Skocz do zawartości

EVO X - rywal czy alternatywa?


rzymu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 715
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz juz tylko czekac jak SIP wproawdzi PPP do STI i bedzie grubo :)

 

z tym może być różnie bo silniki 2.5 mogą tego nie przeżyć... :mrgreen::twisted:

 

evki 10 nawet z pakietami , nie powalają osiagam :)

 

Ja sie z tym nie zgodze jezdzilem GT350 i powiem, że jest bardzo ok!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na papierze ok; przy tej cenie to w ogóle bardzo ok.

 

Czy przypadkiem to evo nie jest budowane na bazie amerykańca? Rozumiem, że nie ma ono nawet szczątkowej gwarancji :twisted:.

 

Innymi słowy: jeszcze się musi Adam trochę postarać, żeby osiągnąć wysoki "łał factor" :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, samochod budowany jest na bazie europejskiego Evo X.

Testowka Auto GT (ktora m.in. jezdzil gr1zly) jest samochodem z USA, gdyz trzeba bylo sprowadzic samochod na testy pakietow przed wprowadzeniem wersji europejskiej na rynek, a jak wiadomo w USA samochody byly znacznie szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lancer Evo RS za 114 990,-...................

 

"Mitsubishi w Polsce stawia kropkę nad "i" wprowadzając do oferty najnowszy model Lancera Evolution w rajdowej wersji RS.

 

 

Auto ma homologację FIA umożliwiającą udział w rajdach zawodnikom startującym w grupie N. Ten model przystosowano specjalnie do wymagań zespołów rajdowych - między innymi w celu redukcji wagi usunięto w nim wiele elementów wyposażenia. Auto jest dostępne z systemem napędu na 4 koła, aktywnym centralnym mechanizmem różnicowym i tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 295 KM i 5-biegową manualną skrzynia biegów. Oferowane są modele w 2 kolorach (czerwonym i białym). Lancer Evolution RS kosztuje 114 990 zł.

 

Wraz z pojawieniem się tego modelu Mitsubishi kieruje do klientów najszerszą na rynku ofertę w tym segmencie - od bazowego, rajdowego Lancera Evolution RS, przez model GSR (295 koni mechanicznych, manualna pięciobiegowa przekładnia) i wzmocnioną, 350-konną wersję GSR GT 350, po ?topowy? model MR z sportową półautomatyczną dwusprzęgłową przekładnię TC-SST. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intakwrx, poprzedni RS też tyle kosztował, tak że nie wiem, skąd to zdziwienie... :roll:

 

Czy ktoś z Was widział RS-a w wersji, która przychodzi z Japonii? Jeśli tak, to powinniście równie dobrze wiedzieć, że 114K PLN to żadna okazja... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniewaz nie byl oficjalnie dostepny w sieci dealerskiej.

 

To faktycznie dla osób, które chciały mieć RS-a i wiedziały, do czego on służy, była poważna przeszkoda :mrgreen:.

 

No wiesz teraz masz gwarancje do tego jeszcze :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

RS nie jest objęty gwarancją...... :neutral:

"Samochód rajdowy FIA grupa N 2008

 

Całkowicie nowy Lancer Evolution posiada nowy silnik i oparty jest o nową płytę podłogową. Jest on wynikiem doświadczeń rajdowych datujących się od Lancer Evolution I.

 

 

Mitsubishi Motors i Ralliart INC. przygotowywały samochód 2008 FIA Group N Rally od początku 2007 roku i obecnie przewyższa on już osiągami wcześniejszej wersji samochodu rajdowego Lancer grupy N.

 

 

Lancer Evolution RS nie jest objęty gwarancją Mitsubishi Motors."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was widział RS-a w wersji, która przychodzi z Japonii? Jeśli tak, to powinniście równie dobrze wiedzieć, że 114K PLN to żadna okazja...

 

bardzo gustowne felgi... z Tico, ale przynajmniej bez kołpaków :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jak milion papierow.

 

proszę Cię, chyba miliona nigdy nie widziałeś :mrgreen:

 

:wink:

 

 

PS. Dla mnie EVO nie wygląda. Nie ma proporcji. Dobrze wygląda tylko od przodu i tylko na zdjęciach :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniewaz nie byl oficjalnie dostepny w sieci dealerskiej.

 

To faktycznie dla osób, które chciały mieć RS-a i wiedziały, do czego on służy, była poważna przeszkoda :mrgreen:.

 

Rysku, byla. Rajdowcy wiedzieli, ale mnostwo osob do upalania kupowala zwykle Evo/STI. Teraz kupujesz zwykle do latania na co dzien, a RS do katowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...