Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jest bo ten zbiorniczk jest zamiast miski olejowej co powoduje ze olej nie odplynie ze smoka przy duzych przeciazeniach.To rozwiazanie prosto z motorsportu i nazywa sie " dry sump "

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FastAndFurious

Upadek VAG to najlepsze wydarzenie w swiecie motoryzacji od lat. Wyrzadzili unifikacja i lansowaniem bylejakosci duze szkody. To czubek gory lodowej i sadze, ze VAG sie z tego juz nie podzwignie. Moze wreszcie bedzie tez koniec kuriozalnego diesla, europejskiego dziwadla montowanego w samochodach osobowych.

,, Niemiecka jakosc, niemiecka  precyzja''  i ,,Przewaga dzieki technice'' doskonale odzwierciedla filozofie koncernu. - gigantyczne klamstwa lansowane ogromnymi nakladami na reklame. W ten sposob sprzedawano buble Audi, Skody i VW.

Egzysotowali dzieki preferencyjnemu opodatkowaniu i dotacjom wynikajacym z jakoby ekologicznego nastawienia i badan w tym kierunku. Kasa trafila do kieszeni ociezalych Helmutow, technologicznie nie byli w stanie zrobic nic.

Powinni zostac dodatkowo obciazeni karami za dzialanie na szkode uczciwych producentow, ktorzy wydali ogromne sumy na spelnienie norm emisji spalin.

Audi sa w UK najczesciej psujacymi sie samochodami, psuja sie wiec rownie czesto w innych krajach. VW nieco zradziej, bo nowsza technika trafia do Audi. W przypadku VAG jakosc nie istnieje i wiekszy stopien komplikacji pzreklada sie na wieksza awaryjnosc.

Z ogromna przyjemnoscia patrze na ich upadek.

Edytowane przez FastAndFurious
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FastAndFurious

Nie wyjdzie z tego. To bedzie efekt domina. Zaczna sie sypac kolejne kary, kolejne silniki i modele. Pozwy zbiorowe oszukanych klientow ( w UK ma to byc najwiekszy pozew zbiorowy w historii). Wizerunkowa smierc, mnostwo klientow bedzie sie trzymac od nich z daleka. Preferencyjne opodatkowanie pzrepadnie, dotacje na ekologie. Bez diesla zostana z awaryjnymi silniczkami benzynowymi. Hybryd produkowac nie potrafia na skale masowa. Nie bedzie srodkow na rozwoj, a i tak jest kiepsko jakosciowo.

W Polsce ekologia dla wiekszosci klientow pewnie nie istnieje, ale w krajach zachodnich jest calkiem inaczej. Stracili calkowicie zaufanie. W USA wlasciwie moga juz zapomniec o istnieniu. W Japonii tez. Koreanczycy wsciekli. W Chinach mieli juz duze wpadki, jak DSG i rakotworcze, asfaltowe maty wygluszajace z oszczednosci.

Pewnie cos przetrwa, ale wypadaja z pierwszej ligi w bardzo dramatyczny i efektowny sposob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien,że VW wyjdzie z tego mocniejszy a doniesienia o jego śmierci są grubo przesadzone ;)

A już za moment może się okazać, że podobna procedurę stosowali prawie wszyscy.

To z pewnością nie będzie koniec VW,ale koniec diesla to już prędzej.

Masz zdecydowanie racje biorąc pod uwage ze obecne normy dla silnikow diesela sa wręcz niemożliwe do spełnienia w inny sposob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie to jest afera bo złapali za rękę VW ze maja specjalne oprogramowanie co zaniża wynika. Reszta w majestacie prawa oszukuje na testach laboratoryjnych i wszyscy wiedza ze ma sie to nijak do rzeczywistości. Robią tak bo im wolno i przepisy co norm spalin to fikcja. Laboratorium a życie to 2 rożne bajki. Dopóki nie zmienią zasad testowania samochodów dalej to będzie tak wyglądać.

Edytowane przez kordynator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FastAndFurious

To tak, odwaga i wrecz szalencza brawura zadziwili swiat. Chociaz mysle, ze to wynikalo z desperacji po prostu.

