Skocz do zawartości

Tarcze nacinane - montaż


YRK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tarcze zależnie od firmy montuje się tak lub tak. Zawsze jest jakaś instrukcja.

 

dokładnie, BREMBO, AP Racing, D2, montuje się zgodnie z ruchem koła, EBC, TAROX odwrotnie

A czym się różni nacięcie w Brembo od nacięcia w EBC?

Tak, z ciekawości pytam...?

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gal, gdzieś na stronie AP Racing jest to rozrysowane i wytłumaczone ale nie mam teraz siły tego szukac. AP Racing robi chyba ze 6 rodzajów rowków - w niekórych wymiarach/modelach rarcz są dostępne wszystkiw wersje zaleznie od zastosowania.

I w jednych się zakłada zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a w innych odwrotnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w jednych się zakłada zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a w innych odwrotnie?

 

Jeżeli dobrze pamiętam to tak.

 

 

aflinta, auta grupy N, mają pływające tarcze od trochę ponad roku. Są tysiące aut w których nikt cuzjnika nie używał i nic nie wibruje. Nie dajmy się zwariowac - oczywiście to świetna metoda diagnostyczna w razie problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Priorytetem przy montażu tarcz jest ułożenie żeber. Nacięcia na tarczach nie mają większego znaczenia. Mogą być do przodu i do tyłu.

 

No i w końcu coś konkretnego związanego z chłodzeniem tarczy :!: i na to należy zwracać uwage jak nie ma instrukcji :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Priorytetem przy montażu tarcz jest ułożenie żeber. Nacięcia na tarczach nie mają większego znaczenia. Mogą być do przodu i do tyłu.

 

Pod warunkiem że żebra są ukierunkowane a nie proste :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Priorytetem przy montażu tarcz jest ułożenie żeber. Nacięcia na tarczach nie mają większego znaczenia. Mogą być do przodu i do tyłu.

 

Pod warunkiem że żebra są ukierunkowane a nie proste :cool:

 

Jak są proste to juz wszystko jedno jak załozysz bo te naciecia zbierajace pył i tak go beda zbierac a to nie ma wiekszego znaczenia :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Priorytetem przy montażu tarcz jest ułożenie żeber. Nacięcia na tarczach nie mają większego znaczenia. Mogą być do przodu i do tyłu.

 

Pod warunkiem że żebra są ukierunkowane a nie proste :cool:

 

Jak są proste to juz wszystko jedno jak załozysz bo te naciecia zbierajace pył i tak go beda zbierac a to nie ma wiekszego znaczenia :mrgreen:

AK

 

Z tym bym polemizował skoro producent, zaznacza prawa, lewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit :!: Cos tak się uparł z tym producentem i instrukcją :mrgreen: Rozpatrujemy montaż tarcz jak nie ma instrukcji :cool: Wcześniej pisałem , że jak jest instrukcja to nie ma co dyskutować. YRK pytał bo nie miał instrukcji :idea:

Ułożenie żeber jest najistotniejsze bo się wiąże z odprowadzeniem ciepła a te rowki.... są po to żeby kierowca wiedział , że ma rajdowe tarcze :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma instrukcji nalezy się kogoś mądrzejszego zapytac, lub gdzies zadzwonic, napisać a nie kombinować samemu, jak sie nie ma o tym pojęcia.

Gorzej jak sie ma instrukcje i jescze źle zamontuje , chyba wiesz o czym mówie :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma instrukcji nalezy się kogoś mądrzejszego zapytac, lub gdzies zadzwonic, napisać a nie kombinować samemu, jak sie nie ma o tym pojęcia.

Gorzej jak sie ma instrukcje i jescze źle zamontuje , chyba wiesz o czym mówie :wink: :mrgreen:

 

Tak wiem dokładnie do czego pijesz :mrgreen: Chodzi Ci o to , że moi mechanicy założyli Ci odwrotnie. Ale jak informuję od dłuższego czasu ; nie byli i nie będą przeszkalani do montażu żadnych "sportowych" elementów typu zawieszenia , tarcze ham ,filtry , chłodnice itp...

Serwisują wyłącznie seryjne auta i tak pozostanie .

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Tarox'a z przodu zakładane u Adamskiego w Łomiankach(dobry fachowiec i wie co robi) i są nacięciami pod włos

 

Zalezy jakie tarcze, bo G88 i S2000 (te bez otworow) powinny byc zakladane "z wlosem", a te z nawierceniami "pod wlos":

http://www.tarox.com.pl/g88.php

 

Jednak to dotyczy tylko jednolitych tarcz. W przyopadku zestawow i tarcz dwuczesciowych moze byc inaczej.

 

Pozdrawiam,

 

Michalis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...