Marek Żelichowski Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Hej, chciałem się was podpytać jakie są koszty remontu silnika z imprezy wrx 2002 (218km). Kolejne pytanie - gdzie w warszawie i okolicach polecacie go zrobić. Czy przy takiej akcji są jakieś elementy które warto wymienić/ulepszyć względem serii (mocne daily) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MattiWRX Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Zależy co chcesz osiągnąć. Poszukaj trochę na forum, jest kilka wątków. W tym dziale jedynie to ASO. I co dla Ciebie znaczy mocne daily? Pamietaj ze to moze zmienic sie w studnie bez dna, bo będziesz co chwile cos zmieniał a jedna modyfikacja czasami pociąga drugą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Powiedzmy wprost odbudowa od 12 000 w zwyższ. Górnej granicy brak. Pytanie to, co chcesz osiągnąć w liczbach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Żelichowski Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 12k?! ja rozumiem że to nie jest 1.9 tdi, ale co tam jest takiego drogiego? A czy w takim razie ktoś mógłby mi na priv polecić jakieś nie aso? a co chciałbym osiągnąć? jakieś 250k km bez problemów moc też koło 250 byłaby super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 6 minut temu, Marek Żelichowski napisał: 12k?! ja rozumiem że to nie jest 1.9 tdi, ale co tam jest takiego drogiego? Know how, czesci, robocizna, w twoim przypadku remap. Zapewne da sie znalezc tansze opcje ale to nie bedzie optymalne rozwiazanie. Przede wszystkim ustal co wymaga remontu - powyzszy przyklad dotyczy kompleksowego remontu i jest calkiem niedrogi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 a co się silnikowi stało? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Godzinę temu, Marek Żelichowski napisał: 12k?! ja rozumiem że to nie jest 1.9 tdi, ale co tam jest takiego drogiego? A czy w takim razie ktoś mógłby mi na priv polecić jakieś nie aso? a co chciałbym osiągnąć? jakieś 250k km bez problemów moc też koło 250 byłaby super Chcesz wyremontować silnik w 16 letnim aucie o zacięciu sportowym i przejechać nim bezproblemowo 250 tyś km?! Koszt 12 tyś podany wyżej jest mocno optymistyczny. Zakres, czyli koszt można określić dopiero po rewizji silnika. Bardzo ważne jest to czy silnik jest fabryczny. Jeżeli chcesz auto do jazdy na co dzień i przy tym zrobić spory przebieg to ja podejmując się takiego remontu wymieniłbym poniższe części: -kpl. uszczelek silnika OEM 1200 zł - wał korbowy OEM 1700 zł - tłoki OEM + pierścienie 1600 zł - obróbka bloku (jeżeli się nadaje) 600 zł - obróbka głowic 800 zł - pompa oleju 500 zł - rozrząd z pompą wody + termostat OEM 1200 zł -panewki główne i korbowodowe 1000 zł I już masz 8600 zł, do tego dojdzie pewnie sprzęgło 1500 zł, regeneracja turbo. Ja kazałbym w tak starym aucie wymienić wszystkie przewody układu chłodzenia wraz z chłodnicą to dodatkowy koszt ok 1600 zł. Dodaj do tego robociznę jakieś 4000 zł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 42 minuty temu, Polak821 napisał: Chcesz wyremontować silnik w 16 letnim aucie o zacięciu sportowym i przejechać nim bezproblemowo 250 tyś km?! Do tego pewnie, klocki, tarcze, przewody, amortyzatory, sprężyny ... . A później ludzie dziwią się, że trzeba zapłacić krocie za stare Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Żelichowski Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 2 hours ago, mly96 said: a co się silnikowi stało? nic, chciałem to zrobić profilaktycznie, bo jednak już 16 lat jeździ a patrząc na inne jego aspekty poprzedni właściciele traktowali go różnie 1 hour ago, Polak821 said: Chcesz wyremontować silnik w 16 letnim aucie o zacięciu sportowym i przejechać nim bezproblemowo 250 tyś km?! Koszt 12 tyś podany wyżej jest mocno optymistyczny. Zakres, czyli koszt można określić dopiero po rewizji silnika. Bardzo ważne jest