Przemeq Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 charakterystyczne "wycia" kto jezdzil automatem ten pewnie wie o czym mowię; (uslyszalem ze w Mistu juz pracuja nad ulepszeniem) Zwróciłeś uwagę, że robi przegazówkę przy redukcji? To już nie jest zachowanie zwykłego automatu 8). no to sobie posluchalem dzisiaj X i.... nie pamietam jak brzmialo co oznacza ze nie ma o czym pisac . Faktycznie nie brzmi, ale wiesz - o STI'06 i '08 mówili to samo. To lobby producentów aftermarketowych wydechów wsadza swoich agentów do biur projektowych, te biura do seryjnych modeli wsadzają syfiaste wydechy, które nabywcy natychmiast wywalają . Czarne EVO X SST na niemieckich blachach, które jest opisywane w róznych gazetach jest na full opcji cena ponad 200 tys zł Tym właśnie jeździliśmy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Więc kiedy jazda testowa ? Spokojnie , najpierw trzeba porozmawiac , popatrzyc... :razz: AK ps.ależ te EVO w d... dostały :!: ..az żal patrzec... :shock: ..ktora to byla ta X ...ta 3-cia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldenka Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 W ktorym momencie? 4.04 STI wyprzeda evo. Kierowca evo jak na moj gust na taki zakret za wczesnie dohamowuje, ale fakt STI ładnie go dogania i I troszkę nie tak sie ustawia.. Ale ja tam sie nie znam [ Dodano: Pon Cze 16, 2008 12:09 am ] Spokojnie , najpierw trzeba porozmawiac , popatrzyc... :razz: O czym pogadać ? i popatrzeć ? Jeszcze się nie nacieszyłeś widokiem STI ? A jazda testowa moze byc ciekawa, nie lubie wypowiadac sie o czyms z czym nie miałam doczynienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Moze nie mogl pozniej hamowac, bo by sie w zakrecie nie zmiescil? Pozatym Impreza pomimo gorszej lini, niezle wychodzi z zakretu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 W ktorym momencie? 4.04 STI wyprzeda evo. Kierowca evo jak na moj gust na taki zakret za wczesnie dohamowuje, ale fakt STI ładnie go dogania Mnie się bardziej wydaje,że 2:33. Co do EVO X to moim zdaniem wizualnie tragedia - wygląda masywnie i zbyt nowocześnie jak na sportowe auto.STI '08 ma tylko tragiczne te tylne lampy.Poza tym fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 O czym pogadać ? i popatrzeć ? Jeszcze się nie nacieszyłeś widokiem STI ? A jazda testowa moze byc ciekawa, nie lubie wypowiadac sie o czyms z czym nie miałam doczynienia jak bedzie auto , dotarte...to dam znac.. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 posluchalem dzisiaj X i.... nie pamietam jak brzmialo co oznacza ze nie ma o czym pisac Chojny, bo ono nie brzmiało Przemeq z człym szacunkiem, ale idiotycznie wyglądasz w tym Evo, Ja już Cię wolę w STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Przemeq z człym szacunkiem, ale idiotycznie wyglądasz w tym Evo, A nie przyszło Ci do głowy, że ja generalnie wyglądam idiotycznie - czy w Evo, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 tragiczne te tylne lampy.Poza tym fajne. Są już dostępne czarne, czerwone, czerwono białe więc problem jakby po części jest już rozwiązany :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 A nie przyszło Ci do głowy, że ja generalnie wyglądam idiotycznie - czy w Evo, czy nie? To też, ale nie chciałem być tak wredny dla Ciebie, wkońcu Cię lubię. Poza tym, pewnie niedługo będę w Warszawie, a chcę jeszcze pożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 wkońcu Cię lubię. I a propos! Tj. i vis-a-vis! Tj. i inkoguto! Tj. w sensie ja też . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 w sensie ja też No to mamy podobnie :cool: A żeby nie był OT to oglądałem dzisiaj X i powiem że tak średnio mi podszedł, już chyba wolę to nowe STI, przynajmniej choć trochę silnik słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Zwróciłeś uwagę, że robi przegazówkę przy redukcji? To już nie jest zachowanie zwykłego automatu . eeee tam, moj tez robi przegazowke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 O czym pogadać ? i popatrzeć ? Jeszcze się nie nacieszyłeś widokiem STI ? A jazda testowa moze byc ciekawa, nie lubie wypowiadac sie o czyms z czym nie miałam doczynienia jak bedzie auto , dotarte...to dam znac.. AK Andrzej, jak by nie miał kto go u Ciebie dotrzeć, no ja ewentualnie sie zgodzę......... i zrobie to gratis Cena 114 000 za RS to nie jest tak mało jak się wydaje, trzeba dokupić wiele rzeczy hamulce, felgi, opony, ja bym chciał miec klimę, fotele, zawieszenie, pewnie trzeba go odetkac, no to jakis wydech, remap, i pewnie nie bedzie miał aktywnych dyfrów. Jak się podliczy wyjdzie sporo. