Jump to content

Farmer

Użytkownik
  • Content Count

    167
  • Joined

  • Last visited

About Farmer

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Legacy GT,
    3000GT, Focus RS

Recent Profile Visitors

211 profile views
  1. Mógł przerdzewieć kołek mocujący szczękę.
  2. Skoro kupiłeś sprężyny nowe do kombi i dalej siedzi w porównaniu z inną to. 1. Może ta inna jest za wysoko 2. masz amortyzatory od czegoś innego 3. urywają się kielichy
  3. Na włączonej klimie wentylatory pracują prawie cały czas. Przy jeździe autostradowej nie mają znaczenia. Spróbuj z dużą chłodnicą. Przed naprawą jeździłeś 180+ w ciepłe dni (25+) i było w porządku?
  4. Ah te forumowe kalambury.
  5. Skoro olej ubywa w ilości zauważalnej na bagnecie, to musi się lać. Umyj silnik, zrób jazdę próbną i sprawdź gdzie leci.
  6. I zatarta wycieraczka z tyłu. Ewentualnie przewody w tylnej klapie.
  7. Farmer

    Kod lakieru

    http://www.automotivetouchup.com/touch-up-paint/subaru/2000/forester/?code=8G2
  8. A uruchamiasz silnik bez wciśniętego sprzęgła i wszystko ok?
  9. Ale jego można podczas jazdy przełączać. W razie czego druga skrzynia.
  10. Jak by co, mam czarne od sedana i niebieskie od kombi. Po 2004 r.
  11. Obie te śruby mają takie same podkładki. Na zdjęciu pierwszym jest w miejscu w którym się ją montuje. Na drugim poglądowo na środku. Lepiej ją widać. Tego typu śruby są montowane fabrycznie do regulacji zbieżności. Jeśli ich nie masz to bardzo dziwne. Jak ktoś zastosował zwykłe to będziesz potrzebował z podkładkami. Jednak podejrzewam, że chodzi ci o pochylenie koła a nie zbieżność. Więc potrzebujesz takie poniżej. Takie służą do ustawienia pochylenia koła.
  12. Jeśli chodzi o reflektory to są inne.
  13. Ja raczej bym ustawił luzy a nie kasował. Może to jest przyczyną. Poza tym mycie przepustnicy, znalezienie przecieku powietrza poza przepływomierzem, sam przepływomierz.
  14. Może regulator napięcia.
×
×
  • Create New...