Jump to content

Zawieszenie D2 Racing (gwintowane) lub inne do STI MY06


dowolny
 Share

Recommended Posts

Zaczynają mi stukać tylne amortyzatory, więc planuję wymianę.

Ponieważ samochodu (STI MY06) używam na co dzień, to pomyślałem, że przydało by się coś bardziej komfortowego.

Ktoś poradził mi gwint d2Racing, z drugiej strony dostałem info, że nawet na najbardziej komfortowych ustawieniach będzie i tak mniej komfortowo niż na seryjnym (amerykańskim) zawiasie.

Potrzebuję opinii ludzi, którzy mają doświadczenie z tym zawiasem i rady co ewentualnie innego założyć, żeby było wygodniej, ale żebym mógł tez pojeździć na torze odrobinkę. Czyli coś regulowanego.

Link to comment
Share on other sites

Niech punktem odniesienia będzie amerykańskie seryjne zawieszenie - chciałbym na ulicy mieć wygodniejsze. Za to na torze przydało by się twardsze.

Czy jest możliwe rozwiązanie spełniające te warunki?

Link to comment
Share on other sites

pedro, ma - ale co Ci da sama regulacja tłumienia?

 

Witam,

 

Więc wymiana samych amortyzatorów na inne (nie upside down), bardziej komfortowe, niewiele pomoże w kwestii komfortu? Rozumiem, że drugi problem będzie wtedy rozwiązany tzn. szybko zużywających się amorów (ciekawe czy w ASO przeszło by takie myku; wymiana na gwarancji z serii na coś innego). Ja mam przejechane 23k km ale na razie zadnych niepokojących odgłosów. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Więc wymiana samych amortyzatorów na inne (nie upside down), bardziej komfortowe, niewiele pomoże w kwestii komfortu?

 

Co ma położenie zbiornika oleju do komfortu?

 

pewnie nic; chodzi mi o to ze mozna za jedna wymiana uniknac przyspieszonej nastepnej stosujac inne amory ( a nie upside down skoro na naszych drogach zawodzą) i byc moze (nie wiem ale tez sie chcialem dowiedziec) miec lepszy komfort w stosunku do serii jak ktos sobie zyczy

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mialem okazję przejechać się autem mati'ego na D2. Wczesniej zrobiłem test "fachowca z giełdy", tzn. na parkingu "uginałem" mojego GTka (KYB AGX + spręzyny H&R)....Okazało się, że test siłowy wykazał większą twardość zawiasu Mati'iego. Później przejechałem się evokillerem i....auto na nierówościach tłumiło o niebo lepiej dziury niź mój zestaw :!: Z czystym sumieniem polecam D2 :!:

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem okazję miec D2, no cóz mogę powiedzieć , generalnie nie polecam, na tor ok, ale na co dzień to zawieszenie " jest za wolne ", tzn nie wybiera szybko nierówności. Ostatnio testowałem na STI -07 Teina monoflex, i to jest zawieszenie ! przede wszystim auto nie skacze a wybiera nierówności, choć ja uważam że teraz moje zawieszenie, do moich potrzeb jest w tej chwili prawie idealne.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...