marcinJ Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Przymierzam się do wymiany foteli na jakieś bardziej sportowe. Konkretnie chodzi mi o fotele z Miśka EVO VIII. I tu powstaje jeden problem. Fotele w SI mocowanie pasów mają przytwierdzone do foteli, notomiast w Miśku są one przymocowane do podłogi/tunelu środkowego. Czyli nie ma miejsca przy fotelach evo do przymocowania tego ustrojstwa. Co z tym zrobić, gdzie przymocować to mocowanie pasa? Wiercić dziury w tunelu i gwintować, mam obawy co do wytrzymałości takiej konstrukcji :roll: Najważniejsze żeby nie było druciarstwa, priorytetem jest dla mnie bezpieczeństwo. Any idea Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ost Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Marcin, a dopadłeś już miśkowe fotele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Po co rzeźbić z fotelami z Miśka? Są lepsze niż te w WRX ale jak już zadajesz sobie trud i ci naprawdę zależy na lepszych krzesełkach to załóż prawdziwe kubły. Te z Miśka nawet nie mają otworu w siedzisku na pasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Marcin, a dopadłeś już miśkowe fotele? Jeszcze ich nie kupiłem, ale moge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Po co rzeźbić z fotelami z Miśka? Są lepsze niż te w WRX ale jak już zadajesz sobie trud i ci naprawdę zależy na lepszych krzesełkach to załóż prawdziwe kubły. Te z Miśka nawet nie mają otworu w siedzisku na pasy. No tak ale prawdziwe kubły to utrudnione wsiadanie i brak możliwości używania standardowych pasów, tylko szelki, a ja sporo jeżdze po mieście często wsiadając i wysiadając :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Moim autem jeżdżę codziennie. Fakt, że z moim Sparco Corsa trudniej sie wsiada i wysiada ale stanowczo bym go nie zamienił na miśkowe fotele. Ale to kwestia indywidualna. Acha, by odpowiedzieć na oryginalne pytanie: Wątpię czy uda ci się użyć wszystkich standardowych dziur by założyć fotel miśka w Subaru. Także skoro i tak musisz wyrzeźbić jakiś adapter to wystarczy wziąć pod uwagę ten drobiazg do pasów i tyle. W moim wypadku dokładnie tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Po co rzeźbić z fotelami z Miśka? Są lepsze niż te w WRX ale jak już zadajesz sobie trud i ci naprawdę zależy na lepszych krzesełkach to załóż prawdziwe kubły. Te z Miśka nawet nie mają otworu w siedzisku na pasy. No tak ale prawdziwe kubły to utrudnione wsiadanie i brak możliwości używania standardowych pasów, tylko szelki, a ja sporo jeżdze po mieście często wsiadając i wysiadając :roll: Marcin, pogadaj z Miśkiem4, on ma w swoim sti fotele z Evo7. Namiary na priva. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Może te: http://forum.streetracing.pl/viewtopic.php?t=14268 pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 No właśnie dokładnie te zresztą sprzedaje je nasz klubowicz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbana Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 I tu powstaje jeden problem. Fotele w SI mocowanie pasów mają przytwierdzone do foteli, notomiast w Miśku są one przymocowane do podłogi/tunelu środkowego. Czyli nie ma miejsca przy fotelach evo do przymocowania tego ustrojstwa. Co z tym zrobić, gdzie przymocować to mocowanie pasa? Wiercić dziury w tunelu i gwintować, mam obawy co do wytrzymałości takiej konstrukcji :roll: Najważniejsze żeby nie było druciarstwa, priorytetem jest dla mnie bezpieczeństwo. Druciarstwa ni ma. Montujac kubel i tak trzeba zamontowac inne niz seryjne pasy: szelki 4-ro lub 6-cio punktowe. Do ich mocowania uzywa sie wkrecanych w pologe mocowan wykorzystujac otwory przygotowane przez fabryke, lub wykonujac swoje. Jak zdecydujesz sie na to drugie rozwiazanie to nie kombinuj z zadnym gwintowaniem. Mocowanie musi byc solidne. Od spodu podlogi nalezy dospawac nakretke, wczesniej wspawana we wzmocnienie (wzmocnieniem jest kawalek stali 4x50x50mm z wywierconym otworem). Jak cie zainteresuje taka idea to wal na priva:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Przeczytaj jeszcze raz że kolega chciałby także seryjne pasy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Moim autem jeżdżę codziennie. Fakt, że z moim Sparco Corsa trudniej sie wsiada i wysiada ale stanowczo bym go nie zamienił na miśkowe fotele.Ale to kwestia indywidualna. Acha, by