Pirania Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Coraz częściej zdarza mi się zjeżdżać na off'a z rodziną i wpadł mi pomysł drobnych modyfikacji Outbacka. Wiem, że mogłem kupić Forestera ale kto przypuszczał że coraz więcej offa będzie. Ale do brzegu.. Zainspirowal mnie ten filmik Tutaj może za dużo rzeczy ale ogólnie to mi się podoba. Czy Ktoś coś robił przy swoim Outbacku? Możecie jakąś firmę polecić na południu Polski? Otwarty też jestem na pomysły i sprowadzenie na Ziemię..;) Sam znalazłem to: Link do strony z elementami do modyfikacji https://lpaventure.com/blogs/projects-outback. Dodam też kilka inspirujacych zdjęć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grajol Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Go big or go home. Wyguglaj sobie taki profil na insta @tomahulk. 6 cali liftu będzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Wyglądają bardzo ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałD Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 LP Aventure faktycznie robią fajne rzeczy, problem w tym że nie wysyłają bezpośrednio do polski. Ja ostatnio uzbroiłem swojego Outbacka w płytę i osłonę dyfra Primitive Racing. Kawał solidnego aluminium. Plus AT'ki w standardowym rozmiarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirania Opublikowano 26 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 9 godzin temu, MichałD napisał: LP Aventure faktycznie robią fajne rzeczy, problem w tym że nie wysyłają bezpośrednio do polski. Tego jeszcze nie sprawdzałem. Jaki rozmiar AT wsadziłeś ? LP lift to 5cm, zastanawiam się czy to bardzo popsuje trakcję na asfalcie,.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałD Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Rozmiar standardowy czyli 225/65r17, fajnie że w tym rozmiarze jesteś w stanie wsadzić pełne koło jako zapas. LP aventure chyba mają taki lift który nie zmienia geometrii. A tak to do każdego zestawu są dostępne śruby do regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 na amercykim forum outbacka jest duzo rozwiazan, tego mi brakowalo na naszym sledze rozwoj watku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałD Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Tak to teraz u mnie wygląda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirania Opublikowano 29 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Mój w lutym idzie na zabezpiecznie antyklorozyjne i wyedy zajrzę pod spód i pomnyślę o dodatkowych osłonach. Teraz mam orginalne. Michał a nie chciałeś osłony silnika lekko wypuścić do przodu jak na pierwszych zdjęciach? Przy długim przodzie może to się czasami przydać. Mam opcje 2cm na podkładkach go dzwignać koszt ok 1500 zł albo bawić się w LP. Zastanawiam się bo 80% czasu żona z córką jeżdżą po asfalcie i ... Chyba chciałbym jeszcze folią bezbarwną okleić aby uniknać zarysowań gałęzi, musze koszty sprawdzić. Fajny filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałD Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Ten drugi na pewno ma płytę Primitiva. Bardziej do przodu wypuszczona jest płyta Ralliteka,ale jest cieńsza niż Primitiva. Takiej jak w LP nie chciałem bo na plastiku zderzaka mi nie zależy Oklejenie bezbarwną folią czyli bikini jest dość drogie, ja doraźnie stosuje gumę w sprayu. @Pirania jakbyś załatwiał lift LP to bym się dołączył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirania Opublikowano 4 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Tak potwierdzam, wyklejenie wychodzi 5-12tys. Osłony - muszę poczytać. Lift - muszę do nich napisać czy wysyłają do PL. Dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Podłączając się do tematu, trochę z innej beczki, może ktoś modyfikował w jakiś sposób lampę cofania w Outbacku ? Niestety w moim roczniku 2005 doświetlenie cofania zerowe. Cofanie sprawia kłopot nawet na osiedlowym parkingu. W deszczowy dzień lusterka mokre, szyby zaparowane, nic nie widać, w terenie, po ciemku to samo, trzeba wychodzić z auta żeby sprawdzić teren wokół żeby nie malować zderzaka i cofać 2 km/h, ewentualnie w miarę możliwości zweryfikować go przed manewrem, jak w busie i jechać "na czuja" Do tej pory wychodziłem bez szwanku, ale chciałbym