to czy silnik jest fabryczny. Jeżeli chcesz auto do jazdy na co dzień i przy tym zrobić spory przebieg to ja podejmując się takiego remontu wymieniłbym poniższe części: -kpl. uszczelek silnika OEM 1200 zł - wał korbowy OEM 1700 zł - tłoki OEM + pierścienie 1600 zł - obróbka bloku (jeżeli się nadaje) 600 zł - obróbka głowic 800 zł - pompa oleju 500 zł - rozrząd z pompą wody + termostat OEM 1200 zł -panewki główne i korbowodowe 1000 zł I już masz 8600 zł, do tego dojdzie pewnie sprzęgło 1500 zł, regeneracja turbo. Ja kazałbym w tak starym aucie wymienić wszystkie przewody układu chłodzenia wraz z chłodnicą to dodatkowy koszt ok 1600 zł. Dodaj do tego robociznę jakieś 4000 zł. dzięki za szczegółowe info. Tak chciałbym przejechać nim 250 tyś km, do tej pory tyle zrobił więc nie widzę powodu dla którego miałby tego nie zrobić 2 raz. 47 minutes ago, llkuba said: Do tego pewnie, klocki, tarcze, przewody, amortyzatory, sprężyny ... . A później ludzie dziwią się, że trzeba zapłacić krocie za stare Subaru to + sprzęgło akurat już zrobione 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 w subaru nie remontuje sie profilaktycznie silnikow 2.0 jak brak historii serwisowej to zestaw obowiazkowy, sprzeglo, rozrzad, plyny, regulacja zaworow, itp koszt na oem parts z robota ok 7k. jesli chlodniaca sie uchowala ori, to na dniach sie rozszczelni a i na zime przewody paliwowe pod kolektorem po tym zmieniasz wydech i spokojnie 250KM bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Mi w WRX 2002 po 306000 Km umarł silnik, na Plejadach - panewka. Dylemat czy i jak naprawiać .... W środę odbieram auto po przeszczepie używanego silnika. Robię w Zielonce pod Warszawą na ul. Mazowieckiej. Cały blok z głowicami, plus Turbo w lepszy stanie niż moje. Do tego wymian koła zamachowego. Mam nadziej że będzie OK. Co z tego wyszło niebawem napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 5 minut temu, Intakwrx napisał: Mi w WRX 2002 po 306000 Km umarł silnik fabryczny silnik nakręcił taki przebieg?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 jak dbasz, tak masz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 8 godzin temu, markos007 napisał: fabryczny silnik nakręcił taki przebieg?! Tak. Wszyto seria tylko komputer przeprogramowany na 265KM na 385 Nm, ale to było 17 lat temu . Wydech 2,5 cala, ale z katalizatorem. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat833 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Mój ma 235000 fabryczny bez remontu W dniu 3.08.2018 o 14:15, markos007 napisał: fabryczny silnik nakręcił taki przebieg?! Mój z 2003 225 km ma już 235000 i jeździ dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Żelichowski Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 On 8/3/2018 at 2:09 PM, Intakwrx said: Mi w WRX 2002 po 306000 Km umarł silnik, na Plejadach - panewka. Dylemat czy i jak naprawiać .... W środę odbieram auto po przeszczepie używanego silnika. Robię w Zielonce pod Warszawą na ul. Mazowieckiej. Cały blok z głowicami, plus Turbo w lepszy stanie niż moje. Do tego wymian koła zamachowego. Mam nadziej że będzie OK. Co z tego wyszło niebawem napiszę. A co zrobiłeś z tym starym? Chciałbyś może się go pozbyć? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 23 godziny temu, Marek Żelichowski napisał: A co zrobiłeś z tym starym? Chciałbyś może się go pozbyć? :D Aktualnie jest u mnie w garażu, bedziemy go z intakiem czyścić i stawiamy mu pomnik. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 10 godzin temu, Jumpman napisał: Aktualnie jest u mnie w garażu, bedziemy go z intakiem czyścić i stawiamy mu pomnik. A może zrobicie z niego elegancki stolik . Tłoki na wierzchu byłby wisienką na torcie, przekrój do męskiej bazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Taki pomnik wlasnie mam na mysli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się