klev Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Siemanko Pękła przednia sprężyna w SF s-turbo. Pękła bo amor jest wylany i do zmiany. Chcę zmienić przednie amortyzatory i sprężyny a przy okazji podnieść auto o jakieś 2 - 3cm. Nie chce się bawić w podkładki ani lift kit za kupę kasy tylko delikatnie go podnieść przy okazji zmiany amorów i sprężyn. Podpowiedzcie jakie amory i sprężyny kupić ? Najlepiej z numerem bo od razu bym zamówił w sklepie. KYB + padders ? a może KYB + ironman ? Ktoś zna numery tych części i wie o ile się podniesie ? Dzięki koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 KYB + Ironman = + 3.5 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 13 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 a numer seryjny taki do zamówienia w sklepie znasz?? bo jak tak powiem to mi na bank zadadzą to pytanie..... takie ? https://allegro.pl/zestaw-sprezyn-subaru-forester-przod-35mm-ironman-i7707675286.html a może takie od SG? (w pip tańsze) https://allegro.pl/sprezyna-pedders-subaru-forester-sg-przod-i6475289660.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Niestety nie pamietam. Zobacz na stronach producentów tychże fruktów lub ktoś bardziej obeznany sie wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wredne Osaczysko Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Tył amortyzatory KYB 334191/(92) Sprężyny ironman SUB002B Przód. amortyzatory KYB 334189 334190 sprężyny Ironman SUB001B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 13 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Pospring robi na zamówienie. 150 Zł szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasnyp Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Pospring Poznań zrobi jakie chcesz tzn. +10/+20/+40... 150szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Taczkę zrobisz z auta, będzie twarde i nie wykorzystasz całego zakresy pracy zawieszenia przy sprężynie tak twardej ze wywinduje auto o 35 mm w górę. Zrobisz to kosztem ugięcia w położeniu neutralnym koła i jadąc po dziurach będziesz miał mniej pracy zawieszenia "w dół" co pogorszy trakcję na wertepach. Poza tym przeguby półosiek będą pracowały pod większym kontem niż normalnie. Po to te lift kity wymyślili z amortyzatorami o większym skoku żeby zwiększyć zakres pracy zawiasu na tyle ile fabryczne wahacze i sworznie pozwalają ale sprężyny do tego są tak dobrane żeby neutralne położenie było proporcjonalnie tam gdzie trzeba a nie 25% ugięcia maxymalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 2 godziny temu, olej napisał: Taczkę zrobisz z auta, będzie twarde i nie wykorzystasz całego zakresy pracy zawieszenia przy sprężynie tak twardej ze wywinduje auto o 35 mm w górę. Zrobisz to kosztem ugięcia w położeniu neutralnym koła i jadąc po dziurach będziesz miał mniej pracy zawieszenia "w dół" co pogorszy trakcję na wertepach. Poza tym przeguby półosiek będą pracowały pod większym kontem niż normalnie. Po to te lift kity wymyślili z amortyzatorami o większym skoku żeby zwiększyć zakres pracy zawiasu na tyle ile fabryczne wahacze i sworznie pozwalają ale sprężyny do tego są tak dobrane żeby neutralne położenie było proporcjonalnie tam gdzie trzeba a nie 25% ugięcia maxymalnego. Podaj proszę olej nazwę i model amortyzatorów które będą miały dłuższy skok "negatywny, w dół) i będą tym samym zalecane do sprężyn ironmana podwyższających o 35mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Wystarczy kupić od SG seryjne amortyzatory i sprężyny, wtedy będzie ok 3 cm wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Potwierdzam, oraz zachowa sie komfort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 ale to pasuje Plug&Play i na przód i na tył czy trzeba coś przerabiać/patentować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 (edytowane) super to wiedzieć !! bardzo przydatna wiadomość dla potomnych Lift 3cm Dzięki chłopaki ! Edytowane 14 Grudnia 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Wow no to jeśli to prawda z seryjnymi amorami z SG to dzięki i szacun Panowie. Bo pomimo spedzonych wielu godzin w necie czytając najróżniejsze info nt liftu to nie natknąłem się na te informacje. Czyli jestem uspokojony. Sprężyny Ironman przód/tył i amory z SG przód tył i w sturbo będzie śmigać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 (edytowane) taaa tylko że jedna sprężyna Ironmana kosztuje 550-660zł..... (czyli cztery szt ponad 2000zł) a gdzie jeszcze amorki.... https://allegro.pl/sprezyny-przednie-ironman-35mm-subaru-forester-i7706232286.html a komplet amory + sprężyny na sam tył to 800zł. Na przód zapewne wyjdzie podobnie. (czyli kolo 1600zł) i mieć spokój na ładnych parę lat https://allegro.pl/zawieszenie-tyl-subaru-forester-sg-zastepuje-sls-i7722117452.html czyli wychodzi, że lepiej kupić całe zawieszenie z SG (+3cm) w cenie samych sprężyn Irinmana (+3,5cm) i to tylko na 3 szt by starczyło hehe. Pomijając że na tych Ironach to bezie sztywna taczka..... Tak na moją logikę Edytowane 14 Grudnia 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Ja kupiłem używany komplet (prawie nówki) amor+ sprężyna z sg za 1400 zł. Montaż p&p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Na ironmanach jest twardo. Mialem i generalnie OK ale w drugim SG miałem Dobinsony i było lepiej. Też lift ~30mm ale wygodniejsze a prowadzenie na plus do serii. Tylko droższe i trudno dostępne ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 (edytowane) Temat liftu wałkuje od ponad roku i Dobinsonow nie trafiłem w sprzedaży. Irony kosztują ok.6 stówek za komplet na os a nie są sztukę;) https://allegro.pl/zestaw-sprezyn-subaru-forester-przod-35mm-ironman-i6921632973.html Ten gość z Twojego linka klev to wg. mnie próbuje naciągnąć nieświadomych ludzi którzy szybko kupują nie czytając całości ogłoszenia Edytowane 14 Grudnia 2018 przez Adi660r Dodatkowe info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wredne Osaczysko Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Ja mam ironmany przód/ tył i nie narzekam na prowadzenie , ale to pewnie zależy od upodobań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pi. Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Jako nowy na tym forum witam i chciałbym zapytać kogoś, kto ma sprężyny Ironmany w forku SG: czy skok koła i trakcja w terenie się przez twardość tych sprężyn nie pogorszyły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bsergio Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 W dniu 14.12.2018 o 08:24, miki_mi2 napisał: Wystarczy kupić od SG seryjne amortyzatory i sprężyny, wtedy będzie ok 3 cm wyżej. Cześć a ktoś może wie, czy działa to w drugą stronę i zawieszenie z SF-a podejdzie do SG i obniży go o 30 mm? Chcę lekko w dół ale bez znacznego pogorszenia komfortu, WRX jest troche za nisko, Swiftów nigdzie nie widzę na sprzedaż, taki SF byłby idealny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się