odpowiedzieć na oryginalne pytanie: Wątpię czy uda ci się użyć wszystkich standardowych dziur by założyć fotel miśka w Subaru. Także skoro i tak musisz wyrzeźbić jakiś adapter to wystarczy wziąć pod uwagę ten drobiazg do pasów i tyle. W moim wypadku dokładnie tak jest. Rafał, a nie chcesz się pozbyć oryginalnych foteli :?: Chyba, że już się pozbyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 W US-spec są inne niż w EU :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Zminione mam tylko krzesło kierowcy a ten OEM zachowuję na wypadek sprzedaży (coraz bardziej chodzi mi po głowie Elise ;-) ). A Kuba ma rację, krzesła w wersji USA są takie jak w WRX tylko, że są niebieskie. Tragedia! :-( Jakby były zbliżone do tych w EVO to pewnie bym nie zmieniał. Zresztą patrząc z perspektywy chyba jakbym kupił EVO to znacznie mniej kasy bym wydał jak by się nie popsuło. Wystarczyłoby trochę poprawić silnik, większy swaybar na tył i już. Tylko ten mój brak zaufania do Mitsu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Ja nie wiem, z tymi fotelami od sti to same problemy W Japonii i UK jest tego sporo, ale problem z regulacją wysokości (bo fotel kierowcy w UK/JP jest fotelem pasażera w UE) W US Spec z kolei się dowiaduję, że są one takie jak w wrx EU. Z kolei w EU jest ich jak na lekarstwo. Na Ebayach francuskich, włoskich, niemieckich się w ogóle ich nie spotyka. Wygląda na to że jedyna opcja to salon subaru, ale nawet nie zadzwonie spytać się o cene, wolę pozostać w błogiej nieświadomości ps. chyba się zdecyduje na te od Evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ost Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Ja nie wiem, z tymi fotelami od sti to same problemy Wygląda na to że jedyna opcja to salon subaru, ale nawet nie zadzwonie spytać się o cene, wolę pozostać w błogiej nieświadomości ps. chyba się zdecyduje na te od Evo Ja się kiedyś przy okazji zapytałem w salonie..... ok. 20.000 ) Za jeden oczywiście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 A może coś z oferty Sparco wybrać? Np. ... 1800 zł. http://www.prince.com.pl/oferta_sparco. ... 8&poziom=1 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Sparco nawet ma do Imprezy mounting bracket do foteli bottom mount. Mam taki tylko trochę przerobiony do mojego side mount. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Na taki to i ja choruję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Albo bardziej hardcore'owo...... http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=29624235 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Tak tak i "mieszczą się nawet w fiacie 126" :wink: Pozdrawiam M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Sprinty to gówno a ten gość z aukcji straszne bzdury wypisuje. Ciekawe ile jeszcze Sprint utrzyma homologację skoro, będąc konstrukcją rurową, nie zapewnia ochrony przed przebiciem oparcia jak coś chce wleźć kierowcy w plecy? Tak naprawdę to nie jestem nawet pewien czy nie straciło homologacji bo coraz więcej miejsc sprzedających je nie podaje tej informacji przy Sprintach. Poza tym są cholernie niewygodne a jedyna ich zaleta to cena. Jakby, jak pisze gostek, te z laminatów były niebezpieczne to ludzie by za nie nie płacili 3x więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Ja się kiedyś przy okazji zapytałem w salonie..... ok. 20.000 )Za jeden oczywiście... :shock: Toż to rozbój w biały dzień Wielkopolanin: ten fotel to sparco siena, wygląda ładnie ale podobno beznadziejny jeśli chodzi o trzymanie i komfort, ja w nim nie siedziałem, ale taka opinia obiła mi się pare razy o uszy, podobno to niewypał, więc wolałbym nie ryzykować. Azrael: Torino to rzeczywiście dobry fotel, tylko jakoś mi się już opatrzył, taki przestarzały :roll: A jak by mi nie zależało na standardowych pasach, to wybrałbym ten: http://www.rajdy.hoga.pl/big_fot.asp?ob ... prowrc.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 A jak by mi nie zależało na standardowych pasach, to wybrałbym ten:http://www.rajdy.hoga.pl/big_fot.asp?ob ... prowrc.jpg Czyli Sparco Corsa jak mój tylko z inną poduszką pod uda? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Czyli Sparco Corsa jak mój tylko z inną poduszką pod uda? :-) No i ma napis Prodrive dla lansu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się