Jump to content

Farmer

Użytkownik
  • Content Count

    253
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Dobry

About Farmer

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Legacy GT,
    3000GT, Focus RS

Recent Profile Visitors

540 profile views
  1. Na zdjęciu kieruj się w dół po linii prostej od zaznaczonego kabla. Na samej krawędzi widać czujnik do którego powinien być przypięty. Brakuje przewodu łączącego zaznaczoną kostkę z czujnikiem.
  2. Farmer

    Dekielek do piasty.

    Nie ma dekielków na piasty. Można dokupić dekielki na felgi.
  3. Tak na szybko, zasilanie cewek lub wtryskiwaczy bądź wzbudzenie alternatora.
  4. Bo idzie zima. Proponuję zapoznać się z instrukcją obsługi samochodu. Płyn ma być pod korek w chłodnicy i pomiędzy min- max w zbiorniczku wyrównawczym. Mieszanie to pół biedy, Sprawdź temperaturę krzepnięcia. W razie wątpliwości, zakup płukankę do chłodnic i wypłucz układ i zalej nowym płynem. Proponuję eksperyment. Do szklanki wlej 200ml soku pomarańczowego. Następnie dolej najdelikatniej jak potrafisz 15ml soku winogronowego. Następnie spróbuj odessać ten sok. Wynik tego doświadczenia jest odpowiedzią na twoje pytanie. PS Przywitaj się w
  5. Jeśli masz czym odczytać błędy a nie wiesz gdzie jest bank 1 a gdzie 2. To proste odpinasz kostkę z lewego i sprawdzasz błędy w ECU. Pojawia się nowy błąd albo zostaje stary. Dla pewności, że metoda jest działająca powtarzasz czynność z prawym. Czujniki znajdują się z tyłu głowicy od góry zaraz za kolektorem ssącym.
  6. Chwilowo coś nie zadziałało w ABS. Odczytaj błędy z kompa. Bardzo prawdopodobne, że problem powróci. Ja wiem!, Ja wiem!, Ja wiem!, samochód się zepsuł.
  7. Przy takich skokach napięcia, powinieneś zaobserwować rozbłyski wszystkich włączonych żarówek. Jeśli brak takiego objawu, to zmień miernik. Na pokładzie samochodu niema innego urządzenia generującego prąd jak alternator. Podmień na inny i będziesz wszystko wiedział.
  8. Jak chcesz się tak bawić, to wymień cały odbłyśnik. Nie krój go, bo nie ustawisz żarówki w odpowiednim miejscu.
  9. Ten który tak niema, jest popsuty. Gdybam, bo przyczyn może być kilka. Zła regulacja instalacji LPG, zużyty reduktor lub wtryskiwacze.
  10. Dziś sprawdziłem próbę najechania na poprzedzający samochód. Nie wytrzymałem i nacisnąłem hamulec, po czym odpuściłem a samochód dalej hamował. Bez tempomatu.
  11. Nie robiłem testów z krzakami ani z praniem. W moim z 19r najpierw mruga na czerwono po pewnym czasie dopiero hamuje. Udało mi się doprowadzić do wstępnego hamowania tylko dwa razy: raz jak dojeżdżałem do łuku a na wprost był znak z biało czerwonymi strzałkami, drugi raz jak przejeżdżałem przez śpiącego policjanta blisko krawężnika a za nim stał zaparkowany samochód. Oba te hamowania były wstępne i po ruszeniu kierownicą ustępowało. Co do pieszych, rowerzystów i motorowerzystów nie sprawdzałem. Brak mi odwagi. Funkcji z przepustnicą i ruszaniem na ścianę też nie sprawdzałem. Pobawię się i dam
  12. A jak sprawdziłeś, że system nie działa. Uderzyłeś w jakąś przeszkodę? Rzadko kto jest w stanie wytrzymać bez hamowania do momentu kiedy system włączy hamulce. Pamiętaj to będzie hamowanie awaryjne. Nie tak jak na tempomacie, komfortowo i delikatnie.
  13. Zwróć uwagę na wycięcie do rury wydechowej. W zasadzie jej brak.
  14. Montowałem tarcze tego rodzaju do imprezy gc. Były robione na moje zamówienie aby wyglądały jak oryginalne plus moje logo. Bardzo dobry efekt. Świecą jak oryginalne, te bez podświetlenia nie rozprowadzają równomiernie światła. Nie polecam takiego rozwiązania.
  15. Tylna kanapa tylko od twojego modelu. Sensu ekonomicznego niema w wymianie foteli materiałowych na skórzane, niezależnie od wybranej przez ciebie opcji.
×
×
  • Create New...