dowolny Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Zaczynają mi stukać tylne amortyzatory, więc planuję wymianę. Ponieważ samochodu (STI MY06) używam na co dzień, to pomyślałem, że przydało by się coś bardziej komfortowego. Ktoś poradził mi gwint d2Racing, z drugiej strony dostałem info, że nawet na najbardziej komfortowych ustawieniach będzie i tak mniej komfortowo niż na seryjnym (amerykańskim) zawiasie. Potrzebuję opinii ludzi, którzy mają doświadczenie z tym zawiasem i rady co ewentualnie innego założyć, żeby było wygodniej, ale żebym mógł tez pojeździć na torze odrobinkę. Czyli coś regulowanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 dowolny, na żadnym sportowym zawieszeniu nie będzie tak komfortowo jak na serii, zapomnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dowolny Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 No właśnie już takie głosy do mnie dotarły. To co zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 dowolny, kupic drugie auto jak STI niewygodne. NIe bardzo wiem co na tak postawione pytanie odpowiedizeć. Dla mnie ideałem na ulice jest Tein w W4 TURBO :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dowolny Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Niech punktem odniesienia będzie amerykańskie seryjne zawieszenie - chciałbym na ulicy mieć wygodniejsze. Za to na torze przydało by się twardsze. Czy jest możliwe rozwiązanie spełniające te warunki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 dowolny, jeżeli masz mechanika na etacie i będzie Ci sprężyny przekładał... Poza tym wypadkiem to musiałoby byc pneumatyczne chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Czy jest możliwe rozwiązanie spełniające te warunki? zmienić samochód... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 http://www.praxissystems.com/ http://gtworx.com/catalog/product_info. ... ts_id=1408 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Tein nie ma w ofercie amorków z silniczkami ustawiającymi śrubę + sterownik w kabinie? Na stronie chyba coś takiego mają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 pedro, ma - ale co Ci da sama regulacja tłumienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Racja. Sprężyna zostaje ta sama... Za to będzie się miło bujał przód - tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndySTI Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 pedro, ma - ale co Ci da sama regulacja tłumienia? Witam, Więc wymiana samych amortyzatorów na inne (nie upside down), bardziej komfortowe, niewiele pomoże w kwestii komfortu? Rozumiem, że drugi problem będzie wtedy rozwiązany tzn. szybko zużywających się amorów (ciekawe czy w ASO przeszło by takie myku; wymiana na gwarancji z serii na coś innego). Ja mam przejechane 23k km ale na razie zadnych niepokojących odgłosów. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Więc wymiana samych amortyzatorów na inne (nie upside down), bardziej komfortowe, niewiele pomoże w kwestii komfortu? Co ma położenie zbiornika oleju do komfortu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Trzeba było kupić WRXa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndySTI Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Więc wymiana samych amortyzatorów na inne (nie upside down), bardziej komfortowe, niewiele pomoże w kwestii komfortu? Co ma położenie zbiornika oleju do komfortu? pewnie nic; chodzi mi o to ze mozna za jedna wymiana uniknac przyspieszonej nastepnej stosujac inne amory ( a nie upside down skoro na naszych drogach zawodzą) i byc moze (nie wiem ale tez sie chcialem dowiedziec) miec lepszy komfort w stosunku do serii jak ktos sobie zyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Seryjne zawodzą, nie każde upside-down. Zwieszanie komfortu to psucie tego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Nie rozumiem po co temat wogle :shock: Fotele też może zmienicć, taki z mięciutkimi poduszeczkami. MY 06 to jeszcze w miare bezkompromisowe subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dowolny Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Jakiej firmy są oryginalnie kolumny w STI MY06 - w sensie amortyzatory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Jakiej firmy są oryginalnie kolumny w STI MY06 - w sensie amortyzatory ? KYB (Kayaba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dowolny Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Dziękuję. Wiesz może gdzie można kupić takie amortyzatory w rozsądnej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 nie-ASO.pl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 nie-ASO.pl ? Of course :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... th=1_10_36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Mialem okazję przejechać się autem mati'ego na D2. Wczesniej zrobiłem test "fachowca z giełdy", tzn. na parkingu "uginałem" mojego GTka (KYB AGX + spręzyny H&R)....Okazało się, że test siłowy wykazał większą twardość zawiasu Mati'iego. Później przejechałem się evokillerem i....auto na nierówościach tłumiło o niebo lepiej dziury niź mój zestaw :!: Z czystym sumieniem polecam D2 :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Ja miałem okazję miec D2, no cóz mogę powiedzieć , generalnie nie polecam, na tor ok, ale na co dzień to zawieszenie " jest za wolne ", tzn nie wybiera szybko nierówności. Ostatnio testowałem na STI -07 Teina monoflex, i to jest zawieszenie ! przede wszystim auto nie skacze a wybiera nierówności, choć ja uważam że teraz moje zawieszenie, do moich potrzeb jest w tej chwili prawie idealne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 carfit ale cena pewnie kolo 20 tysi za ten lux komplecik co ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi