Skocz do zawartości

Subaru Ascent


Agent_1

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, aflinta napisał:

Nie jestem wprawdzie @Dyrekcja, ale odpowiedź znam: nie będzie Subaru Ascent w Europie - to model produkowany w USA na Amerykę północną, jak wszystko z silnikiem 2,4DiT.

Tribecka też była produkowana w USA. Jeśli nie Ascent to może Evoltis ma szanse. Evoltis jest sprzedawany w Azji i Ameryce Południowej, więc raczej ma odpowiednie światła i wyposażenie. Zostaje tylko homologacja a bardziej spalanie i policzenie kar z tego tytułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, FilipBB napisał:

Zostaje tylko homologacja a bardziej spalanie i policzenie kar z tego tytułu.

I prawdopodobnie właśnie dlatego tego auta u nas nie ma. Ktoś policzył, że się nie opłaci. Zresztą demograficznie Europa nie jest rynkiem na takie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, aflinta napisał:

I prawdopodobnie właśnie dlatego tego auta u nas nie ma. Ktoś policzył, że się nie opłaci. Zresztą demograficznie Europa nie jest rynkiem na takie auta.

Kiedyś Subaru się zarzekało, że nie będzie płacić żadnych kar w EU, a już chyba zaczęli płacić, więc Evoltis w Europie to tylko kalkulacja czy Europa przyjmie takie auto za 270 tysięcy złotych. Czy jest coś podobnej wielkości z silnikiem turbo w Europie?

 

  

19 godzin temu, mechanik napisał:

Przecież Evoltis i Ascent są tym samym autem.

Europa nigdy nie była rynkiem na takie auta. 

Z USA można ściągnąć 

To jest taka gra słów, bo Dyrekcja może napisać, że nie planuje się Ascenta w Europie ale to nie będzie oznaczało, że nie będzie Evoltisa. Generalnie Ascent to tylko nazwa na Amerykę Północną. W Europie na 99% byłby to Evoltis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Juan Rapru napisał:

Ba! A co, jeżeli oficjalny importer nie importuje Subaru które się chce mieć?

Można pytać się gdzie indziej. Jaką rolę w sprowadzenia auta z USA miałby pełnić oficjalny importer? To zbędna komplikacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ipsx82 napisał:

Gdzieś mi się obiło o uszy że subaru na rynku europejskim jest niszową marką i przez to nie dotyczą jej te kary za pojemności silnika. Coś się zmieniło w tym temacie ?

To był fake news.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2022 o 19:07, Agent_1 napisał:

Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie w sprowadzaniu  aut SUBARU z USA? jakieś kontakty?

Niedawno sprowadziłem dla siebie Crosstreka. Pośrednik z Białegostoku.W moim przypadku spisał się b.dobrze.Mogę podać namiary na pw.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Ojciec Założyciel
W dniu 15.03.2022 o 20:31, aflinta napisał:

Nie jestem wprawdzie @Dyrekcja, ale odpowiedź znam: nie będzie Subaru Ascent w Europie - to model produkowany w USA na Amerykę północną, jak wszystko z silnikiem 2,4DiT.

Zgadza się (niestety).

Samochód nie ma homologacji EU, nie spełnia też warunków homologacyjnych.

Ponadto, nawet gdyby spełniał, to wpłynąłby na ceny wszystkich modeli w Unii (podwyższenie emisji flotowej CO2).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
W dniu 15.03.2022 o 21:23, mechanik napisał(a):

Przecież Evoltis i Ascent są tym samym autem.

Europa nigdy nie była rynkiem na takie auta. 

Z USA można ściągnąć 

Nieprawda ze nie była rynkiem. Dobrze w Europie sprzedają się duże SUVy - Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Toyota Highlander, Volvo XC90. Audi Q7.

Mam Ascenta 2020' Touring po swapie kanapy na 8-osobową. Genialny samochód bijący na głowę Sorento, Santa Fe, Highlandera a nawet Volvo.

Tylko Audi Q7 ma pewną rzeczywistą przewagę nad Ascentem ale kosztuje z tym wyposażeniem co Ascent mocno ponad 400 tys.

 

Z partnerką i szóstką dzieci przejechaliśmy z Poznania w Tatry, przez Tatry i z powrotem - łącznie 1600 km wygodnie, za trzecim rzędem siedzeń 500-litrowy bagażnik to 3 duże torby, pozostałe bagaże w 500-litrowym Thule na dachu. Auto przyspieszało sprawnie i elastycznie wyprzedzało nawet pod górę (na dwupasmowej oczywiście), na śniegach obfitych w tym roku idzie jak Subaru czyli pięknie. Nawiewy boczne na nogi suszyły przemoknięte skarpety i buty dzieciaków, lampy LED do czytania na 3 rzędy siedzeń - podobnie uchwyty na napoje i wpinki USB. Cichy miły pomruk boksera turbo 2.4, doskonała trakcja i stabilność auta. Spalanie benzyny - średnio 12,7 l/100 km przy jeździe max. 130 km/h i wielokrotnych stromych podjazdach po śniegu i również lodzie. Ascent kompletnie nie odczuł 8 pasażerów i ich bagaży. Panoramiczny dach pozwalał kontrolować czy Thule nam nie odfrunęło. Dzieci zakochane w Ascencie, ja go uwielbiam, a co najważniejsze - partnerka - jak rzadko u kobiet - chwali auto.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego uważam, że po wprowadzeniu Solterry powinien pojawić się w Europie normalny pojazd marki Subaru.

Najlepiej Ascent 2.4 DIT (najwyżej z dołożoną Europie miękką hybrydą i - broń Boże nie zmniejszonym bakiem paliwa). 

Highlandery, Sorenty i inne nijakie wozidła spadłyby z piedestału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, ejber napisał(a):

Dlatego uważam, że po wprowadzeniu Solterry powinien pojawić się w Europie normalny pojazd marki Subaru.

Najlepiej Ascent 2.4 DIT (najwyżej z dołożoną Europie miękką hybrydą i - broń Boże nie zmniejszonym bakiem paliwa). 

Highlandery, Sorenty i inne nijakie wozidła spadłyby z piedestału.

Każdy ma inne gusta, ważne żeby być zadowolonym. 

My z żonką jeździmy z dziećmi Wranglerami, Wy Ascentem. I o to chodzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...