Skocz do zawartości

Wolny bugeye


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Xathrin napisał:

A dlaczego by się mieli przyczepić?

Np do tego że w dowodzie ma wbite 5 miejsc a auto jest 2 osobowe, z wywaleniem wnętrza, za wydech też moga, jeśli trafiło by się na ch...  To i za to że w dowodzie jest że w serii to było NA a jest Turbo. Nigdy nie wiesz na kogo trafisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, lelenbp napisał:

Np do tego że w dowodzie ma wbite 5 miejsc a auto jest 2 osobowe, z wywaleniem wnętrza, za wydech też moga, jeśli trafiło by się na ch...  To i za to że w dowodzie jest że w serii to było NA a jest Turbo. Nigdy nie wiesz na kogo trafisz

No to jednak mają do czego :D

Ja tylko o 3cim stopie pisałem 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do tego dojdą pewnie jeszcze kubełki i szelki bez homologacji (budżetowe) no i kierownica bez poduszki i klaksonu bez homologacji :) Ale Panowie, przeszedłem przegląd takim cudem bez świateł stopu, mijania, lewego kierunka i z choinką w elektryce, steight pipe, klatką, kubłem i kierą bez homologacji ...  to i Buga jakoś przepchnę :P

20191207_104651.thumb.jpg.96376f0b05b9430cd7f8c2eee95a7833.jpg20200118_085703.thumb.jpg.db37512059bc0fac3b3545f13c9d113f.jpg20200118_091125.thumb.jpg.831b990425fa8f0497bd19bc58085971.jpg

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładanie szelek i kubełków jest dość ryzykowne, bez używania kasku z usztywnieniem szyi. Jak masz tak usztywniony tors, to przy zderzeniu jedynym ruchomym i bezwładnym kawałkiem ciała jest twoja głowa i kończyny. Glowa leci do przodu i można sobie zrobić duże kuku w kark.

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pifpaf napisał:

Zakładanie szelek i kubełków jest dość ryzykowne, bez używania kasku z usztywnieniem szyi. Jak masz tak usztywniony tors, to przy zderzeniu jedynym ruchomym i bezwładnym kawałkiem ciała jest twoja głowa i kończyny. Glowa leci do przodu i można sobie zrobić duże kuku w kark.

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
 

To zostawię cywilny pas ... co do kubełków to albo jak będę bogaty to z STI albo jak będę biedniejszy to jakieś bimarco, spacro czy inne temu podobne. Tylko w wersji cywilnej, żebym nie musiał nóg za głowę zakładać, żeby z auta wysiąść. Coś co przypomina cywilny fotel ale jest 80 kg lżejsze od tych OEM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pifpaf napisał:

Zakładanie szelek i kubełków jest dość ryzykowne, bez używania kasku z usztywnieniem szyi. Jak masz tak usztywniony tors, to przy zderzeniu jedynym ruchomym i bezwładnym kawałkiem ciała jest twoja głowa i kończyny. Glowa leci do przodu i można sobie zrobić duże kuku w kark.

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
 

 

To teraz zastanówmy się ile osób używa HANS z kubłem i szelkami po ulicy/torach. Nawet w profi drifcie mało kto to używa. 

 

25 minut temu, lelenbp napisał:

Te z GT mają naprawdę fajne trzymanie

 

OEMowy GTkowy fotel to jest top of the top :wub: może nie wygląda, ale jeśli chodzi o cywila który trzyma to ciężko o coś lepszego. Wsiadając do różnych pyrkawek z Recaro różnego typu zawsze mi czegoś tam brakowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2022 o 15:41, 133699 napisał:

Żeby było porządnie i rozsądnie 

 

UPG tylko OEM

Szpilki tylko OEM

Uszczelniacze wałków Corteco OEM (zamiennikowi brakuje 0.5mm szerokości i dzieją się cuda)

Uszczelniacze zaworowe Corteco zwykłe zamienniki (mogę Ci podać numery jakie kupowałem, chyba po 15zł na głowice)

 

Płytki zaworowe musi szlifować ktoś kumaty co wie co robi, bo łatwo to zrobić źle i potem silnik cyka. Osiowanie wałków można sobie darować, obróbka zaworów pewnie będzie wskazana, sprawdzenie ciśnieniowo szczelności głowicy i jej planowanie. 

 

Trzeba będzie przyjrzeć się tym głowicą i blokowi, wszak ten silnik był złożony całkiem nie dawno i bez powodu nie padło.. 

