Skocz do zawartości

Ścigamy się


Loucyphre

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zawody były mega wypaśne, trasa niby monotonna, bo wszystkie zakręty takie same, ale to tylko złudzenie. Każdy zakręt był inaczej wyprofilowany i inaczej jechany. Szkoda, że w niedzielę, na ostatnim podjeździe turbina mi padła i musiałem wtoczyć się na drugim biegu jakieś 500-600 metrów pod górę do mety (dobrze, że nie padła zaraz po starcie), bo byłby jeszcze lepszy czas i powtórka trzeciego miejsca. Na pocieszenie jest 5 w IV eliminacji i awans na 3 w generalce Mistrzostw Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Filmy z Załuża.

 

http://www.youtube.com/watch?v=QyHztZAPmXs

 

 

i strona już jest:

http://zisracing.info/

 

Jak wrazenia? Znam ta trase doskonale i wg mnie trasa troche nudna i chyba prosta, nie wiem jak to sie ma z perspektywy jechania naprawde szybkim autem i pelnym ogniem po niej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że w niedzielę, na ostatnim podjeździe turbina mi padła i musiałem wtoczyć się na drugim biegu jakieś 500-600 metrów pod górę do mety (dobrze, że nie padła zaraz po starcie), bo byłby jeszcze lepszy czas i powtórka trzeciego miejsca. Na pocieszenie jest 5 w IV eliminacji i awans na 3 w generalce Mistrzostw Polski.

 

Jak to zwykle mówie " nie sztuka mieć dobre turbo " :wink: Gratulacje naprawde super wynik . Misiakiem jeszcze nie śmigałem ale z tego co pisałeś musi być kozak zabawa . Szerokości życzę :wink:

 

filmik spoko tylko po co ten podkład muzyczny . Dzwięk zaworu upustowego i przepusticy świszczącej jest tu najlepszym podkładem muzycznym :smile: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trasa trochę nudna, każdy zakręt wydaje się taki sam, ale to tylko podczas wolnego przejazdu. Przy jeździe pełnym ogniem wygląda to trochę inaczej. Każdy jest inny, bardziej lub mniej się zaciska, jest łagodniejszy i inaczej wyprofilowany. Mało szybkich zakrętów, Na początku jeden mega szybki jechany na 5-ce, szykana, no i się zaczyna prawy lewy, prawy lewy i tak do met :)

Trasa o tyle fajna, że bardzo rytmiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trasa trochę nudna, każdy zakręt wydaje się taki sam, ale to tylko podczas wolnego przejazdu. Przy jeździe pełnym ogniem wygląda to trochę inaczej. Każdy jest inny, bardziej lub mniej się zaciska, jest łagodniejszy i inaczej wyprofilowany. Mało szybkich zakrętów, Na początku jeden mega szybki jechany na 5-ce, szykana, no i się zaczyna prawy lewy, prawy lewy i tak do met :)

Trasa o tyle fajna, że bardzo rytmiczna.

 

Tak mi sie wydawalo, ze pelnym ogniem ta trasa moze zmienic swoje oblicze, dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ŁOŁ!

Ile miałeś przed tą pierwszą szykaną?

Naprawdę było szybko. :shock:

 

6000 obrotów, na długiej skrzyni, czyli jakieś 190-210 km/h. Od Sopotu będę miał krótszą skrzynię, z maxem 195, to w zupełności wystarczy, a samochód lepiej będzie się zbierał. Niestety to nie będzie jeszcze kłowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrx33, tor aczej samo przełożenie główne zmienisz?

 

 

 

Dlaczego on Ci tak płuży przodem? Widzę że się starsznie miotasz z gazem i hamulcem w tych ciasnych zakrętach, coś nie tak z geometrią? szperami? stabilizatorami?

 

Obstawiam że to kwestia preferencji ;) Paweł woli z przyzwyczajenia, rycie przodem ja w STI niż uciekający tył :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...