yorey Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Narodzie, zaobserowałem, że w niektórych autach ze Stanów notorycznie świeci się kontrolka check engine, auta jeżdżą prawidłowo, wszystko jest git, a kontrolka żarówi - czy ktoś się z tym spotkał i może znacie metodę jak sobie z tym poradzić? Przy okazji - szukam jakiegoś umnego warsztatu w W-wie lub okolicy celem zbadania co i jak - możecie coś polecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Najlepiej podłączyć pod SSM albo samemu sczytać kody błędów i zobaczyć czy coś wyjdzie nie tak. Jakaś przyczyna musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 może znacie metodę jak sobie z tym poradzić? jedną z najprostszych jest nie odwiedzanie staji benzynowej przy hipermarkecie szukam jakiegoś umnego warsztatu w W-wie lub okolicy celem zbadania co i jak - możecie coś polecić mysle, ze kazdy z warsztatow przewijajacych sie przez owe forum ma OBD i moze odczytac bledy a od tego nalezaloby zaczac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 zbyt piękne, w swej prostocie - tankuje racinga na stacji tuż obok Twojej siedziby. Komputer pokazuje coś w rodzaju zawieszania się sondy, ale nie wiem czy jest sens ją wymieniać, czy nie - bo po skasowaniu błędu sonda pracuje prawidłowo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Komputer pokazuje coś w rodzaju zawieszania się sondy, ale nie wiem czy jest sens ją wymieniać, czy nie - bo po skasowaniu błędu sonda pracuje prawidłowo.. podaj VIN samochodu - sprawdzimy numer sondy, byc moze mam taka na miejscu, mozna podmienic na chwile i zobaczyc czy jest ok EDIT: jeszcze napisz kod bledu lub ktora to sonda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 4S4BP68C354328093 - u mnie to błąd pierwszej sondy ponoć, zaś u kumpla w H6 wyskakuje kod 420 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Ja też mam problem z "check engine". Spowodowane one były (2 kody) sygnałami z przepływomierza: dotyczyły ilości powietrza i jego temperatury :shock: . Po wykasowaniu przez jakiś czas był spokój, ale któregoś razu przy mocnym przyspieszaniu "check" pojawił się ponownie No i tak jeżdżę, nie wpływa to na nic, oprócz podwyższonego poziomu mego wkurzenia, gdy spojrzę na mrugającą lampkę. No i cruise niestety nie działa, dopóki błąd nie będzie skasowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Nie mam niestety w firmie sondy do tego samochodu, wiec test nie wchodzi w gre. Nie jest tozsama ani z Impreza ani z Forkiem Turbo. Moge oczywiscie w kilka dni sprowadzic, ale jak mniemam nie o to Ci chodzi. Co do P0420 - to pewnie sprawdziles :neutral: Leaded fuel was used where unleaded was called for An oxygen sensor is not reading (functioning) properly The engine coolant temperature sensor is not working properly Damaged exhaust manifold / catalytic converter / exhaust pipe Retarded spark timing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 4S4BP68C354328093 - u mnie to błąd pierwszej sondy ponoć, zaś u kumpla w H6 wyskakuje kod 420 Błąd 420 oznacza zbyt mały wydatek katalizatora. W h6 ważne jest jeszcze, który bank tzn strona. Jest to dopuszczalna różnica zaprogramowanych odczytów pomiędzy pierwszą a drugą sondą. Ja też mam problem z "check engine". Spowodowane one były (2 kody) sygnałami z przepływomierza: dotyczyły ilości powietrza i jego temperatury . Po wykasowaniu przez jakiś czas był spokój, ale któregoś razu przy mocnym przyspieszaniu "check" pojawił się ponownie No i tak jeżdżę, nie wpływa to na nic, oprócz podwyższonego poziomu mego wkurzenia, gdy spojrzę na mrugającą lampkę. No i cruise niestety nie działa, dopóki błąd nie będzie skasowany._________________ pozdrawiam Macieq Nie mówię, może to faktycznie przepływka, sprawdź jednak podłączenie konektora do przepływomierza. Może czasami słabo styka. Jakiś luz uszkodzona kostka. Przyjechał do mnie kiedyś h6 z checkiem i błąd był spowodowany zbyt słabym dokręceniem korka wlewu benzyny. Czułe te systemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic_sc Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 PO420 jest to wydajnosc katalizatora ponizej progu :grin: A wystepowanie bledu w tych autach moze brac sie z tego ze w USA benzynka ma mniej oktanow niz PL, co moze powodowac troszku problemow z mieszanka a co za tym idzie klopoty z katem, moze go szybciej szlak trafiac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Nie mam niestety w firmie sondy do tego samochodu, wiec test nie wchodzi w gre. Nie jest tozsama ani z Impreza ani z Forkiem Turbo. Moge oczywiscie w kilka dni sprowadzic, ale jak mniemam nie o to Ci chodzi. Co do P0420 - to pewnie sprawdziles :neutral: Leaded fuel was used where unleaded was called for An oxygen sensor is not reading (functioning) properly The engine coolant temperature sensor is not working properly Damaged exhaust manifold / catalytic converter / exhaust pipe Retarded spark timing Xbike z kąd wziąłeś ten opis :smile: ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Xbike z kąd wziąłeś ten opis ? jest w wielu miejscach, np. tu: http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ ... bank-1.php :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misio Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 liczba oktanowa w USA jest taka sama tylko oni inaczej licza.Z tego co wiem z serwisu subaru w USA najczesciej pada sonda, a wracajac do oktanow i poliwka to jakosc paliwa maja marna, ale powiem wam ciekawostke ze serwis usa zaleca paliwo 87 oktanow tj okolo 95 w PL. Ja w NY juz lalem wszyskie paliwka i zero problemow narazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Po podpięciu kompa wychodzi takie cuś: P2096 generic post catalyst fuel Trim Sys too lean Bank1 Kto ma pomysł co to może być i jak to wyeliminować na stałe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Kto ma pomysł co to może być i jak to wyeliminować na stałe? PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi