Tarpan Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 tak, tak remap musowo - to wiem, nastąpi w piątek, chyba że zasypie śniegiem Nowy Sącz :-P chodziło mi o zmniejszenie głośności... i właśnie rozważałem sprawę bandaża z dobrymi opaskami żeby wystarczył na dłużej Jakbyś miał jakiekolwiek wątpliwości, to mówię wal do Sącza śmiało.Ja też tam robiłem remap.Minął już rok i auto spisuje się super, żadnych problemów wynikłych z modyfikacji. A jak jeździ, to już w sobotę będziesz najlepiej wiedział sam.Myślę, że nie będziesz mógł wysiąść z auta po powrocie do domu, i będziesz żałował , że trasa taka krótka. U mnie zastosowałem bardzo dobry bandaż DEI Titanium.Mało pyli, w ogóle nie śmierdzi w przeciwieństwie do innych i naprawdę wygłusza.Przyspiesza też nagrzanie się wydechu, co przy sportowym katalizatorze jest ważne.Opaski do tego kupiłem na Ebayu w Anglii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 a no właśnie bandaż też od Carfita czy już na własną rękę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Też kupowałem na Ebayu, ale w Polsce sprzedaje je Tomson, link: http://www.tomson.com.pl/product-pol-7-DEI-010127-tasma-izolacyjna-kolektora-Titanium-2-x50-.html A cha, bardzo poważnie rozważ upgrade hamulców i zawieszenia po tych zmianach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 hamulce, IC, zawieszenie, pompa paliwa, smok olejowy - już wszystko gotowe ( ale o tym będzie w innym dziale) ;-) tak, tak remap musowo - to wiem, nastąpi w piątek, chyba że zasypie śniegiem Nowy Sącz :-P chodziło mi o zmniejszenie głośności... i właśnie rozważałem sprawę bandaża z dobrymi opaskami żeby wystarczył na dłużej Jakbyś miał jakiekolwiek wątpliwości, to mówię wal do Sącza śmiało.Ja też tam robiłem remap.Minął już rok i auto spisuje się super, żadnych problemów wynikłych z modyfikacji. A jak jeździ, to już w sobotę będziesz najlepiej wiedział sam.Myślę, że nie będziesz mógł wysiąść z auta po powrocie do domu, i będziesz żałował , że trasa taka krótka. U mnie zastosowałem bardzo dobry bandaż DEI Titanium.Mało pyli, w ogóle nie śmierdzi w przeciwieństwie do innych i naprawdę wygłusza.Przyspiesza też nagrzanie się wydechu, co przy sportowym katalizatorze jest ważne.Opaski do tego kupiłem na Ebayu w Anglii. zaizolowałeś DW, UP i coś jeszcze ? przyśpiesza nagrzanie się kolektora? ale chyba też izoluje ciepło u mnie nie ma żadnego kata, tym bardziej sportowego (tak się zastanawiałem czy nie włożyć-właśnie dla wyciszenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Mam zaizolowany dwukrotnie dokładnie taką taśmą tylko DP. UP w moim aucie nie ma kata, więc go nie ruszałem. Nie wiem jak jest z kolektorem, bo jego też nie ruszałem. Miałem na myśli, że szybciej rozgrzewa się katalizator w DP. W efekcie spaliny szybciej przestają tak śmierdzieć. Zmniejszenie głośności układu przez katalizator sportowy jest minimalne. Ja chciałem mieć kata ze względów ekologicznych i formalnych przy przeglądach. Wcześniej miałem zamontowany DP bez kata , a dopiero potem sprowadziłem sobie Cobba z katalizatorem.Uwierz mi różnica w "zapachu" spalin jest kolosalna, tym bardziej, że wożę tym autem dzieciaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 ok, teraz wiem więcej, jeszcze tylko : czy po zmianie DW na ten z katem też było potrzebne strojenie? oraz czy po w/w zmianie powinno być ciszej w aucie (chodzi o głośność wydechu) pytam się o samego kata bo koszty są bardzo zbliżone tzn DW z katem w przypadku H&S jest droższy o 1300zł, kiedy dobry sportowy kat kosztuje ok 1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 @@Tarpan, remap robiłeś po założeniu kata?. tzn. czy po założeniu kata musowo robić korektę,czy nie -bo jest to przytkanie