Jump to content

Sickness

Użytkownik
  • Content Count

    442
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Sickness last won the day on May 27 2020

Sickness had the most liked content!

Community Reputation

324 Wspaniały

About Sickness

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Impreza 2.0 Bugeye 125 km - SWAP na 2.0 Turbo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dam znać co i jak. Mam nadzieję w przyszłym tygodniu odbiorę auto.
  2. Dzięki Panowie za odzew. Nad autem już kwitnie elektromechanik, udało się znaleźć takowego, jutro mam coś wiedzieć
  3. Były podmieniane, tak jak mówisz
  4. Ten zakład akurat cały czas coś działa, w poprzednim stał 5 miechów właśnie ... z resztą, u siebie w temacie 5 strona już idzie z opisem tego całego swapu, od samego początku mam pod górę
  5. Nie jestem elektromechanikiem, ale taka była moja pierwsza myśl też, żeby wyodrębnić z wiązki kable z czujnika i puścić bezpośrednio, bez pośredników, do ECU. Tylko nie ma elektromechanika, który by się pobawił. Olsztyn ubogi w specjalistów i nie ma komu zrobić
  6. Tak, bo żaden z nich to elektromechanik per se. Chciałem pomóc prowadzącym zakład dojść do źródeł z dobrymi schematami, żeby ułatwić im trochę zadanie. Bo nikt się nie chce podjąć naprawiania po kimś błędów
  7. Poprzez objawy, wyeliminowanie wszystkich innych opcji mechanicznych i elektromechanicznych. Siedziało nad tym autem już kilka osób, w tym mechanicy z ASO. Skoro postawili taką diagnozę to znaczy, że prawdopodobnie tak jest. Ja sam tego nie robię
  8. SWAP jest już dawno zrobiony, wszystko siedzi, tylko ECU nie widzi czujnika położenia wałka rozrządu przez co silnik pracuje nierówno i co chwile ECU wprowadza jakieś poprawki przez co falują też obroty
  9. Pomocy, potrzebuje schematu wiązki i podłączenia do ECU do WRXa, angola, z którego wziąłem silnik i wiązkę do SWAPA, niestety skopano mi wiązkę i ECU nie widzi czujnika położenia wałka rozrządu. Jak ktoś ma jakiekolwiek materiały, które mogłyby pomóc proszę o przesłanie. Z góry dziękuję
  10. Można w ten sposób Przecież ten próg jest jeszcze montowany od przodu i z tyłu pinami to jak ma odpaść
  11. Zobaczymy, przyjdą listwy to się przyłoży, zobaczy etc. mam wiertło do metalu, mam mamuta, będę miał do tych progów kołki
  12. Coś czuję, że wykorzystam tak jak kolega pisał MAMUTA, piny wywale i te mocowania wykorzystam jako powierzchnie styczną do kleju a od spodu pójdą 2-3 blachowkręty
  13. Ale stypa, nie ma to jak wiercić próg, który i tak jest bolączką tego auta. Moje póki co zdrowe, ale 6 dziur raczej im nie pomoże
  14. czyli trzeba progi wiercić ?
  15. Cześć, powie mi ktoś o co chodzi z tymi pinami białymi po bokach? Muszę nawiercać próg? Byłem lookać na auto i tam nie ma nigdzie miejsca pod te piny. Trochę nie rozumiem koncepcji, pomoże ktoś info jak to poprawnie zamontować? Wiem, że trzeba uszczelki użyć i że na rogach i od spodu są piny, ale od wewnątrz listwy?
×
×
  • Create New...