 

A na koniec i tak jestem za otworzeniem bloku i zobaczenie jakie są panewki. Koszt to robocizna + 100zł uszczelki (4 oringi i jeden simmering) a chociaż spokój z najważniejszym. Nie trzeba do tego wyciągać tłoków więc pierścienie itp zostają na swoim miejscu. 

 

Przy takiej rewizji rozpolawiac blok i nie sprawdzić pierścieni, tłoków i tuleji?! :facepalm:

 

Chcesz to sobie takie remonty rób, ale nie pisz takich głupot na forum:toobad:

 

Co do regulacji zaworów, szlifu płytek itd. Jak robisz główce u szlifierza który ma pojęcie to on płytek nie szlifuje tylko wówczas się reguluje luz długością trzonka zaworu, ale tego pewnie nie widziałeś. Płytki się szlifuje tylko przy regulacji zaworów na aucie od strony szklanki, broń boże od strony pracy wałka. Każdy ogarnięty operator magnesówki zrobi to dobrze jak zna wymiar o ile każdą ma zebrać. I tu kolejna sprawa jak płytka jest krzywa a często jest to się ją wyrzuca, bo właśnie taka płytka potem hałasuje niesymetrycznie. Silnik Subaru po regulacji zaworów ma cykać, ale charakterystycznie. Kto się zna to wie jak to brzmi. 

Natomiast jeśli sie nie obrabia głowic tylko płaszczyzna i na blok, to wtedy można regulować poprzez szlif płytek, ale nie robi się tak obrabiając gniazda i zawory. 

A otwierając blok musisz mieć 7 nowych oringów a nie 4, zapomniałes o smoku, spływie z separatora odmy, i pod pompę oleju którą też trzeba zdjąć. 

 

Na temat reszty dalej nie będę wypocin wylewał, tylko proszę jak już pomagasz, albo przynajmniej próbujesz to rób to rzetelnie , tym bardziej tu w tym temacie gdzie była już masa nieszczęścia i smutku wynikającego z awarii różnego kalibru..

Edytowane przez Oktan
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sickness jak już się uporasz z silnikiem, a uporasz się :D

to leżą u mnie europejskie stołki z buga WRX, dogadamy się ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Oktan napisał:

Przy takiej rewizji rozpolawiac blok i nie sprawdzić pierścieni, tłoków i tuleji?! :facepalm:

 

Chcesz to sobie takie remonty rób, ale nie pisz takich głupot na forum:toobad:

 

Co do regulacji zaworów, szlifu płytek itd. Jak robisz główce u szlifierza który ma pojęcie to on płytek nie szlifuje tylko wówczas się reguluje luz długością trzonka zaworu, ale tego pewnie nie widziałeś. Płytki się szlifuje tylko przy regulacji zaworów na aucie od strony szklanki, broń boże od strony pracy wałka. Każdy ogarnięty operator magnesówki zrobi to dobrze jak zna wymiar o ile każdą ma zebrać. I tu kolejna sprawa jak płytka jest krzywa a często jest to się ją wyrzuca, bo właśnie taka płytka potem hałasuje niesymetrycznie. Silnik Subaru po regulacji zaworów ma cykać, ale charakterystycznie. Kto się zna to wie jak to brzmi. 

Natomiast jeśli sie nie obrabia głowic tylko płaszczyzna i na blok, to wtedy można regulować poprzez szlif płytek, ale nie robi się tak obrabiając gniazda i zawory. 

A otwierając blok musisz mieć 7 nowych oringów a nie 4, zapomniałes o smoku, spływie z separatora odmy, i pod pompę oleju którą też trzeba zdjąć. 

 

Na temat reszty dalej nie będę wypocin wylewał, tylko proszę jak już pomagasz, albo przynajmniej próbujesz to rób to rzetelnie , tym bardziej tu w tym temacie gdzie była już masa nieszczęścia i smutku wynikającego z awarii różnego kalibru..

 

Nie rozpędzaj się tak. Ty robiłeś jakąkolwiek rewizje z blobie US który co miesiąc zmienia właściciela jak i silnik? ;) 

 

Pierwotnie do zrobienia jest tylko UPG jak byś nie zauważył, a moja kombinacja ma za zadanie sprawdzić jeden z ważniejszych punktów tego silnika by uniknąć rozczarowania z czasem. Wyjmie tłoki to z marszu ma pierścienie do wyrzucenia, a nie daj owal przekroczy 5 setek i bez obróbek tego nie złoży żeby to działało z sensem na dłużej niż miesiąc. Z UPG za 2k robi się remont na 10k. Każdy chce cudownie zgodnie ze sztuką, a budżety są już zbyt mocno napięte. 

 

Już się tak nie mądrz bo sposobów na to jest jeszcze kilka, ale o tym doskonale wiedzą osoby które z tym pracują :) opisałem w skrócie jak to wygląda widząc co robią szlifierze mając styczność z przeróżnymi konstrukcjami na co dzień, a Twoje cytowanie okolicznego szlifierza nie wiele mnie obchodzi. 

 

Szkoda że mądry jesteś dopiero wtedy gdy widzisz mój post, bo jakoś wcześniej Twoich cudownych sugestii poza biznesem nie uświadczyłem.

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, 133699 napisał:

Nie rozpędzaj się tak. Ty robiłeś jakąkolwiek rewizje z blobie US który co miesiąc zmienia właściciela jak i silnik? ;) 

Piszesz o srebrnym, wagonie, który później był niebieski sprzedawany z wysadzonym motorem ? Jeśli tak to ciekaw jestem co masz w tym temacie do powiedzenia? :)

 

3 godziny temu, 133699 napisał:

Wyjmie tłoki to z marszu ma pierścienie do wyrzucenia

Większej bzdury nie słyszałem w tym tygodniu:biglol::biglol::biglol:

Choć trwa dopiero drygą dobę więc może ktoś to przebije jeszcze, jest taka szansa:lol:

3 godziny temu, 133699 napisał:

Już się tak nie mądrz bo sposobów na to jest jeszcze kilka, ale o tym doskonale wiedzą osoby które z tym pracują :) opisałem w skrócie jak to wygląda widząc co robią szlifierze mając styczność z przeróżnymi konstrukcjami na co dzień, a Twoje cytowanie okolicznego szlifierza nie wiele mnie obchodzi. 

Nawet nie masz pojęcia jaką wiedzą dysponuję i skąd. W skrócie to możesz opisać wymianę koła na zapasowe..

 

 

3 godziny temu, 133699 napisał:

Szkoda że mądry jesteś dopiero wtedy gdy widzisz mój post, bo jakoś wcześniej Twoich cudownych sugestii poza biznesem nie uświadczyłem.

Gdybyś nie zauważył nie zawsze krytykuje Twoje posty, czasem też popieram to co napiszesz. Często milczę.. A mój biznes to akurat nie Twój interes :OO:

A może ja chcę @Sickness podarować te fotele bo mi żal że ma chorą uszczelkę? :biglol:

 

3 godziny temu, 133699 napisał:

Z UPG za 2k robi się remont na 10k. Każdy chce cudownie zgodnie ze sztuką, a budżety są już zbyt mocno napięte. 

Albo robić rewizję , albo upg za 2k i nie marudzić... po co takie gderanie.. i tak kolega co będzie robił najlepiej oceni co i jak ma być żeby działało..

Sam napisałeś poza tym, że zrobić rewizję to tylko kilka oringów i robocizna, skąd nagle urosło 10k?

 

Znów chcesz zabrnąć ze mną w głęboką bezsensowną dyskusję? Sądzę że nie warto..

Posyp czasem głowę popiołem.. Tak robią dorośli na tym forum:excl:

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Oktan napisał:

Większej bzdury nie słyszałem w tym tygodniu:biglol::biglol::biglol:

 


To już wiem skąd biorą się te silniki które biorą niezliczone ilości oleju bez powodu. Jeśli chcesz wsadzać stare, wytarte miejscowo i źle ułożone pierścienie z powrotem do wypracowanej tulei gratuluje, ale nie chwal się tym na forach, bo mam potem tylko więcej roboty :) 

 

5 godzin temu, Oktan napisał:

 Sądzę że nie warto..


Tez tak sądzę, jeszcze ktoś tego posłucha. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, 133699 napisał:

To już wiem skąd biorą się te silniki które biorą niezliczone ilości oleju bez powodu. Jeśli chcesz wsadzać stare, wytarte miejscowo i źle ułożone pierścienie z powrotem do wypracowanej tulei gratuluje, ale nie chwal się tym na forach, bo mam potem tylko więcej roboty :) 

Ty chyba naprawdę nie wiesz jak pracują pierścienie w silniku:facepalm:

I po raz kolejny pijesz personalnie bez pokrycia a radzę Ci uważaj na swoje słowa :)

wskaż bardzo proszę choćby jeden silnik składany moimi rękoma co bierze olej:idea:

2 godziny temu, 133699 napisał:

jeszcze ktoś tego posłucha. 