wydechu (nie wiadomo na ile ten sportowy przytyka) pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 ok, teraz wiem więcej, jeszcze tylko : czy po zmianie DW na ten z katem też było potrzebne strojenie? oraz czy po w/w zmianie powinno być ciszej w aucie (chodzi o głośność wydechu) pytam się o samego kata bo koszty są bardzo zbliżone tzn DW z katem w przypadku H&S jest droższy o 1300zł, kiedy dobry sportowy kat kosztuje ok 1000 Moje strojenie było już po zamontowaniu DP z katem. Wydech z katem, tak jak pisałem wcześniej- będzie minimalnie cichszy. jak się decydujesz , to od razu kupuj DP z katem i na takim remapuj.Możesz kupić dowolnej firmy dedykowany do Forestera lub do Imprezy- są identyczne. Przed zakupem musisz wiedzieć jaki będziesz miał centerpipe, bo z takim samym łączeniem trzeba kupić DP (2,5" czy 3" , obwarzanek czy płaska uszczelka, itp.) Ja mam Cobba i każdemu go polecę, bo to prawdziwe dzieło sztuki. Jest wykonany z grubej stali, a bellmouth jest masywny i żeliwny, co znacznie wycisza bezpośrednie świsty z turbiny. Masz tu zdjęcie mojego, porównaj sobie z wyglądem np.H&S to wszystko zrozujmiesz. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/40502-forester-xt-2007-uppipe-katalizator-to-be-or-not-to-be/page__st__25#entry1246956 @@Tarpan, remap robiłeś po założeniu kata?. tzn. czy po założeniu kata musowo robić korektę,czy nie -bo jest to przytkanie wydechu (nie wiadomo na ile ten sportowy przytyka) pozdr. Tak jak wyżej, remap robiłem już po założeniu DP z katem. Czy po zamontowaniu kata do już mapowanego auta trzeba robić korektę to nie wiem, lepiej zapytaj wprost swojego tunera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Tarpan a jaki masz center? Seryjny czy też wymieniałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 dlatego u mnie jeżeli się zdecyduję, to raczej w grę wchodzi dołożenie dobrego kata - bo cały układ pełny układ wydechowy H&S już mam na aucie, w tym DP 3>2,5 i powiem ci że jakością też nie grzeszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Tarpan a jaki masz center? Seryjny czy też wymieniałeś? Najpierw miałem przelotowy H&S , potem z małą puszką z STI, a teraz mam oryginalny foresterowy. Uważam, że przy tym ostatnim wydech jest najmniej rezonujący i buczący w środku auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) Panowie a ktoś ma Perrina? Alternatywa wobec Cobba i intensywnie myślę o nim http://j-w-racing.co...x___sti_2002_07 Edytowane 7 Grudnia 2012 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Kurcze, czeka mnie niedługo tytułowe pytanie, ale po lekturze wątku może wcale nie być łatwiej, żeby coś wybrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Panowie a ktoś ma Perrina? Alternatywa wobec Cobba i intensywnie myślę o nim http://j-w-racing.co...x___sti_2002_07 Bardzo zacna firma, też zastanawiałem się nad nim. Moja decyzja była jednak na Cobba, bo w przeciwieństwie do Perrina ma : - niedzielony wesgate. Jaki jest lepszy to wojna trwa od momentu wynalezienia downpipów :-D - gruby odlewany bellmouth wyciszający świsty turbiny - zakończenie na seryjną 2,5 " uszczelkę, a więc montujesz go p&p za seryjny downpipe, No i co też ważne - był tańszy. Na plus dla Perrina policzyłbym umiejscowienie katalizatora , które eliminuje możliwość uszkodzenia go podczas jazdy po nierównościach. Tak czy siak , nie możesz wybrać źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Tarpan mam jeszcze jedno małe pytanko, wymieniałeś uppie, czy została seria ? bo tak patrzę na to ogłoszenie : http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/57940-s-kompletny-uklad-wydechowy-do-forestera-25xt-my06-us-spec/ i widać że nie jest zupełny przelot sorry, sorry - sprawdziłem na swoim oryg, jest przelot ten wspomniany precat, to chyba tylko nazwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 (edytowane) W moim trzeba wymieniac, czyli w my 04-05 u Ciebie już nie Edytowane 8 Grudnia 2012 przez drout Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 acha, ja i tak kupiłem komplet H&S :-P , tym bardziej że czytałem że podstawą remapu jest właśnie wymiana UP i DP . