Radosław De Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 Mam mały problem z uciekającym napięciem na aku, po jeździe mam 12,5v a po trzech dniach postoju 12-12.1v czyli trochę mało, a pobór zmierzyłem i wyszło 0.20 więc zaczęłam szukać po bezpiecznikach i po wyciągnięciu nr 7(unit +b) spadło do 0.10, myślę że dalej za dużo, jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 (edytowane) Zmierz pobór na zamkniętych drzwiach samochodu. I odczekaj parę minut, wtedy dopiero tak naprawdę pokaże Ci właściwy pobór na postoju. Edytowane 29 Czerwca 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikosa Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 podaj jednostki 0,10 A czy mA ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Sprawdź też na zamkniętym aucie przez centralny zamek. Ja tak miałem przy nie ori centralnym, potem poprawiałem. Jakiś debil zle podłączył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Na mierniku ustawiam 20 na ampery tak jak na YouTube podpatrzyłem i wyświetliło 0.20 czyli 20mA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikosa Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 19 minut temu, Radosław De napisał: Na mierniku ustawiam 20 na ampery tak jak na YouTube podpatrzyłem i wyświetliło 0.20 czyli 20mA? Czyli masz pobór 0,2A to trochę za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Jak będę mierzył pobór na zamkniętym aucie to maskę zamknąć? Bo nie widziałem u mnie żeby był jakiś czujnik maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Całe zamknięte. Teoretycznie wszysko jest wyłączane po kilku sekundach (np w audi po kilku minutach)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Na mierniku ustawiam 20 na ampery tak jak na YouTube podpatrzyłem i wyświetliło 0.20 czyli 20mA? Czyli 200mA. Ogólnie trudno złodzieja znaleźć. U kolegi w saabie winne było fabryczne radio. Po prostu było uszkodzone. Prąd spadał do właściwej wartosci po 10 minutach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Na zamkniętym mam 0.08 po niecałej minucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 21 godzin temu, Radosław De napisał: Mam mały problem z uciekającym napięciem na aku, po jeździe mam 12,5v a po trzech dniach postoju 12-12.1v czyli trochę mało i masz problem z odpaleniem silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 No jak mam te ponad 12 to nie ale juz mam 3 akumulator w tym roku, jak go wstawiam do garażu na więcej niż 2 dni to odpinam akumulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Tak lekko licząc to 0.08mA x 24h masz niecałe 2Ah. Nie jest to dużo. Po tygodniu powinieneś dać radę odpalić. Jakie masz ładowanie? Rozrusznik jest na pewno w dobrym stanie? Masa silnika jest ok? Generalnie jeśli chcesz żeby na postoju samochód mniej łykał prądu to musisz dalej szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 1 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Ładowanie mam 13.9 -14.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Tzn po obciążeniem i bez. Czy Ci tak skacze na nie obciążonym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 19 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 W dniu 30.06.2020 o 20:04, Radosław De napisał: No jak mam te ponad 12 to nie ale juz mam 3 akumulator w tym roku, jak go wstawiam do garażu na więcej niż 2 dni to odpinam akumulator i doszedłeś z tym ciężkim odpaleniem silnika po kilku dniach nieuruchamiania? U mnie po 5 dniach nieuruchamiania jest tak: video-1595169595.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 19 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 (edytowane) Nie wiem jakie macie alarmy. Nie wiem czy macie dostęp bezkluczykowy. W moim STI 08 po zamknięciu samochodu (bezkluczykowy), prąd pobierany to ok. 20 mA. Co dwie, trzy sekundy, prąd rośnie do 80 mA. To wyszukiwanie kluczyka. Średnia jest ok. 30 mA. Dla normalnego, sprawnego akumulatora rzędu 60 Ah kilka tygodni postoju to nie problem. Mój wytrzymuje 4 - 5 tygodni bez odpalania. Przychodzę, naciskam i po chwili jest odpowiedź. Nie chce mi się wierzyć, że jakikolwiek projektant wydusiłby z bateryjki rzędu 100 mAh wyszukiwanie samochodu. Kradzież "na walizkę" polega na złapaniu sygnału z samochodu, przekazaniu/obudzeniu kluczyka i przesłanie sygnału z kluczyka do MCU. Kluczyk tylko czuwa. Można zejść na mikro Ampery. Dlatego bateryjka w kluczyku wytrzymuje kilka lat a nie kilka dni. " Edytowane 25 Lipca 2020 przez mz56 Idiotyzm. Nie mAh, a mA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 19 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 Radosław De. Możesz mieć problemy z alternatorem. Po jeździe, bezpośrednio, powinieneś mieć 13,5 - 13,8 V. W zależności od temperatury w komorze silnika. Dopiero po kilku godzinach może Ci schodzić do 12,6 - 12,7 V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 No właśnie odrazu po zgaszeniu mam 12.6, staram się teraz go odpalać co 2-3 dni. Ładowanie sprawdzałem i było 14.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Nie mam keyless i fabryczny centralny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 daje to pobór po 3 dniach niecałe 1amper a akumulator ma delikatnie większą pojemność. Akumulator jakich firm zakładałeś??? sprawdź sobie mocowanie klem szczególnie - oraz zdejmij osłonę czerwoną na alternatorze wyczyść to połączenie skręć. wartość 14,7v mówi o napięciu jakie daje alternator a nie jego natężeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 21 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Miałem 4max 60ah a teraz wsadziłem od golfa żony niemiecki Aku 65 a tam wsadziłem nowa warte 63ah bo szkoda by było jakby siadł po miesiącu ten nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Poszukaj sobie Akubiz testy konsumenckie tam będziesz miał omówione wszystkie zagadnienia dokładnie. Jeśli jest możliwość to w tej 65 sprawdź zbuduj gęstość elektrolitu a dopiero potem postaw jej wymagania. jeśli jeździsz krótkie tylko i wyłącznie trasy to możesz mieć przy mniejszej sprawności alternatora ujemny bilans energetyczny. jeśli niemasz czujnika napięcia w instalacji to najtańszy bezprzewodowy tester ma opcje wyświetlania napięcia w samochodzie możesz z nim jeździć. Piszę o tym dlatego ponieważ alternator może tracić swoją sprawność kiedy się nagrzeje bądź taka głupia rzecz pasek zacznie się ślizgać na alternatorze po rozgrzaniu ale jeśli ten proceder trwa dłużej to zaóważysz różnicę w powierzchni roboczej paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 14,7 V na alternatorze nic nie mówi o faktycznym napięciu i prądzie ładowania. Podstawowa zasada, to pomiar napięcia bezpośrednio na bolcach akumulatora. Nie na klemach. Cały czas wygląda na wadliwe akumulatory !? Klemy od środka, bolce od zewnątrz, smar miedziowy, lub nawet zwykłą wazelinę i do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 I jeszcze jedno. Wieloletnie doświadczenie. W czasie zakładania klem, po bardzo DELIKATNYM dokręceniu śrub, należy dwa, trzy razy ruszyć klemę w prawo - lewo. Powoduje to starcie smaru z kontaktujących ze sobą powierzchni bez utraty własności ochronnych smarowidła. Przewodność znakomicie rośnie. Potem z czuciem dokręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się