colinSTi Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Ja tu sobie żartowałem a Ty to poważnie :wink: a te miniaturki mozna powiekszyć Ja niestety nie potrafie tego zrobic... (dla mnie miniaturka to zdjecie <1024x768) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Musiałem je zmiejszyć żeby mozna było dodać jako załącznik w rzeczywistości zdjecia mają rozdzielczość 2592 x 1728(3:2) Pzdr M;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colinSTi Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Musiałem je zmiejszyć żeby mozna było dodać jako załącznik w rzeczywistości zdjecia mają rozdzielczość 2592 x 1728(3:2) Pzdr M;) To podeslij zdjecia to upchne je na www, najlepiej na tego meila: michal.pilarczyk@mail.waw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 ok podesle a ty mi podaj strone na ktora to wrzucisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colinSTi Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 ok podesle a ty mi podaj strone na ktora to wrzucisz Na ta sama co te poprzednie zdjecia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 ta... każdy naród ma swe potrzeby, ciekawe czym się sugerowali dając nam słabszy PPP Ja myślę, że chodziło raczej o porównanie najmocniejszej obecnie dostępnej wersji STi (w Europie) z najmocniejszym miśkiem. I przy tym podejściu FQ 330 robi zdecydowanie większe wrażenie :roll: pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Jak wiec widac edycja Solberg jest nieco inna w kazdym kraju. ta... każdy naród ma swe potrzeby, ciekawe czym się sugerowali dając nam słabszy PPP Tym, że we Francji podatek od samochodu rośnie wykładniczo wraz z mocą silnika. Nikt rozsądny nie kupiłby tego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 A ja w jedenej z niemieckich gazet znalazlem artykuł o SI spec. C niestety nie wgłębiłem sie w szczegóły bo z moim niemieckim słabo ale z danych wyczytałem ze ten model ma 280KM Czyżby jeszcze inna wersja WR1 :?: Pzdr M;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Spec C to Spec C a WR1 to WR1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Bart a mozna coś wiecej o tej specyfikacji?? Pzdr M;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Bart a mozna coś wiecej o tej specyfikacji?? Pzdr M;) Polecam www.google.com. A tak na szybko - lżjeszy, duży zbiornik na wodę do intercoolera pod tylną kanapą, brak zbędnych gadżetów jak mocowania do fotelików, nawigacja bodajże, DCCD-A w ostatniej specyfikacji inne szpery, inne wnętrze. Szybszy, lżejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 a ja tam "leje" na solberg edition i WR1 itp chciałbym Sti US spec + stroker kit na 2.8L i to tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 a ja tam "leje" na solberg edition i WR1 itp chciałbym Sti US spec + stroker kit na 2.8L i to tyle Po co sie meczyc od razu Audi S4 z 4.2 V8 pod maska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 a ja tam "leje" na solberg edition i WR1 itp chciałbym Sti US spec + stroker kit na 2.8L i to tyle Po co sie meczyc od razu Audi S4 z 4.2 V8 pod maska Taki US spec ze strokerem zjada s4 na śniadanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2004 Taki US spec ze strokerem zjada s4 na śniadanie. Zwykły powinien sobie poradzić. