Skocz do zawartości

stuki zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam Outback XT 2007 ściągnięte prosto z salonu w USA.

Mam ten sam problem co niektórzy z Was czyli stuki przy skręcaniu na nierównościach i ściąganie w prawo. Jak sie pozbyć tych wad głównie chodzi mi o ściąganie w prawo u mnie w ASO nie mają pojęcia jak rozwiązać te problemy. Help??

ASO Koper Cię uleczy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Posiadam Outback XT 2007 ściągnięte prosto z salonu w USA.

Mam ten sam problem co niektórzy z Was czyli stuki przy skręcaniu na nierównościach i ściąganie w prawo. Jak sie pozbyć tych wad głównie chodzi mi o ściąganie w prawo u mnie w ASO nie mają pojęcia jak rozwiązać te problemy. Help??

 

Stuki mozna w pewnym stopniu wyeliminowac regulujac luz przekladni kierowniczej, sciaganie w ktoras strone swiadczy o zle ustawionej geometrii, geometria mogla sie przestawic np. podczas transportu. O gwarancji w Europie na auto prywatnie sprowadzone z USA mozna zapomniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancji nie mam to wiadomo, chce tylko dowiedzieć sie jak to naprawiają w A.Koper i powiedzieć w moim ASO jak to mają naprawić, Geometria była robiona i nic nie pomogło.

Ściąga ewidentnie w prawo jak innym użytkownikom wiec wątpię żeby to było od transportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze nie musi to byc geometria, moze byc za malo powietrza z prawej strony lub moze hamulec blokowac.... ale myslalem ze tak podstawowe sprawy, ktore kazdy moze sam sprawdzic, mozna wykluczyc.

 

To co wymieniłes to oczywiście podstawa i zakładam że jest to sprawdzone.

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik z ASO niech zadzwoni to moze cos sie powie przez telefon ( w poniedzialek)
Z kim ma się skontaktować mechanik z mojego ASO?? Ja dziś dzwoniłem do was na dział serwis ok12:00 i nic nie wiedzieli na temat sciągania Outbackow.

 

Bo to sporadyczne przypadki i trudno zeby pracownik biura coś wiedzial.A osoba od tych spraw bedzie w poniedziałek :mrgreen: Nie chcę pisac na forum co zrobic bo to dosc wazna częśc auta i lepiej niech zrobi to ktos z ASO. Jak Ci sie spieszy to niech ten mechanik zadzwoni do mnie jutro 022 8866081 (11-15). Napisz wczesniej jakie to ASO to sie zorietuje kto może dzwonić :roll:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przykrością musze stwierdzić że w moim 1 - wyśnionym Subaraku powyższe problemy występują także.

Szczególnie dokuczliwe jest owo ściąganie w prawo, z którym walczę od początku czyli od sierpnia zeszłego roku.

Po krótce opowiem co w tej kwestii zrobiłem, poprostowałem 2 komplety felg, poprzekładałem 3 komplety opon. zbieznośc była robiona około 5 razy a geometria 3 razy.( w DAWOJ i ASKO) jak nie więcej ?!

 

Włąśnie przed chwilą odebrałem ponownie Lagasia z Łomianek po tygodniowym oczekiwaniu i :evil::evil: .................. znowu ściąga w prawo może trochę mniej ale nie jeżdzi prost na pewno.

Pomyśłałem sobie, że to chyba coś jest ze mną nie tak ale poprzedni tydzień jeżdziłem VW Caddy, który poetycko jeżdzi prosto aż nie chce się wysiadać.

 

Błagam ratujcie bo nie mam już siły na to ... Jeżdze bardzo dużo około 70-80 tyś km rocznie, ręce mi już opadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko kwestia ustawiania geometrii :mrgreen: Przerabialem to majac Legacy 2.0 MY95, pojechalem utawic geometrie... na przyzadach wszystko cacy, alto zaczelo sciagac... z powrotem do warsztatu, na przyzadach geometria rozjechana... ustawili na nowo. Za dwa dni znowu sciaga, z powrotem do warsztatu, geometria OK :evil: wiec pojechalem do innego warsztatu, geometria rozjechana, ponowne ustawianie, auto dalej sciaga... rece mi opadly i w koncu pojechalem do serwisu Subaru. Tam poustawiali i od tego czasu auto jezdzilo bez problemow. Zreszta to jedyny serwis w promieniu 100 km ktory zna sie na Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie tylko dlaczego zawsze w tą samą stronę ???

Myślę że to nie jest kwestia "tylko " geometriii, zwłaszcza że powtarza sięto w inych autach .

 

W żadnym wypadku to nie jest kwestia geometrii. Jeździłem dwoma OBK MY06 i oba ściągały w prawo. Oba z pierwszej dostawy do Polski wersji MY06 czyli styczeń 2006. U mnie usunięto to w Krakowie ale wiem że u A.K. też sobie z tym radzą bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...