Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2023


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 14.10.2023 o 00:06, Durbos napisał(a):
W dniu 13.10.2023 o 21:34, Jumpman napisał(a):

Myślę, że wskoczenie do WRC i pojechanie na poziomie jest ekstremalnie trudne... chyba że jesteś Sebem Loebem, wtedy piwko, fajeczka, jachcik i można klepać młodziaków ;)

a na koniec salto :bowdown:

Ale Seb najpierw wysiadał, potem salto. A wielu odwrotnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.10.2023 o 21:34, Jumpman napisał(a):

Myślę, że wskoczenie do WRC i pojechanie na poziomie jest ekstremalnie trudne... chyba że jesteś Sebem Loebem

Ale oni to jest ten sam model, ta sama seria.

 

W dniu 13.10.2023 o 20:40, Adi napisał(a):

Robert u Sokoła zdradził, że cały czas u niego stoją w garażu: misiek Evo 6, Clio 1600 i 2 WRCe,

Prawie uwierzyłem że stoją w garażu. I się kurzą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, respect napisał(a):

Ale jak masz piękną Integrale,  S4 lub inne S1  to nie zawsze ryzyko krawęzników musi być na wierzchu:).

To tez ale to bardziej kwestia ze za kierownicą siedzą kolekcjonerzy amatorzy. 

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, respect napisał(a):

Ale jak miały jakąś szperkę to fajnie jeździły .

Jeśli masz Poldka to wiesz .że to fiat 137 w polskim wykonaniu.:biglol:

Może znajdę to wkleję coś lepszego włoskiego , co mamy w Krakowie.

W tych ladach to obecnie specjalizuja sie wegrzy i to co te auta jada to jakas masakra 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał(a):

W tych ladach to obecnie specjalizuja sie wegrzy i to co te auta jada to jakas masakra

Dokładnie- VFTS miały połowę tej mocy , a teraz blachy na pewno ktoś tłoczy , mechanika prosta, tylko z silnikiem się trzeba przyłożyć- ale to też jest opanowane.

Normalnie mały 131 abarth:)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, respect napisał(a):

Dokładnie- VFTS miały połowę tej mocy , a teraz blachy na pewno ktoś tłoczy , mechanika prosta, tylko z silnikiem się trzeba przyłożyć- ale to też jest opanowane.

Normalnie mały 131 abarth:)


 

Przecież to lata na silnikach od Hondy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, chojny napisał(a):

Przecież to lata na silnikach od Hondy. 

No nie do końca dużo ład jeździ na oryginalnych silnikach, po prostu są dokładane nowoczesne wtryski i wszelki nowinki jakie tylko można upakować.

Rajdowy Fiat 131 w oryginale posiadał silnik 2.0 na głowicy 16V i wtryskiem mechanicznym Kugelfischer, niezależne zawieszenie i w 77 można było wyciągnąć Mistrza Świata konstruktorów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ManoLEE napisał(a):

No nie do końca dużo ład jeździ na oryginalnych silnikach, po prostu są dokładane nowoczesne wtryski i wszelki nowinki jakie tylko można upakować.

Rajdowy Fiat 131 w oryginale posiadał silnik 2.0 na głowicy 16V i wtryskiem mechanicznym Kugelfischer, niezależne zawieszenie i w 77 można było wyciągnąć Mistrza Świata konstruktorów. 

 

 

Ale te, którymi się jaracie najbardziej latają na Hondach. Fiat z Rally legend również ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, chojny napisał(a):

Ale te, którymi się jaracie najbardziej latają na Hondach. Fiat z Rally legend również ;)

Miałem kumpla co w swoim 131 miał silnik z S2000 i mówił mi, że to co masz w Fiacie po wielu przeróbkach i modyfikacjach w Hondzie masz w serii, przy Fiatowskiej jednostce zawsze miał po łokcie ręce w smarze, a tu wymienia tylko olej.