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 pewnie nie bedzie miał aktywnych dyfrów. Facet z MMC nie był pewien, ale podobny dyfry mają być takie, jak w normalnym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rallymen Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 [Cena 114 000 za RS to nie jest tak mało jak się wydaje, trzeba dokupić wiele rzeczyhamulce, felgi, opony, ja bym chciał miec klimę, fotele, zawieszenie, pewnie trzeba go odetkac, no to jakis wydech, remap, i pewnie nie bedzie miał aktywnych dyfrów. Jak się podliczy wyjdzie sporo. :cool: Czyli tak mniej więcej ile szacujesz kosztowałoby dostosowanie RS-a na amatorskie pojeżdżawki, typu Ułęż, Alt 4T...., Kielce? Chodzi o graty dobrej jakości w przyzwoitej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldenka Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Moze nie mogl pozniej hamowac, bo by sie w zakrecie nie zmiescil?Pozatym Impreza pomimo gorszej lini, niezle wychodzi z zakretu. Bardzo mozliwe gdybać sobie można jak by to było ... Ale każdy kierowca ma inny styl jazdy, najlepiej wsadzić jednego w oba auta i zobaczyć jakie czasy uda mu sie wykręcić Ale jedno jest pewne .. subaru ładnie wymiata Przynajmniej na filmie, a dopóki się nie przejadę nie będę wydawać opinii :razz: A żeby nie był OT to oglądałem dzisiaj X i powiem że tak średnio mi podszedł, już chyba wolę to nowe STI, przynajmniej choć trochę silnik słychać Bo sie przyzwyczaiłeś do takich decybeli w swoim aucie ze każde inne wydaje CI sie bardzo ciche :razz: hamulce, felgi, opony, ja bym chciał miec klimę, fotele, zawieszenie, pewnie trzeba go odetkac, no to jakis wydech, remap, i pewnie nie bedzie miał aktywnych dyfrów. Jak się podliczy wyjdzie sporo. :cool: Pewnie wyjdzie porównywalnie do GSR, ale zbudujesz sobie autko "prawie od podstaw" i dokładnie pod swoje wymagania To wszystko kwestia gustu Jak już powiedziałam... robie miejsce w garażu dla nowej czerwonej/czarnej/białej (mam dylemat jaki kolor wybrać ) strzały :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 pewnie nie bedzie miał aktywnych dyfrów. Facet z MMC nie był pewien, ale podobny dyfry mają być takie, jak w normalnym... osobiście wątpie, ale moge sie mylić :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rallymen Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 [Andrzej, jak by nie miał kto go u Ciebie dotrzeć, no ja ewentualnie sie zgodzę......... i zrobie to gratis : Ja też, ja też, ja też :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 [Cena 114 000 za RS to nie jest tak mało jak się wydaje, trzeba dokupić wiele rzeczyhamulce, felgi, opony, ja bym chciał miec klimę, fotele, zawieszenie, pewnie trzeba go odetkac, no to jakis wydech, remap, i pewnie nie bedzie miał aktywnych dyfrów. Jak się podliczy wyjdzie sporo. :cool: Czyli tak mniej więcej ile szacujesz kosztowałoby dostosowanie RS-a na amatorskie pojeżdżawki, typu Ułęż, Alt 4T...., Kielce? Chodzi o graty dobrej jakości w przyzwoitej cenie. Lekko 50 tys. , ale pierwsze jak miałbym zamiar kupić sobie takie auto , to ....... wspawał bym klatke :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rallymen Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Lekko 50 tys. , ale pierwsze jak miałbym zamiar kupić sobie takie auto , to ....... wspawał bym klatke :roll: Czyli 50 tys +.......... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Lekko 50 tys. , ale pierwsze jak miałbym zamiar kupić sobie takie auto , to ....... wspawał bym klatke :roll: Czyli 50 tys +.......... :?: 50tys. + 10 tys. , to na szybko w pamieci, daje 60 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 pewnie nie bedzie miał aktywnych dyfrów. Facet z MMC nie był pewien, ale podobny dyfry mają być takie, jak w normalnym... osobiście wątpie, ale moge sie mylić :roll: Carfit ma racje, owoc wtedy przy budowei rajdówek trzeba byłoby wyjmować... a taki dyfer od seryjengo evo do N-grupy to nie bardzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rallymen Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 50tys. + 10 tys. , to na szybko w pamieci, daje 60 tys. Mnie na kalkulatorze wyszło coś tak podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Andrzej, jak by nie miał kto go u Ciebie dotrzeć, no ja ewentualnie sie zgodzę......... i zrobie to gratis Specjalnie tak napisalem z tym dlugotrwalym docieraniem :roll: Cena 114 000 za RS to nie jest tak mało jak się wydaje, trzeba dokupić wiele rzeczy hamulce, felgi, opony, ja bym chciał miec klimę, fotele, zawieszenie, pewnie trzeba go odetkac, no to jakis wydech, remap, i pewnie nie bedzie miał aktywnych dyfrów. Jak się podliczy wyjdzie sporo. No wiec własnie , nie lepiej juz kupic jakas uzywana grN do tych sob.niedz. wyscigow....szybciej , taniej co najwyżej cos tam trzeba poprawic :!: No i atrape z przodu zmienic i spojler od alfy z tylu.....i...ułez AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się