Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Cześć, mam pytanie, Forester 2.5XT po remoncie, bez strojenia, zegar booost, czy można bez strojenia wrzucać mu drobne doładowanie powiedzmy 0,3 - 0,5 bara? Zanim wystroje jeszcze minie troszkę czasu, a zastanawiam się czy po dotarciu mogę mu trochę podmuchać więcej powietrza na niskich doładowaniach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) Masz LPG? Jeśli tak to byś mu dał więcej troszkę i wystroił to na AFR. Też było by dobrze. Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 ja osobiście bym nie ryzykował..... bał bym się robić takie akcje po władowaniu kupy kasy w remont...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zdecydowanie zły pomysł. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 8 godzin temu, The_Sickness napisał: Cześć, mam pytanie, Forester 2.5XT po remoncie, bez strojenia, zegar booost, czy można bez strojenia wrzucać mu drobne doładowanie powiedzmy 0,3 - 0,5 bara? Zanim wystroje jeszcze minie troszkę czasu, a zastanawiam się czy po dotarciu mogę mu trochę podmuchać więcej powietrza na niskich doładowaniach? Weź napisz wyraźnie o co chodzi, co ma remont silnika do doładowania? Doładowanie przed remontem było pewnie w granicach 0,7bara, więc teraz też takie jest. Skąd te 0,3-0,5 bara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Chodzi o to żeby nie przeładować, mam zrobiony przelot, 3 cale za turbiną i nie chcę przeładować. Nie wiem czy w ogóle nie używać turbo, czy ewentualnie doładowania przejdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) ja zrozumiałem że kolega chce mu dołożyć 0,3 -0,5 bara doładowania więcej niż serja....... i to bez wystrojenia jest bardzo zły pomysł..... a jeżeli chodzi że chce "depnąć pedał gazu" do 0,3-0,5 bara to czemu nie..... jeśli nic nie zmieniał przed a po remoncie (np. turbinę na większą) po prostu go nie "pałuj" a wszystko będzie gitara to że masz DP przelot 3" po prostu nie zostanie wykorzystane po strojeniu będzie Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 O to właśnie mi chodziło ... czy bez strojenia mogę w miarę normalnie jeździć, nie bać się wyprzedzać etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Podstawowe pytanie to jak bardzo setup po remoncie różni się od tego przed remontem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Teraz, skwaro napisał: Podstawowe pytanie to jak bardzo setup po remoncie różni się od tego przed remontem Dokładnie, co było robione z silnikiem, czy te same turbo czy inne? I podstawowe pytanie: jak chcesz podnieść doładowanie nie robiąc remapu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Po dodaniu przeloty 3 calowego za turbo robi sie remap. Owszem mozna dojechac kawalek do kogos by wystroil ,ale bez remapu sie nie jezdzi na codzien po takiej zmianie. Tak jest i nie radze kombinowac... jak sie zaklada przelot to sie robi remap w tym samym czasie - bo po co zakladac przelot i 3 calowa rure a remap odkladac na pozniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Z tego co zrozumiałem to pewnie remont pochłanal dużo kasiury. W międzyczasie zrobiony został przelot i brakuje kasiury na strojenie. Tak to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) Jest tak, że jestem z Olsztyna, remont pochłonął dużo kasy to fakt, przelot był zrobiony razem z remontem niestety Pan, który ma go stroić będzie available dopiero po świętach, a Panów zamienników stroicieli w tych okolicach brak. Jestem po dotarciu i zmieniam jutro olej na docelowy Liquy Molly 5w30. Nie jestem w stanie wystroić go na razie nigdzie indziej bo to moje jedyne auto, pracy mam full i nim muszę jeździć bo nie mam nic innego. Do tej pory na dotarciu jeździłem do 3 tys obrotów i po prostu pytam czy do strojenia mam nadal jeździć jak grzyb czy mogę sobie trochę poużywać. Ot cała filozofia. A stroić będę mam nadzieję jak najszybciej po świętach Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez The_Sickness Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 8 minut temu, The_Sickness napisał: czy mogę sobie trochę poużywać. Ot cała filozofia Ja bym z tym poczekał do strojenia. To nie jest subaryna co sobie sama wszystko ustawi jak Legacy Turbo i będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) 52 minuty temu, frisco napisał: Ja bym z tym poczekał do strojenia. To nie jest subaryna co sobie sama wszystko ustawi jak Legacy Turbo i będzie git. Tak zrobię dzięki. Ogólnie im więcej km robię od remontu tym lepiej chodzi. Takie mam wrażenie dziwne. Jakiś mocno wyczulony na wszystko co się w nim dzieje Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez The_Sickness Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Spokojnie możesz pociskać, jeszcze lepiej dla silnika.Wiadomo bez naprawdę ostrych szaleństw, subaru jest podlane paliwem więc problemu nie będzie.Jak nie będzie przeładowywał to biedy nie zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się