 

Przy ładzie z kolei słyszałem wypowiedź człowiek co tym się ściga, że tyle ile kasy to kosztuje to w tej cenie kupujesz Type R lekko modyfikujesz i jest dużo szybszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ManoLEE napisał(a):

Miałem kumpla co w swoim 131 miał silnik z S2000 i mówił mi, że to co masz w Fiacie po wielu przeróbkach i modyfikacjach w Hondzie masz w serii, przy Fiatowskiej jednostce zawsze miał po łokcie ręce w smarze, a tu wymienia tylko olej.

 

Przy ładzie z kolei słyszałem wypowiedź człowiek co tym się ściga, że tyle ile kasy to kosztuje to w tej cenie kupujesz Type R lekko modyfikujesz i jest dużo szybszy. 

 

 

Dlatego najszybsze ISy też latają na silnikach z Hondy. Po sprzedaży mój 318is również dostał silnik Hondy i jest petarda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, chojny napisał(a):

Dlatego najszybsze ISy też latają na silnikach z Hondy. Po sprzedaży mój 318is również dostał silnik Hondy i jest petarda. 

No tak tylko IS, a 131 to trochę inna liga, jak dla mnie Mirafiori ma to coś, ten sznyt rajdowy jest w nim bardzo fajnie nakreślony.

Fiat 131 Abarth Alitalia racing / NA-A75388 | Fiat cars, Rally car, Fiat

fiat-131-abarth-grp-4-rally-car-29.jpg

   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ManoLEE napisał(a):

No tak tylko IS, a 131 to trochę inna liga, jak dla mnie Mirafiori ma to coś, ten sznyt rajdowy jest w nim bardzo fajnie nakreślony.

Fiat 131 Abarth Alitalia racing / NA-A75388 | Fiat cars, Rally car, Fiat

fiat-131-abarth-grp-4-rally-car-29.jpg

   

 

To jeszcze do Lady porównaj :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ManoLEE napisał(a):

Przecież napisałem, że ładzie do 131 Abartha mimo użytej nowszej technologii dużo brakuje :mrgreen:

FIAT 131 Abarth Rally Grp. IV, 1977 – kunoschaer.

 

 

A co to ma wspólnego z silnikiem od Hondy? Stara buda jest stara buda a mechanika i tak idzie nowoczesna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, chojny napisał(a):

A co to ma wspólnego z silnikiem od Hondy? Stara buda jest stara buda a mechanika i tak idzie nowoczesna. 

Stara buda starej budzie nie równa, Łada ma dużo gorsze zawieszenie na sztywnym moście z tyłu, nawet nie ma magla z przodu, no chyba, że z Łady zostaje tylko kawałek karoserii.

 

Silnik Hondy jest spoko, ale nie był homologowany w danych autach i nie we wszystkich imprezach sportowych zostanie zakwalifikowany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ManoLEE napisał(a):

Stara buda starej budzie nie równa, Łada ma dużo gorsze zawieszenie na sztywnym moście z tyłu, nawet nie ma magla z przodu, no chyba, że z Łady zostaje tylko kawałek karoserii.

 

Silnik Hondy jest spoko, ale nie był homologowany w danych autach i nie we wszystkich imprezach sportowych zostanie zakwalifikowany. 

 

Silnik Hondy na maglu Lady? :biglol:

 

O homologacji nie ma tu już żadnej mowy, to są ulepy-potworki, liczą się tylko fun, osiągi a ograniczeniem jest fantazja. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, chojny napisał(a):

Silnik Hondy na maglu Lady? :biglol:

Widzę tu słaby punkt wiedzy, Lada nie ma magla ;)

 

Silnik Hondy w Fiacie 131 i zawieszeniu Fiata żaden wyczyn, jest po po prostu taniej i mniej awaryjnie z silnikiem Hondy, moc jest podobna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ManoLEE napisał(a):

Widzę tu słaby punkt wiedzy, Lada nie ma magla ;)

 

Silnik Hondy w Fiacie 131 i zawieszeniu Fiata żaden wyczyn, jest po po prostu taniej i mniej awaryjnie z silnikiem Hondy, moc jest podobna. 

 

 

Aha... to pogadali. :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...