Skocz do zawartości

Forester 2.5 XT - turbo boost bez strojenia


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam pytanie, Forester 2.5XT po remoncie, bez strojenia, zegar booost, czy można bez strojenia wrzucać mu drobne doładowanie powiedzmy 0,3 - 0,5 bara? Zanim wystroje jeszcze minie troszkę czasu, a zastanawiam się czy po dotarciu mogę mu trochę podmuchać więcej powietrza na niskich doładowaniach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, The_Sickness napisał:

Cześć, mam pytanie, Forester 2.5XT po remoncie, bez strojenia, zegar booost, czy można bez strojenia wrzucać mu drobne doładowanie powiedzmy 0,3 - 0,5 bara? Zanim wystroje jeszcze minie troszkę czasu, a zastanawiam się czy po dotarciu mogę mu trochę podmuchać więcej powietrza na niskich doładowaniach?

Weź napisz wyraźnie o co chodzi, co ma remont silnika do doładowania?

Doładowanie przed remontem było pewnie w granicach 0,7bara, więc teraz też takie jest.

Skąd te 0,3-0,5 bara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrozumiałem że kolega chce mu dołożyć 0,3 -0,5 bara doładowania więcej niż serja....... i to bez wystrojenia jest bardzo zły pomysł.....

a jeżeli chodzi że chce "depnąć pedał gazu" do 0,3-0,5 bara to czemu nie..... jeśli nic nie zmieniał przed a po remoncie (np. turbinę na większą)

po prostu go nie "pałuj" a wszystko będzie gitara :) to że masz DP przelot 3" po prostu nie zostanie wykorzystane :) po strojeniu będzie :)

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dodaniu przeloty 3 calowego za turbo robi sie remap.  Owszem mozna dojechac kawalek do kogos by wystroil ,ale bez remapu sie nie jezdzi na codzien po takiej zmianie.  Tak jest i nie radze kombinowac... jak sie zaklada przelot to sie robi remap w tym samym czasie - bo po co zakladac przelot i 3 calowa rure a remap odkladac na pozniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak, że jestem z Olsztyna, remont pochłonął dużo kasy to fakt, przelot był zrobiony razem z remontem niestety Pan, który ma go stroić będzie available dopiero po świętach, a Panów zamienników stroicieli w tych okolicach brak. Jestem po dotarciu i zmieniam jutro olej na docelowy Liquy Molly 5w30. Nie jestem w stanie wystroić go na razie nigdzie indziej bo to moje jedyne auto, pracy mam full i nim muszę jeździć bo nie mam nic innego. Do tej pory na dotarciu jeździłem do 3 tys obrotów i po prostu pytam czy do strojenia mam nadal jeździć jak grzyb czy mogę sobie trochę poużywać. Ot cała filozofia. A stroić będę mam nadzieję jak najszybciej po świętach

Edytowane przez The_Sickness
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, The_Sickness napisał:

czy mogę sobie trochę poużywać. Ot cała filozofia

 

Ja bym z tym poczekał do strojenia. To nie jest subaryna co sobie sama wszystko ustawi jak Legacy Turbo i będzie git. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, frisco napisał:

 

Ja bym z tym poczekał do strojenia. To nie jest subaryna co sobie sama wszystko ustawi jak Legacy Turbo i będzie git. 

Tak zrobię dzięki. Ogólnie im więcej km robię od remontu tym lepiej chodzi. Takie mam wrażenie dziwne. Jakiś mocno wyczulony na wszystko co się w nim dzieje

Edytowane przez The_Sickness
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...