anakinsky Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 omg teraz to mi się podoba :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Ten ryj to kwestia zmiany kilku tłoczników do metalu i formy do zderzaka. lampy to pestka. Gorzej z d... . Musieliby troszkę się przyłożyć. Ale efekt zacny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Ale rzygny wieśtuning. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Ale rzygny wieśtuning. Podobnie, jak Evo X... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 no to moze prosciej w ogole wziąć budę od GT-ka i przełożyć bebechy? Pytanie tylko co na tym zyskujemy? W sumie dobre pytanie - skoro nowa impreza wygląda obleśnie, to może zastanówmy się jakież to rewolucje w zakresie właściwości jezdnych bądź wykończenia wnętrza pojawiły się w stosunku do poprzednich modeli? A jeżeli nie ma rewolucji to przepraszam - po diabła to w ogóle kupować?? Ja po prostu za cholerę nie mogę znaleźć SENSU istnienia tego samochodu w tej postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Ma tylne zawieszenie multilink jak Evo, ale na stalowych wahaczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Ma tylne zawieszenie multilink jak Evo, ale na stalowych wahaczach. cieszę się jak małe dziecko ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Znajdź różnice między STI MY08 a niżej wklejonymi. :razz: Dooobre Nowy CTR jest super. A te foty pumexa mają już z pół roku - spekulowano, że tak będzie wyglądał STI MY'08. Jak ktoś nie wierzy, niech wlezie na nesjok ( ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Przemeq, nie sledzilem tematu, bo jakis taki... nijaki :wink: w kazdym razie moim zdaniem virtual tunerzy powinni znalezc zatrudnienie w FHI zamiast obecnych "pozal-sie-Boze-stylistow", bo co by nie powiedziec jak sie patrzy na te zdjecia i "seryjna kupe", to jakos nieco bardziej sie humor poprawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Taa, tylko taka wydumka musi jeszcze przejść crash testy, nie rozczłonkowywać pieszego przy 20 km/h, dać się w miarę tanio wyprodukować, spełniać Euro-12403890 i tym podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 MSK, czy Ty masz pesymizm wrodzony, czy to tylko 1 listopada tak na Ciebie dziala? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 w kazdym razie moim zdaniem virtual tunerzy powinni znalezc zatrudnienie w FHI zamiast obecnych "pozal-sie-Boze-stylistow", bo co by nie powiedziec jak sie patrzy na te zdjecia i "seryjna kupe", to jakos nieco bardziej sie humor poprawia. A to zupełenie inna sprawa :cool:. Ten VT mi się akurat nie podoba, bo jest przerysowany, ale przynajmniej ma dużo więcej charakteru, niż NIJAKOŚĆ '08. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 MSK, czy Ty masz pesymizm wrodzony, czy to tylko 1 listopada tak na Ciebie dziala? :shock: hue hue, i kto to mowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 foreksz, nie bardzo Cie rozumiem? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 MSK, czy Ty masz pesymizm wrodzony, czy to tylko 1 listopada tak na Ciebie dziala? :shock: Ja jestem realistą :wink: . Po prostu w obecnej sytuacji geopolitycznej bardziej realne wydaje mi się podejście pt. "kupuję kupę w salonie na raty, daję gładką rurę bez katów zamiast pierdzidła, robię grubsze mody olewając Unię i emisję spalin a przegląd przechodzę za wyrazy wdzięczności przekazane diagnoście - wszak żyjemy w republice bananowej" :razz: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 MSK, ale tu nie mowilismy o emisji spalin, a o tym, ze "aa, tylko taka wydumka musi jeszcze przejść crash testy, nie rozczłonkowywać pieszego przy 20 km/h, dać się w miarę tanio wyprodukować, spełniać Euro-12403890 i tym podobne." Akurat emisja spalin nie ma nic do wygladu - a jesli chodzi o crash testy - to plastiki tutaj malo znacza - chodzi o sztywnosc samej konstukcji i strefy zgniotu. Natomiast pieszego przy 20km/h podetnie w takim przypadku na oko - nie gorzej niz przy spotkaniu z kurnikiem STi MY 03-05.... A kolejna sprawa czyli przeglad techniczny - to juz w ogole mylisz teraz pojecia - bo diagnostyka obejmuje hamulce, zawieszenie, swiatla, sklad spalin - czyli nijak sie ma do stylistyki producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Aaa, ależ ja tutaj tak sobie piszę żeby w ustronnym miejscu ponarzekać :wink: . No i właśnie o ochronę pieszego głównie mi chodzi, właśnie dlatego MY07 to prawdopodobnie ostatni taki kurnik. Zachowanie przy crash testach to też nie jest problem jeśli ktoś chce mieć totalną wydumkę - klatka, szelki, po bułki w kasku z HANSem i bezpieczeństwo jak ta lala. Co innego, jak fabryka będzie chciała zrobić takie gówno jak z tamtego fotoszopa - tak, żeby jednocześnie były dziwnie pogięte blachy zewnętrzne, wsadzona w to cała mechanika, strefy zgniotu, niechlastanie pieszego i jeszcze koszta produkcji poniżej