Intakwrx Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Najważniejsze żeby pomiar bicia zrobili przy montażu Przód auta w prawo, zawieszenie przednie, tarcze EBC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Intakwrx, myślisz że ktoś się bawi w to w wyczynowych furach? A hamują i nie wibruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Tarcze zależnie od firmy montuje się tak lub tak. Zawsze jest jakaś instrukcja. dokładnie, BREMBO, AP Racing, D2, montuje się zgodnie z ruchem koła, EBC, TAROX odwrotnie A czym się różni nacięcie w Brembo od nacięcia w EBC? Tak, z ciekawości pytam...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Gal, mają inny kształt - jest conajmniej kilka ich rodzajów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Gal, mają inny kształt - jest conajmniej kilka ich rodzajów. Kształt rowka, łuk rowka? Naprawdę sądzisz, że krzywizna rowka powoduje krańcowo odmienne podejście do... dynamiki przepływów pyłu z klocków hamulcowych...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Gal, gdzieś na stronie AP Racing jest to rozrysowane i wytłumaczone ale nie mam teraz siły tego szukac. AP Racing robi chyba ze 6 rodzajów rowków - w niekórych wymiarach/modelach rarcz są dostępne wszystkiw wersje zaleznie od zastosowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Gal, gdzieś na stronie AP Racing jest to rozrysowane i wytłumaczone ale nie mam teraz siły tego szukac. AP Racing robi chyba ze 6 rodzajów rowków - w niekórych wymiarach/modelach rarcz są dostępne wszystkiw wersje zaleznie od zastosowania. I w jednych się zakłada zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a w innych odwrotnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Intakwrx, myślisz że ktoś się bawi w to w wyczynowych furach? A hamują i nie wibruje. A nie jest to spowodowane czasem pływającą tarczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 I w jednych się zakłada zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a w innych odwrotnie? Jeżeli dobrze pamiętam to tak. aflinta, auta grupy N, mają pływające tarcze od trochę ponad roku. Są tysiące aut w których nikt cuzjnika nie używał i nic nie wibruje. Nie dajmy się zwariowac - oczywiście to świetna metoda diagnostyczna w razie problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuterJet Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Priorytetem przy montażu tarcz jest ułożenie żeber. Nacięcia na tarczach nie mają większego znaczenia. Mogą być do przodu i do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Priorytetem przy montażu tarcz jest ułożenie żeber. Nacięcia na tarczach nie mają większego znaczenia. Mogą być do przodu i do tyłu. No i w końcu coś konkretnego związanego z chłodzeniem tarczy :!: i na to należy zwracać uwage jak nie ma instrukcji AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Priorytetem przy montażu tarcz jest ułożenie żeber. Nacięcia na tarczach nie mają większego znaczenia. Mogą być do przodu i do tyłu. Pod warunkiem że żebra są ukierunkowane a nie proste :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Priorytetem przy montażu tarcz jest ułożenie żeber. Nacięcia na tarczach nie mają większego znaczenia. Mogą być do przodu i do tyłu. Pod warunkiem że żebra są ukierunkowane a nie proste :cool: Jak są proste to juz wszystko jedno jak załozysz bo te naciecia zbierajace pył i tak go beda zbierac a to nie ma wiekszego znaczenia AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Priorytetem przy montażu tarcz jest ułożenie żeber. Nacięcia na tarczach nie mają większego znaczenia. Mogą być do przodu i do tyłu. Pod warunkiem że żebra są ukierunkowane a nie proste :cool: Jak są proste to juz wszystko jedno jak załozysz bo te naciecia zbierajace pył i tak go beda zbierac a to nie ma wiekszego znaczenia AK Z tym bym polemizował skoro producent, zaznacza prawa, lewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Carfit :!: Cos tak się uparł z tym producentem i instrukcją Rozpatrujemy montaż tarcz jak nie ma instrukcji :cool: Wcześniej pisałem , że jak jest instrukcja to nie ma co dyskutować. YRK pytał bo nie miał instrukcji Ułożenie żeber jest najistotniejsze bo się wiąże z odprowadzeniem ciepła a te rowki.... są po to żeby kierowca wiedział , że ma rajdowe tarcze AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Jak nie ma instrukcji nalezy się kogoś mądrzejszego zapytac, lub gdzies zadzwonic, napisać a nie kombinować samemu, jak sie nie ma o tym pojęcia. Gorzej jak sie ma instrukcje i jescze źle zamontuje , chyba wiesz o czym mówie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Jak nie ma instrukcji nalezy się kogoś mądrzejszego zapytac, lub gdzies zadzwonic, napisać a nie kombinować samemu, jak sie nie ma o tym pojęcia. Gorzej jak sie ma instrukcje i jescze źle zamontuje , chyba wiesz o czym mówie :wink: Tak wiem dokładnie do czego pijesz Chodzi Ci o to , że moi mechanicy założyli Ci odwrotnie. Ale jak informuję od dłuższego czasu ; nie byli i nie będą przeszkalani do montażu żadnych "sportowych" elementów typu zawieszenia , tarcze ham ,filtry , chłodnice itp... Serwisują wyłącznie seryjne auta i tak pozostanie . AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 We wszystkich rajdówkach jakie oglądałem tarcze z przodu były założone rowkami jak ja to nazywam "pod prąd" a nie zgodnie z kierunkiem toczenia. Czyli rys. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Ja mam Tarox'a z przodu zakładane u Adamskiego w Łomiankach(dobry fachowiec i wie co robi) i są nacięciami pod włos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalis Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Ja mam Tarox'a z przodu zakładane u Adamskiego w Łomiankach(dobry fachowiec i wie co robi) i są nacięciami pod włos Zalezy jakie tarcze, bo G88 i S2000 (te bez otworow) powinny byc zakladane "z wlosem", a te z nawierceniami "pod wlos": http://www.tarox.com.pl/g88.php Jednak to dotyczy tylko jednolitych tarcz. W przyopadku zestawow i tarcz dwuczesciowych moze byc inaczej. Pozdrawiam, Michalis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 A ja mam Tarox 2700 Sport Japan Gdzie jest coś napisane o kierunku montażu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 A ja mam Tarox 2700 Sport JapanGdzie jest coś napisane o kierunku montażu? Wiercone :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Wiercone i nacinane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Wyglądaja ładnie... Otwory trzeba czyścić :?: Czy jakas inna szkoła... :shock: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Jak się rozpędzę do 200 km/h to pęd powietrza przedmuchuje otwory. :wink: I te mam założone "z włosem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi