Skocz do zawartości

GD 2.0 STi 2005r 265km


Adrian Adek Szałata

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy w świecie subaru i wiem na ten temat może z 30% albo i więcej :) 

 

szukam jak w tytule GD 2.0 STi 265km

jest szansa ze kupie granicach 36tys zł już coś fajnego do jazdy? 

może ktoś z was, może doradzi Mi na co zwracać uwagę przy zakupie Auta?, 

sporo osób Mi mówiło aby unikać 2.5, 

jakie bolączki auto posiada. gazu nie planuje po zakupie wsadzać z góry mówię.

pozdrawiam  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie, za 30 tys. to Ty nawet WRX nie kupisz, a o STI to możesz pomarzyć. Za dobre WRX trzeba wybulić 40 tys. wzwyż, zależnie od stanu. Jak od zeszłego roku szukałem WRX i STI, to za 30 000 zł MOŻE kupiłbyś WRX'a z UK, ale to ceny za takie sprzęty oscylowały w okolicach 6000 funda, więc to mało opłacalny byznes.

Edytowane przez Panbenonium
Dopisek
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu 2.5T nie? :)
I 2.0T i 2.5T mają swoje bolączki.
Pierwsze co mi przyszło na myśl: 2.0T - panewki, 2.5T - UPG.
Wszystko zależy od tego czy ktoś użytkował z głową i dbał o regularny serwis.

 

Za 36k pln, bez problemu kupisz Legacy z 2.5T, i jeszcze zostanie kasy na jakiś fajny mod, np. lepszą hamulcownie.

 

Ja też szukałem Imprezy tylko, że WRX i miałem podobny budżet ale ciężko było o coś "rozsądnego". Teraz z perspektywy czasu, odkąd mam Legacy to się cieszę, nie jest to STI, ale na pewno jest mocniejszy od WRX i jest "cichociemny", nie rzuca się tak w oczy jak Impreza, a potrafi zaskoczyć. :)

Edytowane przez thomson0073
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Adrian Adek Szałata napisał:

dalo Mi to sporo do myslenia i dzięki za pomoc na pewno będę terwz inaczej na to patrzył:) 


Powiem Ci dodatkowo, że właśnie odbudowuję WRXa z 2006 i na same części i robote póki co wydałem ok 25 000 zł, a robię tylko silnik :D

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza