Skocz do zawartości

Zawieszenie D2 Racing (gwintowane) lub inne do STI MY06


dowolny

Rekomendowane odpowiedzi

carfit ale cena pewnie kolo 20 tysi za ten lux komplecik co ? :roll:

 

Zalezy dla kogo :wink: :twisted: a tak poważnie to sporo taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem okazję miec D2, no cóz mogę powiedzieć , generalnie nie polecam, na tor ok, ale na co dzień to zawieszenie "

Widzę, że nie dość,że nie masz pojęcia o wydechach w STI 2.5 to jeszcze piszesz farmazony o zawieszeniach :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem okazję miec D2, no cóz mogę powiedzieć , generalnie nie polecam, na tor ok, ale na co dzień to zawieszenie "

Widzę, że nie dość,że nie masz pojęcia o wydechach w STI 2.5 to jeszcze piszesz farmazony o zawieszeniach :wink: :mrgreen:

 

No fakt, owoca będę chciał zatrudnić jako konsultanta ds. głosności wydechów, albo jako decybelomierz w stacji kontroli pojazdów :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy masowo montują teraz teina.

Myślę, że jeśli ktoś nie planuje być w każdy weekend na torze lub w ułężu, taki ruch jest bez sensu. Ja jeżdzę dosyć często i na razie nie zmieniłem - patrząc na czasy, który robi tomo na różnych pojeżdżawkach, jeżdżąc na seryjnych amortyzatorach..mam wątpliwości, czy konieczne jest dalsze utwardzenie miśka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jeśli ktoś nie planuje być w każdy weekend na torze lub w ułężu, taki ruch jest bez sensu. Ja jeżdzę dosyć często i na razie nie zmieniłem - patrząc na czasy, który robi tomo na różnych pojeżdżawkach, jeżdżąc na seryjnych amortyzatorach..mam wątpliwości, czy konieczne jest dalsze utwardzenie miśka.

 

Podpisuję się pod tym. Jeździłem swoim wozem i Łosia, który ma Teina - wymiana w moim sprężyn na twardsze (prodrive) bardzo zbliża wrażenia między jednym, a drugim. Mariusz na pojeżdżawkach regularnie "walczy o pudło" i pewnie w jego przypadku ta modyfikacja ma jakiś głębszy sens, jeśli da mu te upragnione ułamki sekund. Dla kogoś, kto lata subarakiem rekreacyjnie - nie ma większego. Zbyt wiele jest w mojej "sportowej" jeździe przypadkowości, żebym miał walczyć o ułamki sekund dzięki zawiasowi :mrgreen:.

 

Rozważam natomiast montaż/wymianę stabilizatorów, łączników itp. - jestem bardzo ciekaw efektu. Ponoć jest spory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blue76, wrx-a na pewno tak. Sti, czy evo już mniej.

 

Jasne, zgadzam się z Tobą. W końcu STi jest lepiej przystosowany do upalania, WRX strasznie się buja w serii...

 

Kurcze, czy znowu będzie tak, że ja się zapalę do jakiejś przeróbki i nim zdążę ją zrealizować dowiem się, że jest bez sensu? :twisted::mrgreen:

 

Już tak było z zawiasem D2 (już go prawie kupiłem, ale potem mi odradzili), PPP (już prawie zamówiłem, ale mi powiedzieli, że mi obniży moc :twisted:) i jeszcze paroma innymi rzeczami :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to i ja dołącze do tematu bo u mnie już też słychać coraz bardziej stukanie.

Mam kilka pytań do Was panowie:

1 Czy kupując u marcina, amory KYB AGX wykladam pieniądze na takie same g... jak jest w seryjnych autach i po kilkunastu tyś. kilometrów znowu zacznie tłuc?

2 Czy ktoś wiec coś o takich firmach jak to:

http://www.meganracing.com/products/pro ... 6&catid=93

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Helix-DN ... dZViewItem

Domyślam się że to są jakieś imitacje Teina, ale może lepiej kupić to niż KYB i znów czekać na stukanie...

Dodam tylko że samochód służy w 99% do jazdy miejskiej i nie będzie mi przeszkadzało jeśli zawias będzie twardszy niż seria...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...