Skocz do zawartości

Subarowicze w "TIRówkach"


Mateusz22

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 9.04.2020 o 12:21, radek311989 napisał:

Na tego typu zdarzenia jakieś tam ubezpieczenie chyba mają :huh: ciekawe jak składkę liczą, od rodzaju statku (pasażerski/towarowy) czy jakieś inne rzeczy są brane pod uwagę?

 

Jak już kolega wcześniej napisał - są ubezpieczeni. Trzeba by było być wariatem, żeby wykonywać taką działalność bez ubezpieczenia. I myślę, że nikt z takim armatorem nie współpracowałby.

 

Paradoksalnie czynników do liczenia składki ubezpieczenia wcale nie musi być dużo. 


Taka ciekawostka - jedno z towarzystw ubezpieczeniowych przy kalkulacji składki OC komunikacyjnego może brać nawet do... 150 czynników.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

received_234888477715946.thumb.jpeg.a16ed3492c34493b3a122f1dd696ada8.jpeg

 

received_1002251113503244.thumb.jpeg.718df78fece32fbc5b6053dfcafce8d8.jpeg

 

Z dzisiaj.. gość na placu powiedział: " nigdy nie zmieniaj pracy" 

A sama droga na to miejsce prowadziła 400m przez park później 90° w lewo w drogę ppoż i tu przez bramę.. Wszystko tyłem oczywiście :D

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Mateusz22 napisał:

received_234888477715946.thumb.jpeg.a16ed3492c34493b3a122f1dd696ada8.jpeg

Z dzisiaj.. gość na placu powiedział: " nigdy nie zmieniaj pracy" 

 

Jakby nie było, transport zawsze musi jechać, nie tu to tam, chłopy zastrajkują (:biglol:) to wojsko pojedzie i wtedy trzeba będzie wygrzebać książeczkę o tym, że jest się zdatnym. Nie wiem, nie znam się, jestem tylko kierowcą:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sie kompletnine na ciezarowach ale mam kilka pytan ktore chcialem zadac komus kto sie zna... otoz dlaczego w US wiekszosc ciezarowek (ciagnikow - chyba sie mowi) ma silnik z przodu a nie pod kabina, a w EU wiekszosc wlasnie pod kabina?

Drugie pytanie to o przyczepy w US maja na ogol 2 osie po 4 kola na os, a polsce jest wiecej kol i najczesciej chyba tylko 2 kola na os - czy to jest dyktowane jakimis wymogami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Eryk napisał:

Nie znam sie kompletnine na ciezarowach ale mam kilka pytan ktore chcialem zadac komus kto sie zna... otoz dlaczego w US wiekszosc ciezarowek (ciagnikow - chyba sie mowi) ma silnik z przodu a nie pod kabina, a w EU wiekszosc wlasnie pod kabina?

Drugie pytanie to o przyczepy w US maja na ogol 2 osie po 4 kola na os, a polsce jest wiecej kol i najczesciej chyba tylko 2 kola na os - czy to jest dyktowane jakimis wymogami?

 

Silnik z przodu pozwala na swobodniejsze operowanie rozmiarami kabiny, a sam ciągnik jest lepiej wyważony. 

W eu wszystko podyktowane jest wymogami i przepisami dotyczącymi wymiarów. Wszystko jest z góry narzucone przez co dochodzi do wręcz kuriozalnych sytuacji jak choćby z transportami drewna. 

W Skandynawii obchodzą te durnoctwa i jest w miarę normalnie. 

 

57 minut temu, fulcrum napisał:

wejdź tutaj: https://40ton.net/ Było kilka artykułów wyjaśniających pytania. Generalnie w USA nie ma limitu długości zestawu, jest tylko limit długości naczepy, więc budują sobie amerykanie ciągniki z wielką kabiną do mieszkania.

W usa też już czasu ogromnych ciężarówek się kończą, coraz mniej "kierowców szefów" A to głównie oni zamawiali największe kabiny i najdłuższe ramy.

Duże firmy transportowe kupują standardowe konfiguracje. 

 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią: piątunio mamy :drool:

Dzisiaj czekają na mnie dwa takie same ładunki w to samo miejsce. Wyjdzie w sumie z 300km i 7h roboty to się mi podoba ^_^

 

received_1083218015382252.thumb.jpeg.caf82f518ab35b9237625f67fa566c59.jpeg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, niebieskiultras napisał:

Chyba mocy zbrakło :biglol:

 

13 minut temu, lojszczyk napisał:

 

Było się bogato ożenić :OO:

 

Pieniądze to nie wszystko :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tutaj jest nie tak:D kontenery z granicy niemiecko-francuskiej przystosowane dla uchodźców ale stwierdzili że za duża wilgoć w kontenerach i mieszkać tam nie będą.

Co do niebezpiecznych sytuacji ostatnio jak ładowałem w Holandii banana to tubylec chciał mnie nastukać bo mu niby zająłem rampę :D  mocny był tylko w słowach jak większość niestety.

IMG_20191017_142603.thumb.jpg.2821934c0e95058b9b223a1f8c0419be.jpgIMG_20191017_142617.thumb.jpg.5680ad8612ea835688179435e933859f.jpg

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umyłem ciutke :D

Kurła trza wstać o 2.00 jutro znowu tacho będzie świecić na czerwono :biglol:

Dwa strzały po cement i jeden z prefabrykatami.

20200506_173137.thumb.jpg.073c19c9435de7366a1a4865f2b15827.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mateusz22 o widzisz, a ja wczoraj na myjni byłem, tyle, że zapierdziel to nawet o zdjęciach nie pomyślałem :biglol:

 

Widzieliście to?

https://40ton.net/biznesman-buduje-sobie-biuro-i-sypialnie-w-ciezarowce-by-jezdzic-tak-po-europie/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko na nic bo se wziął Mietka Arocsa, go wytrzesie na koleinach to szybko się mu odechce :biglol:

Ciekawe czy jak w 3 egzemplarzach u nas w firmie też będzie musiał po placu rozgrzewać skrzynie bo inaczej wyżej jak na 7 nie pojedzie :biglol:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...