Narrator Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Witam Mam następujący problem. Zabrałem się za tylne hamulce. Klocki TRW, tarcze ATE, zmieniłem też szczęki hamulca ręcznego. Od tego czasu podczas zakrętu coś trze. Nie jest to ciągły dźwięk tylko przerywany, jakby coś było krzywe? Aby wykluczyć zaciski oddałem je do regeneracji. Piaskowanie, malowanie, wymiana tłoczków i gumek. Nie pomogło. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 27 minut temu, Narrator napisał: Witam Mam następujący problem. Zabrałem się za tylne hamulce. Klocki TRW, tarcze ATE, zmieniłem też szczęki hamulca ręcznego. Od tego czasu podczas zakrętu coś trze. Nie jest to ciągły dźwięk tylko przerywany, jakby coś było krzywe? Aby wykluczyć zaciski oddałem je do regeneracji. Piaskowanie, malowanie, wymiana tłoczków i gumek. Nie pomogło. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Blaszki które trzymają tylni klocek. Ewentualnie okładzina trze rantem o bęben . U mnie blaszki trą ... a jak podniosę auto na podnośniku i zakręcę tylne koło to nic nie trze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 6 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Ale blaszki zostawiłem stare a przed wymianą nic nie tarło. No chyba że teraz mam grubsza tarcze. U mnie na podnośniku też nic nie słychać. Na prostej też cisza, tylko w zakrętach. Muszę sprawdzić te okładziny w bebnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 W czasie tego tarcia lekko zaciągnij ręczny.(tylko uważaj). Jak tarcie tarcie ten szum się zmieni- to okładziny.Ale też może łozyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Sprawdzić jeszcze możesz czy nie trze osłona tarczy o tarczę. U mnie tarło przy skręcaniu ,ale to było na przodzie. Lekkie podgięcie jej, pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Załóż przelot 3'' Powinno pomóc 2 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Jeśli to tarczo-bębny jak w forku to może trzeć ten mały rant tarczy ( od wewnętrznej strony tam gdzie bęben przechodzi w tarczę) o obudowę/osłonę. Przestrzeń między nimi jest bardzo mała, może trze na zakrętach ze względu na naprężenia/luz łożysk. Gdy niedawno robiłem tylne hamulce już rdza na osłonie powodowała, że tarło przed złożeniem, trzeba było ją obstukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 w gt kiedys zmieniłem tarcze tył trw bodajże i tylko w zakrętach tarło ale delikatnie i przestało po jakims czasie nie mogłem dojśc do tego o co kaman troszke tarcze ubrało zrobiło delkatny frezik na górze tarczy może jaką dziesiątą mm i przestało może nadmiar tarczy defekt produkcyjny dodam że tarcze jeżdziły kilka lat póżniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 21 godzin temu, _scooby_ napisał: Załóż przelot 3'' Powinno pomóc Czasem wystarczy zrobić głośniej radio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Sprawdz czy klocki luzno (bez przesady) moga sie ruszac w prowadnicach. Mialem takie objawy jak Ty i klocek nie do konca odsuwal sie od tarczy, i na zakretach popiskiwal. Raz na jakis czas musze to rozebrac i oczyscic, wtedy jest spokoj. Oczywiscie wszystko po wymianie hamulunku na STI (wszystko swiezo zregenerowane i nowe tarcze), na oryginalnych nic nie halasowalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba259 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Mialem taki objaw jak dosyc mocno podciągnąłem szczeki hamulca recznego ( regulacja przy kolach). Hamulec nie byl na tyle mocno ze hamowalo kola caly czas a jednak przy skrecaniu dzialo sie tak ze czasami okladziny obcieraly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się