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 witam! a tak się pochwale na chwile do swego forka założyłem VORTEXa, no i to dopiero fajnie warczy. dotychczas miałem (mam i się nie pozbędę całego H&Sa), ale VORTEX brzmi duuuzo drapieżniej. głowy nie urywa, ale już czuć ze autko poważne się prowadzi pozdrawiam tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehari3 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 witam wszystkich w Nowym Roku, widzę,że w większości tematów modyfikacji dotyczy wersji turbo. czy możecie polecić coś ( tłumik końcowy ) do leśnika bez N/A 05-? nie zamierzam robić dodatkowych modów , a na celu mam polepszenie obecnego brzmienia. może ktoś z was ma taki tłumik i może coś polecić. załóżmy ,że przeznaczam na to 1,5 do 2 koła PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 To i ja się podłączę do tematu. Będę zmieniał wydech u siebie w Sturbo, również chciałbym posiadać katalizator. Jesteście w stanie polecić coś sprawdzonego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 To i ja się podłączę do tematu. Będę zmieniał wydech u siebie w Sturbo, również chciałbym posiadać katalizator. Jesteście w stanie polecić coś sprawdzonego? tyle już tego było.. chyba tylko różnią się głośnością, musisz sobie odpowiedzieć ja jedno ważne pytanie - jak głośny ma być wydech - i potem szukać ma to być końcowy czy też cały ja z końcowych polecam H&S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) mehari3 mysle ze za 350-700pln (juz z rurkami, gięciem wspawaniem haków i flansz ) możesz mieć tłumik robiony pod siebie. polecam polskiego producenta f-me: PROEX sam miałem produkt tej firmy i pomimo iz jeżdżę obecnie na H&Sie lub VORTEXie (od dwóch dni) to współpraca z p.Mackiem była czytelna i profesjonalna. poszukaj na YT często stara sie z wydechów bez turbo wycisnąć bulgot: http://www.youtube.com/watch?v=BhqENwXbAZM ...reszty szukaj sam telefonem chyba powinienem sluzyc daj na PW zapytanie. tomasz p. Edytowane 2 Stycznia 2013 przez arkitekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 tyle już tego było.. chyba tylko różnią się głośnością, musisz sobie odpowiedzieć ja jedno ważne pytanie - jak głośny ma być wydech - i potem szukać ma to być końcowy czy też cały ja z końcowych polecam H&S generalnei chciałbym zeby brzmiał tak nie wiem czy ktoś będzie mi w stanie na zamówienie, od początku do końca zbudować coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 z tymi nagraniami to jest tak różnie, zależy jak się ustawi tel czy mikrofon najlepiej jest podjechać i posłuchać "live" wsiąść do środka i wtedy już masz 100% pewność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 A co i gdzie kupic pod remap? Mam już catbacka ale muszę resztę wymienic. Nie zależy mi na sportowym kacie a raczej na nie wydawaniu znacznej ilosci pln na to. Czego szukać i jaki orientacyjny koszt. No i może warto jednak tego sportowego kata? Proszę o info bo nie znam sie na tym witam! a tak się pochwale na chwile do swego forka założyłem VORTEXa, no i to dopiero fajnie warczy. dotychczas miałem (mam i się nie pozbędę całego H&Sa), ale VORTEX brzmi duuuzo drapieżniej. głowy nie urywa, ale już czuć ze autko poważne się prowadzi pozdrawiam tomasz Dawaj tego Vortexa jak gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się