Skocz do zawartości

check engine w autach z USA


yorey

Rekomendowane odpowiedzi

Narodzie, zaobserowałem, że w niektórych autach ze Stanów notorycznie świeci się kontrolka check engine, auta jeżdżą prawidłowo, wszystko jest git, a kontrolka żarówi - czy ktoś się z tym spotkał i może znacie metodę jak sobie z tym poradzić? Przy okazji - szukam jakiegoś umnego warsztatu w W-wie lub okolicy celem zbadania co i jak - możecie coś polecić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może znacie metodę jak sobie z tym poradzić?

jedną z najprostszych jest nie odwiedzanie staji benzynowej przy hipermarkecie

szukam jakiegoś umnego warsztatu w W-wie lub okolicy celem zbadania co i jak - możecie coś polecić

mysle, ze kazdy z warsztatow przewijajacych sie przez owe forum ma OBD i moze odczytac bledy a od tego nalezaloby zaczac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbyt piękne, w swej prostocie - tankuje racinga na stacji tuż obok Twojej siedziby.

 

Komputer pokazuje coś w rodzaju zawieszania się sondy, ale nie wiem czy jest sens ją wymieniać, czy nie - bo po skasowaniu błędu sonda pracuje prawidłowo..:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer pokazuje coś w rodzaju zawieszania się sondy, ale nie wiem czy jest sens ją wymieniać, czy nie - bo po skasowaniu błędu sonda pracuje prawidłowo..:(

podaj VIN samochodu - sprawdzimy numer sondy, byc moze mam taka na miejscu, mozna podmienic na chwile i zobaczyc czy jest ok

 

EDIT: jeszcze napisz kod bledu lub ktora to sonda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam problem z "check engine". Spowodowane one były (2 kody) sygnałami z przepływomierza: dotyczyły ilości powietrza i jego temperatury :shock: . Po wykasowaniu przez jakiś czas był spokój, ale któregoś razu przy mocnym przyspieszaniu "check" pojawił się ponownie :evil: No i tak jeżdżę, nie wpływa to na nic, oprócz podwyższonego poziomu mego wkurzenia, gdy spojrzę na mrugającą lampkę. No i cruise niestety nie działa, dopóki błąd nie będzie skasowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam niestety w firmie sondy do tego samochodu, wiec test nie wchodzi w gre. Nie jest tozsama ani z Impreza ani z Forkiem Turbo. Moge oczywiscie w kilka dni sprowadzic, ale jak mniemam nie o to Ci chodzi.

 

Co do P0420 - to pewnie sprawdziles :neutral:

Leaded fuel was used where unleaded was called for

An oxygen sensor is not reading (functioning) properly

The engine coolant temperature sensor is not working properly

Damaged exhaust manifold / catalytic converter / exhaust pipe

Retarded spark timing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4S4BP68C354328093 - u mnie to błąd pierwszej sondy ponoć, zaś u kumpla w H6 wyskakuje kod 420

 

Błąd 420 oznacza zbyt mały wydatek katalizatora. W h6 ważne jest jeszcze, który bank tzn strona. Jest to dopuszczalna różnica zaprogramowanych odczytów pomiędzy pierwszą a drugą sondą.

 

Ja też mam problem z "check engine". Spowodowane one były (2 kody) sygnałami z przepływomierza: dotyczyły ilości powietrza i jego temperatury . Po wykasowaniu przez jakiś czas był spokój, ale któregoś razu przy mocnym przyspieszaniu "check" pojawił się ponownie No i tak jeżdżę, nie wpływa to na nic, oprócz podwyższonego poziomu mego wkurzenia, gdy spojrzę na mrugającą lampkę. No i cruise niestety nie działa, dopóki błąd nie będzie skasowany.

_________________

pozdrawiam

Macieq

 

Nie mówię, może to faktycznie przepływka, sprawdź jednak podłączenie konektora do przepływomierza. Może czasami słabo styka. Jakiś luz uszkodzona kostka.

 

Przyjechał do mnie kiedyś h6 z checkiem i błąd był spowodowany zbyt słabym dokręceniem korka wlewu benzyny.

 

Czułe te systemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam niestety w firmie sondy do tego samochodu, wiec test nie wchodzi w gre. Nie jest tozsama ani z Impreza ani z Forkiem Turbo. Moge oczywiscie w kilka dni sprowadzic, ale jak mniemam nie o to Ci chodzi.

 

Co do P0420 - to pewnie sprawdziles :neutral:

Leaded fuel was used where unleaded was called for

An oxygen sensor is not reading (functioning) properly

The engine coolant temperature sensor is not working properly

Damaged exhaust manifold / catalytic converter / exhaust pipe

Retarded spark timing

 

Xbike z kąd wziąłeś ten opis :smile: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liczba oktanowa w USA jest taka sama tylko oni inaczej licza.Z tego co wiem z serwisu subaru w USA najczesciej pada sonda, a wracajac do oktanow i poliwka to jakosc paliwa maja marna, ale powiem wam ciekawostke ze serwis usa zaleca paliwo 87 oktanow tj okolo 95 w PL. Ja w NY juz lalem wszyskie paliwka i zero problemow narazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...