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 6 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2004 a ja tam "leje" na solberg edition i WR1 itp chciałbym Sti US spec + stroker kit na 2.8L i to tyle Po co sie meczyc od razu Audi S4 z 4.2 V8 pod maska Taki US spec ze strokerem zjada s4 na śniadanie. A co to Audi S4 jezeli już to Audi S1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Bart a mozna coś wiecej o tej specyfikacji?? Pzdr M;) A prosze bardzo: Impreza Spec C jest dostepna tylko z kierka po prawej stronie i legitymuje sie nastepujacymi parametrami: motor 2.0, moc 335bhp@7000 (zwracam uwage na literke "b" przed "hp"), 280lb ft @ 3750, masa 1380kg, 0-60mph: 4.3s, 0-100mph: 11.1s, 1/4 mili: 13.0s/108mph/h. max speed: 160mph, cena w UK: 27 995 funciakow W UK jest jeszcze jedna ciekawa, jezeli nie najciekawsza Impreza. Auto to ukrywa sie pod kryptonimem Type 25 i charakteryzuje sie nastepujacymi danymi: motor 2.5, moc 350bhp@6900, moment 356lb ft@3650, masa 1440kg, 0-60mph: 4.4s, 0-100mph: 10.6s, 1/4 mili: 12.8s/110mph, cena w UK: 33 995 funtow. Pozdrawiam, Michal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 No mnie też coś nie pasuje... ta wersja różni się tylko tą siatką i wnętrzem - a gdzie felgii - no i chyba w WR1 było niższe zawieszenie na dodatek utwardzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2004 Witam wszystkich jestem tutaj nowy odnosnie wr1 powiem tyle ze to co sprzedaja w Polsce to prawie to samo auto co oryginalne wr1 tez ma aktywne dyfry podniesiona moc coprawda nie jest na 18 calowych felgach prodrivu ale na normalny subaroskich zlotych ale przynajmniej sprzedaja je na slickach a nie na normlanych potenzach. Niestety za sprezyny prodrivu trzeba doplacic;/ ale autkiem jezdzi sie bardzo przyjemnie, a radyjko alpine daja gratis:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Jak wiec widac edycja Solberg jest nieco inna w kazdym kraju. ta... każdy naród ma swe potrzeby, ciekawe czym się sugerowali dając nam słabszy PPP 320-konny PPP jest tylko w UK. Generalnie Angole to za dobrze maja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 a radyjko alpine daja gratis:) To radyjko to akurat mnie denerwuje! Powinno byc albo oryginalne 2DIN znane ze zwyklej odmiany STi, albo pustka jak w WRX, zeby kazdy mogl zalozyc sobie takie jakie chce. Z drugiej strony, pomijajac moje zboczenie na punkcie car audio dobrze, ze w ogole jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demolek Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2004 zwróćcie uwagę na szczególy które powinny być dla wersji WR1: http://www.subaru.co.uk/impreza_wrx_sti ... atures.htm http://www.subaru.co.uk/impreza_wrx_sti ... atures.htm To auto to jakaś jedna wielka ściema, profanacja tej wersji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Zgadzam sie ze Polska wersaj Wr1 to nie to samo, ale jesli chodzi o silnik to jest taki sam zewnetrzne szczegoly to: zamiast lamp zaslepki sti i z boku brak naklejki wr1 jesli chodzi o wnetrze to pod szyba nie ma metalowego napisu wr1 i dywanikow z napisem wr1. Reszta jest dokładnie taka sama aktywny dyferencjał opony brigston potenza (slick) itp.... Niestety wedlug mnie szkodza ze nie mozna w poslce dostac tego auta w tym srebrno niebieskim kolorze;/ W niektorych salonach subaru sprezyny ktore obnizaja i utwardzaja zawieszenie mozna dostac w cenie samochodu:) Moim zdanie trzeba sie cieszyc ze mozna wogole takie auto kupic a nie nazekac ze nie ma tam paru drobnych rzeczy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 2 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2004 WR1 to był WR1 a w Polsce wersja limitowana to był Peter Solberg Edition. Dywaniki cziemne z napisem Prodrive, plakietki z autografem Petera i z numerem danego egzemplarza. Ciemna alcantra jak w WR1, regulowane dyfry itd. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MHP Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 WR1 to był WR1 a w Polsce wersja limitowana to był Peter Solberg Edition. Jakby ktoś był ciekaw to właśnie ten egzemplarz był dziś omawiany w Automaniaku na TVN24. Powtorka ma być jeszcze o 19:30. Autko testował w akcji na mokrym torze Kuzi i parę razy wypadł nawet z trasy w trawe :shock: hmmm, więc nie tylko mi się to trafia Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się