Skocz do zawartości

Coś trze na zakręcie po zmianie hamulców


Narrator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam następujący problem. Zabrałem się za tylne hamulce. Klocki TRW, tarcze ATE, zmieniłem też szczęki hamulca ręcznego. Od tego czasu podczas zakrętu coś trze. Nie jest to ciągły dźwięk tylko przerywany, jakby coś było krzywe? Aby wykluczyć zaciski oddałem je do regeneracji. Piaskowanie, malowanie, wymiana tłoczków i gumek. Nie pomogło. 

 

Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Narrator napisał:

Witam

 

Mam następujący problem. Zabrałem się za tylne hamulce. Klocki TRW, tarcze ATE, zmieniłem też szczęki hamulca ręcznego. Od tego czasu podczas zakrętu coś trze. Nie jest to ciągły dźwięk tylko przerywany, jakby coś było krzywe? Aby wykluczyć zaciski oddałem je do regeneracji. Piaskowanie, malowanie, wymiana tłoczków i gumek. Nie pomogło. 

 

Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? 

Blaszki które trzymają tylni klocek. Ewentualnie okładzina trze rantem o bęben ;). U mnie blaszki trą ... a jak podniosę auto na podnośniku i zakręcę tylne koło to nic nie trze :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to tarczo-bębny jak w forku to może trzeć ten mały rant tarczy ( od wewnętrznej strony tam gdzie bęben przechodzi w tarczę) o obudowę/osłonę. Przestrzeń między nimi  jest bardzo mała, może trze na zakrętach ze względu na naprężenia/luz łożysk. 

Gdy niedawno robiłem tylne hamulce  już rdza  na osłonie powodowała, że  tarło przed  złożeniem, trzeba było ją obstukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w gt kiedys zmieniłem tarcze tył trw bodajże i tylko  w zakrętach tarło ale delikatnie  i przestało  po jakims czasie  nie mogłem dojśc do tego o co kaman troszke tarcze ubrało zrobiło delkatny frezik  na górze tarczy może jaką dziesiątą mm i przestało  może nadmiar tarczy  defekt produkcyjny  dodam że tarcze jeżdziły kilka lat póżniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy klocki luzno (bez przesady) moga sie ruszac w prowadnicach. Mialem takie objawy jak Ty i klocek nie do konca odsuwal sie od tarczy, i na zakretach popiskiwal. Raz na jakis czas musze to rozebrac i oczyscic, wtedy jest spokoj. Oczywiscie wszystko po wymianie hamulunku na STI (wszystko swiezo zregenerowane i nowe tarcze), na oryginalnych nic nie halasowalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...