herrkam Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 SPRT 1. Leszek Kuzaj 2. Patrik Flodin 3.Kajto 4. Siemanko 5. Dominik Butvilas 6. Michał Bębenek 6. Miko Marczyk 7. Marcin Słobodzian SSRT 8. Andrzej Koper SHRT 9. Marek Kluszczyński 10. Michał Pryczek Kogoś pominąłem jeżeli chodzi o oficjalny zespół Subaru w Polsce? Oczywiście są kierowcy, którzy jeździli Subaru poza zespołem, pomóżcie 1.Sebastian Frycz 2.Daniel Chwist 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 Ruta Szymon Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamer9 Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 Marcin Turski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawskip Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 poza zespołem to jeszcze oczywiście Krzysztof Hołowczyc. Tomasz Kuchar też startował w RSMP Imprezą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subaru Impreza STI Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 Krzysztof i Maciej Oleksowicz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 (edited) Kuchar Czopik Impreza WRC BTW fajny materiał Eh łezka sie w oku kręci Edited January 28, 2019 by turdziGT Link to comment Share on other sites More sharing options...
zawa Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 (edited) Jarosław Szeja Maciek Lubiak Daniel Chwist (wnuczek Sobiesława Zasady) Marcin Bełtowski Bartłomiej Baniowski (Lotos Subaru Rally Team) Michał Kościuszko starsze czasy to: Dariusz Poletyło Paweł Przybylski Edited January 29, 2019 by zawa Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 (edited) W Legacy RS zaliczył pare występów Fredric Donner w '93 a ponizej Palonka w '96 i '97 roku. Wojtek Zaborowski chyba pare startów Impreza zaliczyl jako podopieczny Holowczyc Menagmant zanim przesiadl sie do EVO 4 35 minut temu, zawa napisał: Jarosław Szeja Maciek Lubiak Daniel Chwist (wnuczek Sobiesława Zasady) starsze czasy to: Dariusz Poletyło Bartłomiej Baniowski Paweł Przybylski Przybylski faktycznie któraś Barborka Impreza 555 Edited January 28, 2019 by turdziGT Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieskiultras Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 17 godzin temu, turdziGT napisał: Kuchar Czopik Impreza WRC BTW fajny materiał Eh łezka sie w oku kręci Mniej więcej w tym okresie jak Kuzi zaczął Subaru jeździć zakochałem się w plejadach - raz że wujek zaczął pracować dla Kuziego a dwa w każdym Colinie jakoś Subaru najlepiej się prowadziło i pozwalało lać resztę stawki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Leszek jeździł Subaru juz dużo wcześniej niż ten wyżej wspomniany test.To było przygotowanie do ME z Prodtive z którego niestety nic nie wyszło. O ile dobrze pamiętam on chyba kupił po tej aferze to S9 którym miał jechać ME i okazał się to wielki paść.Przegral tytuł RSMP na rzecz Czopika w starszym aucie.A może coś pokręcilem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawskip Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Kuzaj w niedoinwestowanym WuRCu przegrał z Czopikiem w N grupowym Lancerze ( z większą zwężką, dlatego klasyfikowany jako A grupa). Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Czopik jechał 3 ostatnie rajdy tego sezonu Impreza WRC w barwach Sapa RT ale prawda zaczął Lancerem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tutek Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 11 godzin temu, turdziGT napisał: Czopik jechał 3 ostatnie rajdy tego sezonu Impreza WRC w barwach Sapa RT ale prawda zaczął Lancerem. Na odwrót. Czopik zaczął sezon Imprezą WRC z Węgier (Tagai Racing Technology) ale miał problemy z tym, że Węgrzy nie do końca ogarniali ten samochód. Na Elmocie na przykład cieknący dyfer Czopika musiał ratować pożyczony od Kuzaja inżynier z Prodrive. Po Kormoranie Czopik mądrze przeliczył srebrniki w kasie i doszedł do wniosku, że nie ma co ładować pieniędzy w wątpliwej jakości WRC, skoro za ułamek ceny można wziąć świeże auto od Dytki. I w ten sposób dokończył sezon A-grupowym Evo 7, które z A grupy miało tylko większą zwężkę, tak jak pisze @Slawskip. W ogóle ten sezon i to co się działo z tymi dwiema Imprezami WRC to czeski film. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Masz rację to ja pomieszalem. Pamiętam tylko że Leszek miał niezłą k.... na prodrive bo auto było nie do opanowania a nikt nie potrafił rozwiązać problemu. Po czasie się okazało że była to wina wadliwego czujnika przy dyfsze za parę złotych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrYzLy Posted January 30, 2019 Share Posted January 30, 2019 Leszek byl mega szczesliwy ze kupil to S8, jednak wypadajac na Rajdzie Polski praktycznie skasował to całe auto, chyba tylko klapa bagaznika sie nadawała do przelozenia. Pozniej braklo kasy na doinwestowanie tego auta i doprowadzenie do bezawaryjnego stanu. Film byl... nie czeski ale slowacki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now