Jump to content

grajol

Nowy
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About grajol

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gliwice
  • Auto
    OBK'07 Zielona Butelka
  1. Czy jeżeli bujasz autem na postoju słychać to chrobotanie? W moim miałem przypadek że sprężyny zawieszenia tarły o krawędzie dolnych mocowań, kielichach na kolumnach. Drgania przenosiły się w bardzo nieprzyjemny sposób na całą karoserię. Test wyglądał w taki sposób że ja trzymałem rękę na nakrętce amortyzatora (pod maską) a druga osoba mocno bujała autem.
  2. Pewnie goście w warsztacie nie poznaczyli kamieni (łożysk) z tripoda i pozamieniali je miejscami. W serwisówce jest jasno opisane jak je oznaczyć i że mają trafić na swoje miejsce. W skrócie robiony przegub wewnętrzny jest źródłem wibracji.
  3. @MKK a z ciekawości co było z wałem ze Sierry? Zapieczone/rozbite Krzyżaki, podpora, wyważenie?
  4. Na amerykańskim forum outbacka albo forestera trafiłem wątek lejących z kanałów olejowych upg w ej25. Generalnie dopóki nie leje się strumieniem to jeżdżą.
  5. Wróć za jakie 20 tysięcy i powiedz jak się spisują.
  6. Zamówiłem 2 cm na tyl. Czekam na po świętach żeby zamontować bo po wrzuceniu geometrię byloby trzeba zrobic. Spoko wykonane, szpilki w komplecie.
  7. Go big or go home. Wyguglaj sobie taki profil na insta @tomahulk. 6 cali liftu będzie ok?
  8. Tu jest kilka tropów https://www.autocodes.com/p0136_subaru.html poza sonda co jest najbardziej prawdopodobne są jeszcze sprawy związane z paliwem itp.
  9. Mam wrażenie że ten poliuretan jest bardzo mocno wciśnięty w sanki. Moje podejrzenie jest takie że połączenie straciło swobodę ruchu w zaprojektowanym miejscu oraz zakresie i wahacz zaczął pracować w najsłabszym miejscu łamiąc się. Btw lichota z taką rurka Dobrze kombinuje?
  10. A jak wygląda przepustnica i przepływka? Miałem podobny objaw ale na D, na pozostałych przełożeniach nie chciało mi się sprawdzac. Lekkie, nie zauważalne na obrotomierzu falowanie. Takie do wyczucia dup...mierzem. Czyszczenie przepustnicy i przepływki załatwiło sprawę. Obroty ani drgną, przy okazji auto lepiej jedzie od dołu i wreszcie mogę zrozumieć upór 4EAT do jazdy na ostatnim biegu zawsze i wszedzie.
  11. Dzień dobry, po ponad 7 latach od założenia konta wreszcie przyszedł czas by się ujawnić na forum i przywitać. Czemu dopiero teraz? Po pierwsze bo tak, a po drugie w maju zostałem właścicielem Subaru. Innego niż planowałem. Które nie bulgocze, nie straszy dzieci w przedszkolu i ma automat. W kolorze, który uszedł by na Astonie, Jaguarze E-Type, lub czymkolwiek z Wysp czyli po naszemu "zielony butelkowy". Witajcie moi drodzy
×
×
  • Create New...