PKocial Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 evki 10 nawet z pakietami , nie powalają osiagam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Teraz juz tylko czekac jak SIP wproawdzi PPP do STI i bedzie grubo z tym może być różnie bo silniki 2.5 mogą tego nie przeżyć... evki 10 nawet z pakietami , nie powalają osiagam Ja sie z tym nie zgodze jezdzilem GT350 i powiem, że jest bardzo ok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Na papierze ok; przy tej cenie to w ogóle bardzo ok. Czy przypadkiem to evo nie jest budowane na bazie amerykańca? Rozumiem, że nie ma ono nawet szczątkowej gwarancji . Innymi słowy: jeszcze się musi Adam trochę postarać, żeby osiągnąć wysoki "łał factor" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Rozumiem, że nie ma ono nawet szczątkowej gwarancji jest gwarancja, jest napisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Czy przypadkiem to evo nie jest budowane na bazie amerykańca? Jest. Gr1zly dzwonił do mnie po teście i mówi, że jechał 100 - ale coś szybko mu się wydawało. Dopiero Milky go uświadomił (cokolwiek to znaczy ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 narazie EU GT350 gotowego chyba nie ma... ale ważne, że testy tunningu zaczely sie wczesniej niz Eu spece beda gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Panowie, samochod budowany jest na bazie europejskiego Evo X. Testowka Auto GT (ktora m.in. jezdzil gr1zly) jest samochodem z USA, gdyz trzeba bylo sprowadzic samochod na testy pakietow przed wprowadzeniem wersji europejskiej na rynek, a jak wiadomo w USA samochody byly znacznie szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 jak mogłeś jeździć jak naprawdę końcowa wersja jest od paru dni? osobiście mierzyłem racelogicem osiągi Grizly pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 jak mogłeś jeździć jak naprawdę końcowa wersja jest od paru dni?osobiście mierzyłem racelogicem osiągi Grizly pzdr ja jezdziłem tydzien temu w sobote i milky mówił ze to GT350 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 No, wreszcie coś mocniejszego niż mułowata seria :wink: Teraz juz tylko czekac jak SIP wproawdzi PPP do STI i bedzie grubo Jasssne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Europejskie, czy nie, to i tak ciągle TYLKO mistubishi... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 PKocial :arrow: PW. Bo coś siedzi od kilku dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robeet Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Lancer Evo RS za 114 990,-................... "Mitsubishi w Polsce stawia kropkę nad "i" wprowadzając do oferty najnowszy model Lancera Evolution w rajdowej wersji RS. Auto ma homologację FIA umożliwiającą udział w rajdach zawodnikom startującym w grupie N. Ten model przystosowano specjalnie do wymagań zespołów rajdowych - między innymi w celu redukcji wagi usunięto w nim wiele elementów wyposażenia. Auto jest dostępne z systemem napędu na 4 koła, aktywnym centralnym mechanizmem różnicowym i tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 295 KM i 5-biegową manualną skrzynia biegów. Oferowane są modele w 2 kolorach (czerwonym i białym). Lancer Evolution RS kosztuje 114 990 zł. Wraz z pojawieniem się tego modelu Mitsubishi kieruje do klientów najszerszą na rynku ofertę w tym segmencie - od bazowego, rajdowego Lancera Evolution RS, przez model GSR (295 koni mechanicznych, manualna pięciobiegowa przekładnia) i wzmocnioną, 350-konną wersję GSR GT 350, po ?topowy? model MR z sportową półautomatyczną dwusprzęgłową przekładnię TC-SST. " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Lancer Evo RS za 114 990,-................... No to jak SIP się nie wysili to pozamiatane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Intakwrx, poprzedni RS też tyle kosztował, tak że nie wiem, skąd to zdziwienie... :roll: Czy ktoś z Was widział RS-a w wersji, która przychodzi z Japonii? Jeśli tak, to powinniście równie dobrze wiedzieć, że 114K PLN to żadna okazja... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Intakwrx, poprzedni RS też tyle kosztował, tak że nie wiem, skąd to zdziwienie... :roll: Poniewaz nie byl oficjalnie dostepny w sieci dealerskiej. Teraz jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 i kto by pomyslal, po rajdzie orlenu kiedy to zobaczylem po raz pierwszy EVO X na zywo, zaczelo mi sie podobac choc i tak na razie stawiam na brzydkie STI 08 :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Poniewaz nie byl oficjalnie dostepny w sieci dealerskiej. To faktycznie dla osób, które chciały mieć RS-a i wiedziały, do czego on służy, była poważna przeszkoda . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Poniewaz nie byl oficjalnie dostepny w sieci dealerskiej. To faktycznie dla osób, które chciały mieć RS-a i wiedziały, do czego on służy, była poważna przeszkoda . No wiesz teraz masz gwarancje do tego jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 gwarancje Na RS-a na pewno. Na 3 lata i 100000 kilometrów. OESowych, oczywiście . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robeet Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Poniewaz nie byl oficjalnie dostepny w sieci dealerskiej. To faktycznie dla osób, które chciały mieć RS-a i wiedziały, do czego on służy, była poważna przeszkoda . No wiesz teraz masz gwarancje do tego jeszcze RS nie jest objęty gwarancją...... :neutral: "Samochód rajdowy FIA grupa N 2008 Całkowicie nowy Lancer Evolution posiada nowy silnik i oparty jest o nową płytę podłogową. Jest on wynikiem doświadczeń rajdowych datujących się od Lancer Evolution I. Mitsubishi Motors i Ralliart INC. przygotowywały samochód 2008 FIA Group N Rally od początku 2007 roku i obecnie przewyższa on już osiągami wcześniejszej wersji samochodu rajdowego Lancer grupy N. Lancer Evolution RS nie jest objęty gwarancją Mitsubishi Motors." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Czy ktoś z Was widział RS-a w wersji, która przychodzi z Japonii? Jeśli tak, to powinniście równie dobrze wiedzieć, że 114K PLN to żadna okazja... bardzo gustowne felgi... z Tico, ale przynajmniej bez kołpaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Wyglada jak milion papierow. proszę Cię, chyba miliona nigdy nie widziałeś :wink: PS. Dla mnie EVO nie wygląda. Nie ma proporcji. Dobrze wygląda tylko od przodu i tylko na zdjęciach :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Poniewaz nie byl oficjalnie dostepny w sieci dealerskiej. To faktycznie dla osób, które chciały mieć RS-a i wiedziały, do czego on służy, była poważna przeszkoda . Rysku, byla. Rajdowcy wiedzieli, ale mnostwo osob do upalania kupowala zwykle Evo/STI. Teraz kupujesz zwykle do latania na co dzien, a RS do katowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Robeet, o tym właśnie mówiłem 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się