dowolny Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Zaczynają mi stukać tylne amortyzatory, więc planuję wymianę. Ponieważ samochodu (STI MY06) używam na co dzień, to pomyślałem, że przydało by się coś bardziej komfortowego. Ktoś poradził mi gwint d2Racing, z drugiej strony dostałem info, że nawet na najbardziej komfortowych ustawieniach będzie i tak mniej komfortowo niż na seryjnym (amerykańskim) zawiasie. Potrzebuję opinii ludzi, którzy mają doświadczenie z tym zawiasem i rady co ewentualnie innego założyć, żeby było wygodniej, ale żebym mógł tez pojeździć na torze odrobinkę. Czyli coś regulowanego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 dowolny, na żadnym sportowym zawieszeniu nie będzie tak komfortowo jak na serii, zapomnij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dowolny Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 No właśnie już takie głosy do mnie dotarły. To co zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 dowolny, kupic drugie auto jak STI niewygodne. NIe bardzo wiem co na tak postawione pytanie odpowiedizeć. Dla mnie ideałem na ulice jest Tein w W4 TURBO :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dowolny Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 Niech punktem odniesienia będzie amerykańskie seryjne zawieszenie - chciałbym na ulicy mieć wygodniejsze. Za to na torze przydało by się twardsze. Czy jest możliwe rozwiązanie spełniające te warunki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 dowolny, jeżeli masz mechanika na etacie i będzie Ci sprężyny przekładał... Poza tym wypadkiem to musiałoby byc pneumatyczne chyba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukciosti Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Czy jest możliwe rozwiązanie spełniające te warunki? zmienić samochód... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 http://www.praxissystems.com/ http://gtworx.com/catalog/product_info. ... ts_id=1408 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedro Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Tein nie ma w ofercie amorków z silniczkami ustawiającymi śrubę + sterownik w kabinie? Na stronie chyba coś takiego mają... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 pedro, ma - ale co Ci da sama regulacja tłumienia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedro Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Racja. Sprężyna zostaje ta sama... Za to będzie się miło bujał przód - tył Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndySTI Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 pedro, ma - ale co Ci da sama regulacja tłumienia? Witam, Więc wymiana samych amortyzatorów na inne (nie upside down), bardziej komfortowe, niewiele pomoże w kwestii komfortu? Rozumiem, że drugi problem będzie wtedy rozwiązany tzn. szybko zużywających się amorów (ciekawe czy w ASO przeszło by takie myku; wymiana na gwarancji z serii na coś innego). Ja mam przejechane 23k km ale na razie zadnych niepokojących odgłosów. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Więc wymiana samych amortyzatorów na inne (nie upside down), bardziej komfortowe, niewiele pomoże w kwestii komfortu? Co ma położenie zbiornika oleju do komfortu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Trzeba było kupić WRXa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndySTI Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Więc wymiana samych amortyzatorów na inne (nie upside down), bardziej komfortowe, niewiele pomoże w kwestii komfortu? Co ma położenie zbiornika oleju do komfortu? pewnie nic; chodzi mi o to ze mozna za jedna wymiana uniknac przyspieszonej nastepnej stosujac inne amory ( a nie upside down skoro na naszych drogach zawodzą) i byc moze (nie wiem ale tez sie chcialem dowiedziec) miec lepszy komfort w stosunku do serii jak ktos sobie zyczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Seryjne zawodzą, nie każde upside-down. Zwieszanie komfortu to psucie tego samochodu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimof Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Nie rozumiem po co temat wogle :shock: Fotele też może zmienicć, taki z mięciutkimi poduszeczkami. MY 06 to jeszcze w miare bezkompromisowe subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
dowolny Posted June 7, 2007 Author Share Posted June 7, 2007 Jakiej firmy są oryginalnie kolumny w STI MY06 - w sensie amortyzatory ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Jakiej firmy są oryginalnie kolumny w STI MY06 - w sensie amortyzatory ? KYB (Kayaba) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dowolny Posted June 8, 2007 Author Share Posted June 8, 2007 Dziękuję. Wiesz może gdzie można kupić takie amortyzatory w rozsądnej cenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 nie-ASO.pl ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 nie-ASO.pl ? Of course :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... th=1_10_36 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Mialem okazję przejechać się autem mati'ego na D2. Wczesniej zrobiłem test "fachowca z giełdy", tzn. na parkingu "uginałem" mojego GTka (KYB AGX + spręzyny H&R)....Okazało się, że test siłowy wykazał większą twardość zawiasu Mati'iego. Później przejechałem się evokillerem i....auto na nierówościach tłumiło o niebo lepiej dziury niź mój zestaw :!: Z czystym sumieniem polecam D2 :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Ja miałem okazję miec D2, no cóz mogę powiedzieć , generalnie nie polecam, na tor ok, ale na co dzień to zawieszenie " jest za wolne ", tzn nie wybiera szybko nierówności. Ostatnio testowałem na STI -07 Teina monoflex, i to jest zawieszenie ! przede wszystim auto nie skacze a wybiera nierówności, choć ja uważam że teraz moje zawieszenie, do moich potrzeb jest w tej chwili prawie idealne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vert Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 carfit ale cena pewnie kolo 20 tysi za ten lux komplecik co ? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts