Skocz do zawartości

Wybuchł silnik po 50 000km


Marcin Maciąg

Rekomendowane odpowiedzi

Śledzę trochę to forum i trochę przeraża mnie to przy jakich przebiegach występują poważne usterki. Ja wiem, że użytkownicy subaru są przyzwyczajeni do pękających bloków, panewek, uszczelek pod głowicą itp. 

Poprzednio jeździłem Audi A4 B6 i po przebiegu 360tyś nie modliłem się żeby wrócić z dalekich wakacji.

Forkiem jeździ mi się świetnie ale czułbym się lepiej jakby przedstawicielstwo Subaru na Polskę nie pozostawiało klienta z problemem. (tym bardziej jak się ma pełną historię serwisową) 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.09.2019 o 20:56, Jakim71 napisał:

Śledzę trochę to forum i trochę przeraża mnie to przy jakich przebiegach występują poważne usterki. Ja wiem, że użytkownicy subaru są przyzwyczajeni do pękających bloków, panewek, uszczelek pod głowicą itp. 

Poprzednio jeździłem Audi A4 B6 i po przebiegu 360tyś nie modliłem się żeby wrócić z dalekich wakacji.

Forkiem jeździ mi się świetnie ale czułbym się lepiej jakby przedstawicielstwo Subaru na Polskę nie pozostawiało klienta z problemem. (tym bardziej jak się ma pełną historię serwisową) 

 

to niestety normalka w obecnych autach. A4 B6 czy octavie z 1.9 90km już nie wrócą. Pisałem tutaj już. Zdarzają się takie rzeczy wszystkim. U mnie w rodzinie strzeliła hybryda (V6 3.5 364 KM) w infiniti Q50s przy około 70/80 tysiącach. Miesiąc po gwarancji :biglol: Infiniti dało od siebie robociznę i część silnika, reszta po stronie klienta. Wyszło jakoś po 20k na głowę.

 

Druga sprawa jest taka, że SIP nie zostawia ludzi z problemami. Mi proponowano pomoc w naprawie CVT (z której nie skorzystałem ze względu na koszty takiej naprawy w ASO). Z kolegą też się od razu skontaktowano. Poczekajmy 

Edytowane przez Szmiglo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kambol napisał:

A gdzie spotkałeś się z takim pozostawieniem z problemem?

 

Czytając wątek cena 40 000 za remont.

Oferta gratisowego bloku za 10000 + dodatkowe części (powiedzmy drugie 10000)

Pozostaje robocizna 20 000zł.

To są tylko moje rozmyślenia i warto by przeanalizować ostateczny kosztorys.

Chyba, że kwota została rzucona po to żeby zniechęcić  i kupić używkę za 10000.

 

Dla mnie to wątpliwa pomoc.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
18 godzin temu, foxterier MY 13 napisał:

Witam i współczuję i nie życzę nikomu takiej sytuacji a chciałbym zapytać z jakiej serii był silnik SJ czy FB.

ani z tej ani z tej 2.0dit to najprawdopodobniej  FA 

FB to wolnossaki produkowane od 2012  EJ to poprzednia generacja silników  a SJ to wogole nie wiem co to chyba że pomyliło Ci się z oznaczeniem generacji budy forka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...