Jak chcesz długie biegi to przykręć skrzynie od diesla. A sorry tam niema reduktora.
Do tego silnika przykręcisz bez przeróbek każdą skrzynie od Subaru Impreza, Forester, Legacy, Outback. Pamiętaj dobrać właściwy tylny dyfer do przełożenia głównego w wybranej skrzyni.
A od czego się staby naciągnęły? Zamontowałeś podkładki tylko z jednej strony na osi ? Naciągnąć się mogły tuleje wahacza, jeśli ich nie ustawiłeś po montażu podkładek nad poduszki amortyzatora. Ale to spowoduje tylko ich przedwczesne zużycie.
Nie wiem jak w Tribece ale w Legacy można z poziomu nawigacji sprawdzić parametry jak wciśnięty hamulec włączone światła i zapięty bieg. Może sprawdzenie tych parametrów pomoże w ustaleniu czego ten ekran nie widzi i dlaczego nie odblokowuje funkcji ustawiania daty.
Czym próbowałeś skasować i w jaki sposób? Czy błąd się kasuje i za chwilę pojawia, czy nie da się skasować? Jeśli kasuje się na chwilę to masz problem z obwodem grzałki. Musisz go sprawdzić i naprawić.