Ciekawe jak można słuchać czytając:biglol:

 

 

A gdzie dalszy ciąg opowiadania o blobie US który co miesiąc zmienia właściciela? 

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie będzie zrobione tylko i wyłącznie to, czyli zdjęcie głów, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych, szlify będą w pro firmie. Potem montaż na OEM uszczelkach i śrubach. Wymiana oleju i jazda. Jak się wysra potem panew to trudno. Na chwilę obecną nie ma więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Sickness napisał:

Panowie będzie zrobione tylko i wyłącznie to, czyli zdjęcie głów, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych, szlify będą w pro firmie. Potem montaż na OEM uszczelkach i śrubach. Wymiana oleju i jazda. Jak się wysra potem panew to trudno. Na chwilę obecną nie ma więcej.

Bierz fotele od Oktana :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Sickness napisał:

Janek pożycz :P

Janek wyszedł na taras i wróci zaraz, Mirek jest :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny cios w człowieka pracującego ... dostałem Panie i Panowie rozliczenie z PFR o zwrot subwencji z tarczy 1.0, pierwotnie według NARRACJI rządowej umorzeniu miało podlegać nawet 75% subwencji:

- 25% za utrzymanie firmy przy życiu

- 25% za utrzymanie poziomu zatrudnienia

- 25% za skumulowaną stratę w sprzedaży

i jak zwykle przy działaniach naszego rządu rzeczywistość mija się z prawdą mimo tego, że noski im nie rosną, a każdy z nich za kłamstwa powinien mieć kinol co najmniej 2 metrowy.

 

Po zmianie regulaminu i niekorzystnej dla mnie wykładni niejasnych i dwuznacznych wcześniej zapisów umorzono mi jedynie 33% subwencji, mimo spełnienia wszystkich 3 powyższych warunków, procedura odwoławcza nie istnieje oraz nie ma prolongaty spłaty. Mam do spłaty 217 tys w 24 miesiące. Czyli 9 tys miesięcznie. Jest to prawdopodobnie mój gwóźdź do trumny jeżeli chodzi o przedsiębiorstwo. Na pewno nie jestem w stanie dalej rozwijać mojej pasji do marki Subaru bo ledwo zipię i staje się niewypłacalny dla moich kontrahentów. Będę musiał prawdopodobnie sprzedać Audi, rata leasingu to 2,5 tys plus mam nadzieję na odstępne ...

Będę również musiał poświęcić mieszkanie po rodzicach lub wspólnik sprzedać ziemię.

Konsekwentnie w moją branżę bije cały czas od 3 lat ciąg niekończących się problemów, które nie pozwalają na to żeby na chwilę odetchnąć.

 

Mimo, że bardzo bym chciał i jest to jedyne moje materialne marzenie to rzeczywistość finansowa mnie niszczy. 1 fala pandemii zabrała mi GT, teraz niestety ale muszę wystawić i sprzedać tą Imprezę. Muszę schować te pieniądze do skarpety bo ciąży na mnie widmo upadłości konsumenckiej. Nie jestem w stanie na chwilę obecną myśleć pozytywnie, paraliż mnie ogarnia na myśl, że jako przyszły ojciec mogę okazać się niedługo bankrutem.

 

Niestety .... także wybaczcie moi forumowi bracia ten ruch, zapewne zobaczycie to auto na grupach, niestety nie jestem w stanie się wyciągnąć z finansowych tarapatów, naprawa subaru jest na ten moment kompletnie nierealna i niemożliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie widziałem ogłoszenie na OLX. No przykra sprawa stary, ale Cię rozumiem :( Kurczę ktoś kiedyś mi powiedział, że uważaj o czym sobie marzysz, bo spełnione marzenia czasem bolą. Nie przypuszczałem, że aż tak mogą boleć :o Może jakiś dobry wujek z forum lub z Twoich okolic, by odkupił od Ciebie ten zacny egzemplarz i przytrzymał go dla Ciebie z rok może z dwa jak staniesz na nogi finansowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...