Skocz do zawartości

The Last Samurai - Forester II 2,5XT MT MY05 211KM


Runner

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 10.12.2019 o 23:24, Runner napisał:

Mój FXT nadal potrafi zaskoczyć :superhero::biglol: 

 

IMG_4075.JPG

Uuuu ;) zakrzywia czasoprzestrzeń. 

U mnie po S4 wraz z córką przyszła stabilizacja motoryzacyjna ;/ rodzinne 120 KM w którym nic nie cieszy, może oprócz miejsca nad głową ;)

 

IMG_20191208_201519.jpg

Edytowane przez arnoldpe
  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, arnoldpe napisał:

Uuuu ;) zakrzywia czasoprzestrzeń. 

U mnie po S4 wraz z córką przyszła stabilizacja motoryzacyjna ;/ rodzinne 120 KM w którym nic nie cieszy, może oprócz miejsca nad głową ;)

 

IMG_20191208_201519.jpg

Przeczytałem dobra zmiana :D W firmie jest taka służbówka tylko po lifcie, fajnie się lata w trasy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
W dniu ‎2019‎-‎09‎-‎08 o 18:34, Runner napisał:

 

Tyle się mówi o 2,5T i kładzie na półce nawet z SBD. Tymczasem już w nowych autach czasem korba wychodzi bokiem, a tu 15 letni antyk, za chwilę z 3ką z przodu i silnikiem oraz UPG w oryginale :coffee:

 

Piękne auto. I w dodatku UPG w oryginale. Jednak EJ255 PHASE 1  robi robotę.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, maciek323 napisał:

Piękne auto. I w dodatku UPG w oryginale. Jednak EJ255 PHASE 1  robi robotę.

 

Dziękuję :hi:Fakt, sporo pozytywnych opinii użytkowników silnika 211KM. Lecz to również wypadkowa kontroli płynów, stanu węży i chłodnicy oraz interwały olejowe i sposób eksploatacji, składają się na taką a nie inną, trwałość i zadowolenie posiadacza tego FXT :coffee: 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Krotki raport dla potomnych, bo "pyknęło" właśnie 275 tys. - szczerze... - nuda :D

 

Wymieniłem od ostatniego razu prawą uszczelkę pokrywy dekla zaworów, ponieważ lekko się pociła, co wychwycił mój somelierski nos, przy tankowaniu po przelocie A2, z uwagi na kapanie na kolektor. Poprawiłem również blaszkę tarczo-bębna, przy ręcznym, bo spadła i wyszła zbyt duża różnica przy hamowaniu na rolkach w SKP.

Zrobiłem przegląd do dowodu na rok (bez uwag, nawet jeden ach i dwa ochy :bowdown:) i opłaciłem OC... więc w drogę... :OO:

 

Zrobiłem fotkę pod "Żaglem" w City, aby nie było pusto w temacie :coffee:

IMG_4186.JPG

  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Lockdown sprzyjał relaksowi w alternatywnej rzeczywistości, stąd fotka, w kontraście do wcześniejszej wyżej, z budynkiem Żagla Daniela Libeskinda :faja:

Z dala od mainstreamowych mediów, w sposób naturalny i leniwy przebieg Forestera dobił do 280 tys. :)

 

Serwis w związku z tym obejmował:

- Olej silnikowy, komplet filtrów - też tak szybko, zapycha się Wam kabinowy?

- sprawdzone nowe tarcze ATE z przodu, ponieważ stare TRW zaczęły łapać graniczny wymiar, oraz kawiorowe (cenowo) klocki OEM Subaru.

Przerobiłem już kilka wersji zestawu hamulcowego w obu Foresterach, i różnica na tym klocku widoczna była zanim wyjechałem z serwisu i to nie tylko w portfelu ;)

Pedał wyraźnie twardszy, zupełnie inne, ostre auto i z czterotłoczkiem robi robotę :hi:

- Nowa chłodnica Koyorad i płyn - prezent dla Forka na Dzień Dziecka :P Stara nie dawała, żadnych sygnałów zużycia, ale skoro czajnik w domu wymieniam, z powodu kamienia, stosując ten sam tok rozumowania postanowiłem, wrzucić nową, wszak dobre chłodzenie w FXT to istotny element spokojnej starości :coffee:

- komplet nowych, letnich opon Kormoran UHP 215/55/17 XL z rantem ochronnym - jestem zadowolony z jazdy - kupiłem spontanicznie z sentymentu do marki oraz fajnego wzoru bieżnika :biglol:

 

Kolejna relacja, pewnie za następne 9 tys. kilometrów, wszak FXT to auto przewidywalne :D

 

 

 

 

 

IMG_0049_Easy-Resize.com.jpg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, VEC napisał:

dziwny post ze starą chałupą i bez zdjęcia auta :mrgreen:

jakie klocki miałeś wcześniej?

 

Zdjęcia auta - soon :P A takich młynów, w Polsce już wiele uświadczysz - korzystaj choćby na zdjęciu :D 

W tym Forku ATE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2018 o 13:51, Runner napisał:

Sredniaq - nie ma sensu, jak się kiedyś wydarzy, naprawa nie stanowi dla mnie problemu, ani kosztowo, ani technicznie/logistycznie.

Mam swoją prywatną teorię na UPG, a lubię wszelkie swoje teorie przerobić empirycznie i póki co bilans jest dodatni ;)

Ważne by chłodnica klimatyzacji była w jak najlepszej kondycji, chodzi mi o radiatory. Każde wygięcie radiatora zwieksza ryzyko pzregrzania silnika.

Ponieważ za tą chłodniczką jest docelowa chłodnica wody.

Niby nic, a daje bardzo duzo.

Reszta to tylko wada konstrukcyjna silników subaru.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, lukas.stk napisał:

Jak te oceniasz te opony? 
Maja twarda scianke? Mocno klada sie w zakretach? Glosne czy raczej jak inne? 

 

Spełniają moje oczekiwania, jeżdżę głównie po mieście, gdzie okazji do testów nie mam zbyt wiele, szczególnie co do twardości ścianki i kładzenia ;)

Wkrótce polatam trochę po szutrach i żółtych drogach, to zrobię ewentualną erratę swojej opinii :coffee:

Na papierze z etykiety C/C/72Db - na pewno ciszej niż zimówka. Mój Forek jest dobrze wyciszony, więc bardziej słychać silnik :dance: i opory powietrza, niż gumy.

Wodę odprowadza dobrze, auto pewnie się prowadzi w zakrętach na suchym i na mokrym, mimo, że opona budżetowa.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...