Skocz do zawartości

Leon Cupra czy Focus ST?


Wojtek K

Rekomendowane odpowiedzi

michal, Leon jest bardziej komfortowy od Focusa

 

Cupra od ST. Normalnie jest odwrotnie.

 

Michal, widziales wykres z hamowni nowego CTR?

 

Na jakiej hamowni?

 

Drugi problem to klocki hamulcowe do Cupry R (zaciski Brembo) były dostępne tylko w serwisie i to na zamówienie.

 

Dziwisz sie? To samo tyczy sie Evo w Polsce. Procz Auto GT na polce nie ma ich zadne ASO (sprawdzone organoleptycznie). Jak szukalem klockow do SLRa to nie bylo ich nawet w Berlinie (czas oczekiwania dwa/trzy dni) - dopiero samolotem DHLa z McLarena nam dowiezli :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 133
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

michal, Leon jest bardziej komfortowy od Focusa

 

Cupra od ST. Normalnie jest odwrotnie.

 

Ale co wy macie na mysli mowiac "komfortowy"? Zawieszenie? I jak ten komfort ma sie do WRX06?

 

WRX 06 jest bardziej komfortowy od obu tych aut.

 

Z tego co slyszalem w maju ma pojawic sie nowy miesiecznik "kmh" i ma tam byc porownanie hot hatchy (civic type-r, astra opc, megane sport f1, golf gti). Niestety nie ma Focusa ST i Leona Cupry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie ST w electric orange poprostu powala, jest za^%$@ty :!:

 

Mnie np. na zdjęciach tak średnio. Ale gdy zobaczyłem St w kolorze granat wygląda jak zwykły samochód.

Natomiast jak na żywo zobaczyłem St w tym kolorze Orange to naprawde wygląda zajefajnie :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michal, Leon jest bardziej komfortowy od Focusa

 

Cupra od ST. Normalnie jest odwrotnie.

 

 

Na temat komfortu Focusa ST prasa się rozpływa, więc chyba ten Leon to już kanapowóz musi być :smile:

Inaczej, wg mojej wiedzy (teoretycznej całkowicie) Focus, biorąc pod uwagę zestrojenie zawieszenia, nadaje się do codziennej jazdy prawie dla każdego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o kolory to mysle ze ST wygladalby super w bieli i niebieskie pasy na masce. YEAH! :cool:

 

Ten pomaranczowy kosztuje 5K, czy on z opilkami zlota jest?Pozostale lakiery kosztuja 1850, to duuuza roznica. Jeszcze nie spotkalem sie z taka roznica w doplatach za kolor w hatchach.

 

A ktory byscie wybrali?

 

DODALEM ANKIETE :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pomaranczowy kosztuje 5K, czy on z opilkami zlota jest?

 

Opiłków złota to on raczej na pewno nie ma - kiedyś czytałem coś na temat listy opcji Maybacha - jest tam lakier z opiłkami złota - cena - 10tys € /litr - do pomalowania Maybacha potrzeba ponoć 20 litrów lakieru :twisted:

 

Podkreślam, że nie pamiętam czy źródło tych danych jest wiarygodne, więc to może być z lekka przegięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, ze nawet wciąż mam w swoim posiadaniu Seata Leona (w specyfikacji Cupra R) to moze sprostuje kilka rzeczy (moje wnioski są na podstawie Leona I, nie jezdzilem nową Cuprą, ale jezdzilem furką z 2.0TFSI)

 

IMHO materiały w Cuprze są lepszej jakości niż w STI (nie mowie juz nawet o lepszych glosnikach, wydajniejszej klimie itd.). Moc 240km i to z seryjnym jej przebiegiem to nieduzo i nie ma najmniejszych problemow z trakcja (nie mowimy o sniegu). Problem zaczyna sie robic dopiero przy przekroczeniu 300km co w mojej opini rzeczywiscie mija sie z celem w FWD (przy zalozonej szperze mozna jeszcze pojsc z moca troche wyzej). Leony zrobione nieduzym kosztem na 270km bez trudu wciągają seryjne dwulitrowe STI spod swiateł, z WRX nawet nie ma sie co scigac. Na torze wszystko zalezy od kierowcy (u Wrobla kumpel Leonem mial lepsze czasy niz WRX'y, na mokrym byloby z pewnoscia inaczej). Na sniegu czy szutrach oczywiscie nie ma czego szukac FWD, mozna sie co najwyzej pobawic recznym przy 30km/h.

 

Znajomy niedawno odebrał Fucusa ST. Bardzo fajne autko. Po programie (taki sam nieduzy koszt jak i w seacie) wyszło 240km i auto jezdzi rewelacyjnie.

 

Oba autka są rewelacyjne i dają ogromną frajde z codziennego uzytkowania. A najfajniesza jest oczywiście cena :cool: Gdybym miał wybierać to zdecydowałbym się na... białego Golfa GTI :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o kolory to mysle ze ST wygladalby super w bieli i niebieskie pasy na masce. YEAH! :cool:

 

O to to, widzialem takiego i to byl najladnieszy focus jakiego widzialem, niestety nie moge teraz wiele znalezc na jego temat ale byl sliczny. Na allegro kiedys taki wisial tylko w klekocie 1.8.

 

Tak to wygladalo, kto wie co to za edycja/wersja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Focus jest fajniejszy, ale wybrałem Seata...nie wiem dlaczego :razz:

 

Gadasz jak Jezza w TG. "Ten jest tanszy, lepszy ale wybralem tamtego i nie wiem dlaczego" :twisted::twisted:

 

WRC fan, slyszalem o tym lakierze na mejbacha. Tosz to szok panie! :shock:

 

Te zdjecia bialego ST wymiataja. Ale oczywiscie zgadzam sie z Ken Taczdis, biale GTI forever! Szkoda ze tylko takie drogie i slabo wyspekowane!

 

Teraz sobie pomyslalem ze taka biala Cupra tez bylaby spoko. Wogole bialy jest spoko. Niedawno widzialem !uwaga! biale BMW 7 :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...