaje wysyłkowo?
  7. Szybkie pytanie - gdzie można dorwać zestaw naprawczy zacisku do Legaca II (tarcza 266mm*24mm, 1tloczkowe). Konkretnie chodzi o gumki tłoczka i manszetki prowadnic zacisku. Na aktualna felgę nowe spowalniacze od wrxa nie wejdą, a stare wymagają odrobiny odświeżenia. Pozostaną jako zacisk na zimę więc tak czy siak muszę to zrobić
  8. leon, moich 15stek na pewno na takie coś nie wcisnę (może jakieś bardziej kawiorowe wejdą), ale na lato jest plan 16" z GT maźniętych na biało - więc hebel będzie jak znalazł Wstyd jak felga spora a spowalniacze jak z CC :razz:
  9. To jest jasne, ze tarcza i klocek musi być pod zacisk. Pytałem czy rozstaw otworów montażowych jarzma jest taki sam. Dzięki za szybką odpowiedź!
  10. Szybkie pytanie, kompletne zaciski z jarzmami od WRX '02 (dwutłoczkowe, 294mm/24mm) są w 100% bolt-on do Legaca II (BD7, 2.2SOHC, poprzednio jednotłoczkowe, tarcza 260mm/24mm)? pozdr
  11. Odkręć silnik razem ze sterownikiem i serwomechanizmem. Rozbierz - tylko nie pogub części. Serwo przemieszcza się razem z zębatką na silniku. Dzięki niemu sterownik wie gdzie jest szyba, sprawdź styki w serwo - może nie łączą i sterownik uważa szyberdach za zamknięty kiedy tak nie jest U mnie wystarczyło przedmuchanie sprężonym powietrzem i przestał się przycinać ps: tak jest w Legacy II, ale myślę, że szyber w Antyku jest podobnie skonstruowany pps: Co do ceny to na pewnym szrocie znalazłem sprawne obydwa szyberki razem z 'kawałkiem' dachu do kombi antyka za 400pln Więc cena w zale
  12. Nie wiem dokładnie jak w Foresiu, ale w Legacu, żeby się dobrać do szyberdachu musiałem odkręcić lusterko wsteczne, osłonki przeciwsłoneczne, wszystkie uchwyty ponad głowami pasażerów, zdjąć plastiki ze słupków z przodu i z tyłu i na dodatek odkręcić panel sterowania szybrem i lampkę pod którą kryły się dwie ostatnie śrubki... Na całe popołudnie zabawy W Twoim przypadku myślę wystarczy wybebeszyć tylko tylną część, chyba, że są inne metody Pozdr.
  13. Może to być jeszcze popiskiwanie łożyska oporowego - na postoju jak piszczy dotknij pedału sprzęgła, jeśli ustanie to masz łożysko do wymiany.
  14. pozdrowienia dla himbera widzianego przed rondem przy zamku w Lublinie :wink:
  15. Jak widzę po opisie - masz LPG. Ten króciec oryginalnie leci za przepustnicę - przewód podciśnienia. W samochodzie z instalacją gazową biegnie z miksera. Tak mi się to widzi ale niech fachowcy się wypowiedzą ;p
×
×
  • Create New...