stratosfery. W ogóle robienie czegokolwiek niekonwencjonalnego ze stylistyką generuje różne dziwne problemy - dawali kiedyś na Discovery program o projektowaniu BMW serii 6. W jednym z odcinków była pokazana wielodniowa mordęga inżynierów, którzy nie mogli pogodzić dopieszczonej przez stylistów deski rozdzielczej i poprowadzenia nawiewu. A przegląd był a propos robienia sobie wydumki w garażu - wywalanie kanapy itp. Zmiana ilości miejsc w samochodzie (w dół) może wiązać się z nieprzyjemnościami ze strony drogówki, diagnosty, całej ceriegieli ze zmianą danych pojazdu na przeglądzie rozszerzonym. Dokładnie taki sam układ jest, jak chcesz sobie wbić inną (mniejszą) masę całkowitą, ale to akurat ma umiarkowany sens tylko w jednym konkretnym przypadku, w 99% samochodów to sztuka dla sztuki i niepotrzebne komplikowanie sobie życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 MSK, gusta sa rozne - do mnie VT ze zdjecia przemawia o niebo bardziej niz seryjna wydumka. I mowie to jako posiadacz ktoregos juz klasycznego Subaraka. Patrzac na zdjecie - poza lekkim podgieciem blachy na poszerzone zderzaki - reszta jest wygladzona i rowna, wiec nie bardzo wiem w czym problem. Patrzac na zdjecie Evo X - masz o wiele bardziej ostre krawedzie, ktore z wygladu nawet nie podetna, co przetna pieszego - a mimo to jakos wchodzi do sprzedazy. Z przegladami - nie wiem jakie masz doswiadczenie w bywaniu u diagnostow - ale powiedzmy sobie szczerze, ze jesli sie bawisz w odtykanie wydechu to zapomnij o przejsciu przez diagnoste. Ale w koncu zawsze mozna zalozyc sobie seryjny wydech do Imprezy i cieszyc sie kompletnie seryjnym samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Kolega już pewnie jeździł nowym STI że tak je ocenił ? Może jak wygląd się liczy to trzeba sobie nową Honde TypeR sprawić... co z tego że nie jedzie, ale za to jak wygląda ! Jest sporo aut lepiej jeżdżących od WRXa, dlaczego ty nim jeździsz skoro liczą się tylko osiągi? :roll: Bardzo ciekaw jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Z przegladami - nie wiem jakie masz doswiadczenie w bywaniu u diagnostow - ale powiedzmy sobie szczerze, ze jesli sie bawisz w odtykanie wydechu to zapomnij o przejsciu przez diagnoste. Ale w koncu zawsze mozna zalozyc sobie seryjny wydech do Imprezy i cieszyc sie kompletnie seryjnym samochodem pumex1, znam dość prawdopodobnie brzmiące historie o rejestrowaniu jakiegoś złomu z Niemiec od Araba, z przebijanym vinem za dwie stówy dla diagnosty. Za prawdziwość nie ręczę. Natomiast sam słyszałem, jak jeden diagnosta zasunął mojemu ojcu (nie na stacji, na mieście gdzieś się spotkali): "No, panie doktorze, jak pan będzie u nas za rok to musi pan wcześniej coś pomyśleć z tym tłumikiem, bo tak na ucho to on taki ledwo-ledwo, prawie za głośny". Wydech to seria GT. W ogóle nie wiem co się facetowi uroiło, bo to jest b. cicha rura (za cicha ). Więc są diagności i diagności, prawdopodobnie. Ale na wsiaki słuczaj lepiej mieć gdzieś w kącie seryjny wydech. Jest sporo aut lepiej jeżdżących od WRXa, dlaczego ty nim jeździsz skoro liczą się tylko osiągi? :roll: Bardzo ciekaw jestem. Relacja cena/osiągi/użyteczność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Jest sporo aut lepiej jeżdżących od WRXa, dlaczego ty nim jeździsz skoro liczą się tylko osiągi? :roll: Bardzo ciekaw jestem. Relacja cena/osiągi/użyteczność? EVO IX ma lepszą taką relację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 EVO IX ma lepszą taką relację. Nie porównuj EVO IX do bug eye'a. A hwojtek pisze, że STI 08 będzie ogarniał :cool: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Jest sporo aut lepiej jeżdżących od WRXa, dlaczego ty nim jeździsz skoro liczą się tylko osiągi? :roll: Bardzo ciekaw jestem. Relacja cena/osiągi/użyteczność? EVO IX ma lepszą taką relację. Witek wiesz ... pierdoli..z głupoty dzisiaj... :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Jest sporo aut lepiej jeżdżących od WRXa, dlaczego ty nim jeździsz skoro liczą się tylko osiągi? :roll: Bardzo ciekaw jestem. Relacja cena/osiągi/użyteczność? EVO IX ma lepszą taką relację. Witek wiesz ... pierdoli..z głupoty dzisiaj... :???: Nie, Witek ma rację. EVO IX kosztuje ~150k. Taki sam (nowy) WRX - 135. Jakieś pytania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymu Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Panowie, Subaru STI to jest scigawka za male pieniadze i nie ma co wybrzydzac. I tak za te pieniadze mamy super autko, a co do obecnego wygladu to panowie z subaru chcialiby przy okazji zarobic na tej imprezce. I dlatego upodabniaja autko do toyoty cotolli. Nie ma co psioczyc bo za ta kase i tak mamy fajne autko, a jak ktos ma wieksze ambicje to zawsze moze sobie prawdziwego scigacza kupic. Mam na mysli porszawke czy corvetke z06, ale kogo na takie autko stac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się