to poprawić jednocześnie nie szpecąc zbytnio auta. W pierwszej chwili pomyślałem o "światłach/listwach led" podobnie jak na załączonym obrazku, celem zainstalowania pod listwę plastikową na tylniej szybie, pod światłem hamulca i zintegrować kabelkowo ze światłem cofania - tam najmniej byłoby to widać wg mnie. Drugi pomysł to jakieś owiewki na lusterka, ale nie załatwia to tematu doświetlenia i chcąc je złożyć będzie kłopot. Ewentualnie macie może jakieś inne pomysły i rozwiązania ? Wiem, że nie będzie najpiękniej, ale zależy mi, aby coś widzieć i przekładam praktyczność nad estetykę w tym przypadku, ale bez przesady. Pozdrawiam, Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Górski Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 (edytowane) Ile takie osłony Primitiva kosztują? Może się przyda: https://pl.upost.info/31373136303638393835 Edytowane 31 Grudnia 2018 przez Michał Górski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałD Opublikowano 1 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 http://get-primitive.com/index.php?selected_filters=2010-Subaru-Outback-2.5+i+Limited&controller=find&fc=module&controller=find&module=carpartssearch&controller=find&controller=find&n=60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navigare Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Chętnie bym się dowiedział czegoś nowego o lifcie i osłonach - opinie/porównania, nikt nie zakładał nic ostatnio? Wydaje mi się, że seryjnie nie ma w outback żadnych osłon (my17 wersja exclusive w dieslu)? Chciałbym trochę osłonić przód oraz podnieść max 2 cale - bo priorytet to dobre prowadzenie na asfalcie. Tu trochę info znalazłem, ale zależy mi na info od kogoś kto ściągał z usa i montował. https://www.ignitionoffroadblog.com/post/the-ultimate-subaru-lifting-guide Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoninBialy Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 Cześć. Poszukuje sprawdzonego warsztatu/garażu w celu tuningu Offroad Subaru Outback z 2014 r. Ktoś może mi kogoś polecić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kslvsky Opublikowano 11 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Siemanko! Ja się udaje do szanownego gremium w tym temacie. Również chodzi mi po głowie projekt Outbacka. Hamburgeryka opływa w partsy i inne pierdólki a w EU jakieś pustki albo ja szukać nie umiem xD Po pierwsze to pomysł na lift wziął się stąd że dużo jeżdżę na rowerze, buduję trasy itd i potrzebuję nieraz wjechać do lasu, tak porządnie wjechać. Nie na jakiś gruby odfroad, topienie w błotach ani nic. Potrzebuje lift około 2”, a jestem zielony w tym temacie. Pomożecie? Drugą kwestią są opony: mam obecnie Bridgestone Turanza (tak wiem ze na asfalt) ale chce założyć jakaś bardziej terenową gumę. Czy Falken Wildpeak AT jest godny uwagi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałD Opublikowano 11 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Poszukaj sobie zestawu Ironmana, jest już dostępny w Polsce. Co do opon, to ja jeżdżę na Geolandarach G015 i sobie chwalę. Przy tym zestawie mam 235/65R17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody Technik Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Pod tym tematem moja modtfikacja: #OBK 2.5 (2008), Europa - lift kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody Technik Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 O 6” Europejskiego OBK nie podniesiesz, no chyba ze wstawisz dystanse pod sanki zawieszenie. Ten caly lift kit, to tylko wizualny kit. Co prawda jego przydatnosc w podrozowaniu doceniam, tylko zjazd w las nie mozna nazywac Off Road, Bo to droga tylko lesna lub polna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herbert Opublikowano 20 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2023 Kupiłem z liftem 2" Czas na płytę... Ktoś ma sprawdzony namiar? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob C Opublikowano 26 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2023 W stanach zestawów do Outbacka jest od groma, z racji tego, ze to bardzo popularne auto, widuje tego od cholery. Ja akurat chciałem obniżyć żony Outbacka bo jeździ tylko w koło komina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się