Nie maja nic poza archaicznym i dogorywajacym dieslem.

Spoznili sie o kilkanascie lat z hybrydami stawiajac na diesla. Do dzis nie sa w stanie wdrozyc hybryd do produkcji seryjnej . Wypuszczaja jakies A3 hybryde za cene Q7 o nieciekawych parametrach, taki potencjal.

Stracili juz 1/3 wartosci. Nie majac srodkow jakim cudem moga pzretrwac jako liczacy sie producent? Czeka ich zadanie niemozliwe - zastapic luke po dieslu, ktory byl ich  motorem napedowym.  Dochody spadna do poziomu bardzo niskiego, raczej beda to straty jednak.


Jak pisalem wczesniej, efekt domina .Szwajcaria zablokowala sprzedaz 180tys samochodow na swoim rynku. Co z nimi zrobi VAG?

Edytowane przez FastAndFurious
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Masz racje nie maja technologi i dlatego sa liderem w tej dziedzinie :)

Sorry ale technologi czego ? No chyba nie na masz myśli diesela ? ;)

Tez ;) jak nie przede wszystkim , wtrysk bezpośredni i turbo , za rogiem jest E turbo i duzo innych ciekawych rozwiązań.Jak by nie było to inne marki probuja dorownac ich produkta a Nie odwrotnie. Osobiście sam za vw tez nie przepadam bo robią raczej nudnie stylizowane samochody z małymi wyjątkami ale jak widac to tez jest ich mocna strona sadzać po wynikach sprzedaży.

Bardzo dobry i prawdziwy artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FastAndFurious

Technologia diesla? Pzreciez to silnik konczacy wlasnie swoj zywot.

Co zrobi VAG ze 180 tys AUdi, VW, Seatow i Skody w Szwajcarii? :D A to tylko jeden kraj.  Moze jednak zbankrutuja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Masz racje nie maja technologi i dlatego sa liderem w tej dziedzinie :)

Sorry ale technologi czego ? No chyba nie na masz myśli diesela ? ;)

Tez ;) jak nie przede wszystkim , wtrysk bezpośredni i turbo , za rogiem jest E turbo i duzo innych ciekawych rozwiązań.Jak by nie było to inne marki probuja dorownac ich produkta a Nie odwrotnie.

 

A ja myślę, że ich najmocniejszą stroną jest marketing, dzięki któremu miliony ludzi na świecie właśnie tak uważają ;)                                                                                                                       

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FastAndFurious

Wlasnie tak jest. Nie inwestowali w rozwoj technologiczny, a w reklame. To byl sposob na wysoka spzredaz - potezne naklady reklamowe. W Polsce niemalw szystkie media sa w ich rekach, czasopisma, portale internetowe. Onet i Interia to tuby reklamowe VAG. Klienci sa bombardowani reklamami i kryptoreklamami ich produktow wszedzie. Dla statystycznego Polaka motoryzacja to glownie samochody niemieckie i cos tak dodatkowo na poboczu :D

Edytowane przez FastAndFurious
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Masz racje nie maja technologi i dlatego sa liderem w tej dziedzinie :)

Sorry ale technologi czego ? No chyba nie na masz myśli diesela ? ;)

Tez ;) jak nie przede wszystkim , wtrysk bezpośredni i turbo , za rogiem jest E turbo i duzo innych ciekawych rozwiązań.Jak by nie było to inne marki probuja dorownac ich produkta a Nie odwrotnie.

 

A ja myślę, że ich najmocniejszą stroną jest marketing, dzięki któremu miliony ludzi na świecie właśnie tak uważają ;)                                                                                                                       

 

Reklama i upychania do aut jakiś elektronicznych wodotrysków, które są zwykłymi gadżetami, nie odkrywają prochu a kosztują. Rezultatem jest to że średnio VW zarabia 554Euro na każdym samochodzie, a Toyota ponad 1600Euro. No ale mit o super technologii idzie za VW.

Szczera prawda. VW został złapany na oszustwie, bo wgrywali programik. Reszta po prostu lepiej "szykuje" auta na testy laboratoryjne, a oszukują wszyscy tak samo, tylko VW poszedł na chama ;)

Edytowane przez kordynator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...